nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 11:01

ik hoor veel van die slechte ervaringen met brijders(sters)
zijn ook mensen die helemaal blij zijn met hun verzorgsters,en goede ervaringen hebben ??

groetjes sanne

spoekie

Berichten: 2407
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:18

Mijn zus had eerst een c-pony, waar zij en ik in het weekend op reden. Maar doordeweeks hadden wij allebei geen mogelijkheid om te komen. Toen heeft ze aan een meisje gevraagd of die wilde rijden. Die ging met die pony naar de ponyclub en kwam bijna elke dag! Ze reed hem ook heel netjes en we waren echt blij met haar. Intussen heeft mijn zus alleen helaas de pony moeten verkopen...

Follytje
Berichten: 380
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Huizen

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:26

ik weet van de eigenaren van mijn verzorgpaard dat ze heel erg blij met me zijn. Ze hebben goede duidelijke regels en vertrouwen mij daar volledig in. Ook zijn ze erg onder de indruk van mijn rijstijl en zijn ze enthausiast over de vorderingen die het paard maakt. Ze hebben ook het voordeel dat als hun niet kunnen ik er bijna altijd ben om te rijden. Zo hoeft het paard nooit stil te staan.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:45

Ja hoor, ben prima tevreden over mijn bijrijdster. Cool

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:57

Ja, ik ben hartstikke tevreden. Ken haar pas een maand of twee, iets minder zelfs. En ze heeft door omstandigheden maar iets van twee keer op Indy gereden. Maar ze doet het super! Zelfs nu Indy twee maanden minstens rust nodig heeft (gebroken griffelbeentje) komt ze trouw. Is ook mee geweest naar de dierenarts.
Ze heeft gelukkig dezelfde ideeën als ik over dingen, en qua rijstijl enzo sluit het ook prima aan.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 23:27

Ik ben bijrijdster en ik heb een bijrijdster. Volgens mij is iedereen tevreden met iedereen Haha!

Sanet

Berichten: 8018
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 12:40

Bloos Volgens mij zijn de eigenaren heel tevreden met mij, want toen ik laatst vertelde dat ik op een handelsstal was geweest om wat paardjes te krijgen, gingen ze me vragen of ik dan een paard ging kopen. Maar daar heb ik nog geen centjes voor... Haha!
Ze schrokken wel heel erg, dus ik geloof wel dat ze blij zijn met mij Haha!

mepril
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: waar jij nie bent

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:04

ik ben ook erg blij met mn verzorgster ik heb namelijk zelf geen tijd meer tenminste weinig en nu doet ze alles met de pony en komt bijna elke dag en doet ook de vieze klussjes
die ze van mij niet hoefde te doen

Dennis

Berichten: 31492
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 14:50

Ik ben super blij met mijn bijrijdster Lachen. Helaas gaat ze met een maandje verhuizen naar de andere kant van het land.

Ik heb nu ook een nieuw meisje wat er tot nu toe ook heel erg leuk uit ziet!

Minou
Berichten: 290
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Valkenburg

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:09

Ja hoor ik ben tevreden met mijn bijrijdster!! Zou er alleen 1tje bij willen, maar dat is moeilijk joh! Ik heb namelijk 3 arabieren, waarvan 1tj enog hengst en 1 ruin van 3 die ik zelf ben aan het inrijden.Dan hebben we nog een merrie van 7 die in april haar eerste veulen verwacht. Ik heb een meisje laten komen die weegde meteen 85 kilo, ja sorry maar die kun je toch niet op een arabier zetten van 3 jaar?! Dus het is heel moeilijk, maar als iemand tips heeft zijn ze altijd welkom!!

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:52

Ik ben zeer tevreden met mijn bijrijdster. Ze komt altijd en ze wil graag leren. Dus van mij mag ze nog wel heel lang blijven.

Jillyken
Berichten: 1045
Geregistreerd: 18-05-05

Re: nog goede ervaringen van mensen met bijrijders(sters) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:58

Ik rijd me pony nu wel alleen maar ik zou geen problemen hebben met een bijdrijdster als ze me pony niet zou verkl*ten en als ik raad zou geven dat ze ook wel luistert, het blijft wel je eigen pony hè.
Ik heb ook al slechte ervaringen gehoord van paarden die opstandig worden omdat ze door 2 personen worden bereden en door 1 persoon niet op een juiste manier... Wel normaal zeker?