Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 22:57

Eindelijk heb ik weer een bijrijdpaard.
Ik had samen met dinnetje Kim een advertentie gezet op Marktplaats, en na een tijdje kregen we een heel leuk mailtje, met daarin de randvoorwaarden van het verzorgen van en paard, en wat zij daarin te bieden hadden.
We hebben erheen gebeld, dat voelde eigenlijk direct goed, dus toen moest het er maar van komen: erheen!

Het waren hele leuke ontspannen mensen, de sfeer was heel goed, dus dat klikte direct. En wat ook voor mij gewoon heel belangrijk was: ik krijg alle tijd om met de paarden een band op te bouwen.

Bij een vorig bijrijdpaard is dat te snel gegaan, die eigenaar wou mij eigenlijk direct op het paard hebben. Ik weet niet of dat de reden was dat de klik met dat paard er niet kwam, wel weet ik dat ik een paar dagen later zo hard van dat dier gestuiterd ben, dat ik met een fractuur in mijn 4e of 5e ruggewervel naar het ziekenhuis moest.

Anoniem

Re: Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:06

Goed, dan ga ik hier maar even verder: ik heb dat uitgelegd aan die mensen, en die zeiden: Prima, neem je tijd maar. Ze hebben liever dat ik de paarden goed leer kennen en dan vertrouwen heb, dan dat ik wéér aan de kletter ga.

Ik heb dus nog wel even gereden, ik wist helemaal niet of ik dat wel wilde van tevoren, maar toen ik erop stapte voelde het heel goed. Heb heerlijk gereden.

Ik vond een Fries erg leuk die ze daar hadden, maar daar mag ik nog even niet op, omdat ze net drachtig is, en met haar vorige veulen is dat toen niet goed gegaan. Of dat lag een het te vroeg berijden, wisten ze niet, maar om alle risico uit te sluiten... is ook heel verstandig.
Maar goed, voorlopig loop ik toch een heleboel met borstels rond en bar weinig met zadels, dus ik vind het prima. Tegen de tijd, dat ik dan op haar rijd, ken ik haar ook beter.

Ik ben ook met een enorme grijns op mijn gezicht naar huis terug gegaan.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Re: Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:42

Leuk voor je!
Ik hoop dat het bevalt, maar dat zal wel! Lachen

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 20:24

Leuk voor je! Hele leuke kans lijkt me zo Lachen

Anoniem

Re: Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:27

Ja, je hoort zo vaak datmeiden niet blij zijn met de eigenaar van hun verzorgpaard, ik ben hier echt superblij mee Haha! *LOL*

Mandyy

Berichten: 30598
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:31

Leuk!
Veel plezier ermee

Anoniem

Re: Eindelijk weer een bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 01:56

ik ben echt superblij!!!! Haha! Haha! Haha!