Verkocht..!!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 21:50

Ik vind het echt erg..
Ik had een paard dat vond ik heel leuk ze heette Femke..
Na een tijdje hoorde ik ineens dat ze verkocht was.

Ik mis haar erg maar ze staat gelukkig nog op de manege en aai haar altijd wel..

Maar nu heb ik weer nieuwe leuke manege paarden. Kaja, Mr. Magoo en Hera.
Maar wat kreeg ik te horen 2maanden terug volgende maand word Kaja verkocht Huilen Verdrietig Huilen Boos!

Ik vond het heel erg en mocht gelukkig nog veel op haar rijden voor ze weg was en heb de wedstrijd op haar gedaan. Ik heb echt afscheid moeten nemen.
Haar baasje is erg aardig hoor en het is veel beter voor paarden als ze een eigen baasje hebben. Maar af en toe vind ik het echt erg.

En Mr. Magoo rijd bijna nooit meer bij mij in de les. Af en toe en dan mag ik er wel op hoor..
Maar toch vind ik dat erg want met lessen rijd ik dan bijna nooit meer op een paard wat ik leuk vind ja Hera soms..

En toen kwam Izzy..
Ze reed n paar keer mee in de manege lessen. Maar krag later te horen dat ze niet voor manege lessen was bedoelt en dat ze volgende week is verkocht...

hebben jullie dit ook met jullie lievelingspaarden..??

gelukkig blijft mijn lovely poony Igje
<verzorgpony Igor>
4 EVER!!!

of heeft iemand het ook wel eens meegemaakt dat zijn of haar lievelingspaard/pony is verkocht?..!!

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 08:25

ja dat heb ik ook weleens gehad,mijn lievelingspaard werd geleased door iemand en toen uiteindelijk aan dezelfde persoon verkocht.
ze staat nog steeds op de manege waar ik rij,en ze heeft het erg fijn bij haar eigenares.
ik moet toch zeggen dat ze erg is opgeknapt van het leasen,al is het niet altijd leuk dat als er leuke nieuwe paarden komen,ze gelijk geleased worden door iemand met veel centjes.

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 08:57

Ja, dat heb ik ook gehad Ja Eerst reed ik op een manege waar nooit paarden verkocht werden, dus daar heb ik het niet meegemaakt, maar nu rijd ik op een manege die ook veel handelt enz. Eerst was er Olianne, een heel leuk en klein paardje, en voordat ik het wist was ze verkocht. Daarna was er Lacia (mijn avatar), die vond ik ook helemaal geweldig... Lachen Maar doordat ze op een gegeven moment een hele tijd kreupel heeft gelopen hebben ze haar ook verkocht...
En nu is er Nobel, een super paardje van 1.80 Haha! Maar onze manege stopt per 1 juli, en daarom worden nu alle paarden verkocht, en Nobel dus ook... Maar gelukkig blijft hij wel dichtbij staan Ja

Flip

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-10-04

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 18:03

ja laatst nog ik was met mijn vader een paardje in aan het rijden, echt een super beestje, we waren nog maar een paar weken met haar bezig maar ik was al best wel aan haar gehecht (zij ook wel aan mij ze hinnikte al als ik eraan kwam en kwam dan naar het hek gerend) en toen werd er ineens gebeld (door de eigenaar) dat veroon verkocht was en toen ik vroeg of we nog even mochten komen zei ze dat ze al weg was!! ik heb de hele avond zitten huilen.......k voelde me echt kl*te.....

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:41

Heb het ook al meerdere keren meegemaakt..
Zo gaat dat helaas met maneges, paarden komen en gaan..
Ikzelf vind het opzich jammer als er een paard weggaat, maar ik denk maar zo:
Er komt er altijd weer een voor in de plaats die misschien wel net zo leuk is Knipoog

EngeltjeS

Berichten: 16658
Geregistreerd: 06-06-03

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 08:58

ik heb dit heel vaak mee gemaakt. Het is echt niet leuk, maarja jij hebt er geen zeggen over, en de manege baas wel.

Ik heb dit vaak mee gemaakt, maar gelukkig kwam er al vaak een paard voor terug Lachen . Maar echt leuk zal het nooit worden...

Ach gut
xxiezz

Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 12:14

Mijn computer had problemen maar kon het niet lezen..
ik heb alles al gelezen en ik weet hoe jullie je voelen..
gelukkig staan mijn lievelingen tot nu toe allemaal nog op de manege Haha! (l)

Kimbeerly

Berichten: 1917
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Doetinchem

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 14:57

jah heb ik 2 keer gehad 1ste keer ging de manege dicht en de 2de keer een van mijn lievelings ponys ze staat gelukkig nog wel op de manege maar mischien binnenkort niet meer

Bi0n_Tiffiej

Berichten: 1230
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: In de stal van mn lieverd (L)

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 22:10

shaartjuh schreef:
Ja, dat heb ik ook gehad Ja Eerst reed ik op een manege waar nooit paarden verkocht werden, dus daar heb ik het niet meegemaakt, maar nu rijd ik op een manege die ook veel handelt enz. Eerst was er Olianne, een heel leuk en klein paardje, en voordat ik het wist was ze verkocht. Daarna was er Lacia (mijn avatar), die vond ik ook helemaal geweldig... Lachen Maar doordat ze op een gegeven moment een hele tijd kreupel heeft gelopen hebben ze haar ook verkocht...
En nu is er Nobel, een super paardje van 1.80 Haha! Maar onze manege stopt per 1 juli, en daarom worden nu alle paarden verkocht, en Nobel dus ook... Maar gelukkig blijft hij wel dichtbij staan Ja


Ik had nooit op Oleanne gereden, jah een half uurtje het leek me wel een heel leuk paard maar vertrouwde der voor geen meter Clown
En lacia?? DAt vond je toch ook zo erg???

Ik heb dat nooit gehad, ik hecht me daarom nooit aan paarden vasn de manege. Zo zijn ze der en zo zijn ze weer weg Verdrietig

loveramona
Berichten: 675
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Verkocht..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:00

tjaaa...zo heb ik een hele lijst

- joy
- menno
- dancer
- mickey
- ramona (welsh)
- ramona (tinker)
- ricky
- nacorno
- melvin
- melony
- dusty
- sanne
- emir
- jolly (>ging dood)
- skylar
- donja (van bokt hier)

en nog wel meer, maar kan even niet op de namen komen