Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
maar wel lief
naadje24 schreef:hoi
ik sta pension op veldt
super gezellig!!!!
foto's van de manege pony's en paarden vindt je op www.manegeveldt.nl
fique schreef:naadje24 schreef:hoi
ik sta pension op veldt
super gezellig!!!!
foto's van de manege pony's en paarden vindt je op www.manegeveldt.nl
ff off-topic maar ik vind die patrice er erg mager uitzien.

fique schreef:die ziet er idd echt beter uit. kunnen ze beter die foto van de site ff veranderen. het staat zo raar. snap best dat je niet al je paarden metteen zo dik hebt.
. Zodra de pony's weer in stal staan (staan nu nog op het land) moet ik het echt eens gaan doen. Romytjuuh schreef:Gaat het nog goed met Beauty? of is die overleden? Toen ik een weekendje mee was met Daphne, ( vroeger eigenarese van Floris nu van Mondain) toen was die er heel slecht aan toe.
) stond hij er niet
LIQUITA schreef:@Super_Girlie, weet jij niet een paar meiden die me kunnen helpen om foto's te maken van de pony's, voor de website?
De pony's moeten natuurlijk gepoetst, en vast gehouden worden zodat ik mooie foto's kan maken.
Super_Girlie schreef:LIQUITA schreef:@Super_Girlie, weet jij niet een paar meiden die me kunnen helpen om foto's te maken van de pony's, voor de website?
De pony's moeten natuurlijk gepoetst, en vast gehouden worden zodat ik mooie foto's kan maken.
had je PM gestuurd, maar nix gehoord ??
. En ben het verder vergeten
. Super_Girlie schreef:LIQUITA schreef:@Super_Girlie, weet jij niet een paar meiden die me kunnen helpen om foto's te maken van de pony's, voor de website?
had je PM gestuurd, maar nix gehoord ??

LIQUITA schreef:Wanneer is de herfstvakantie? Ik werk onregelmatig, dus ben door de weeks wel vrij.
?? Barb schreef:Kent iemand Fine die bij Veldt heeft gestaan?
FreiaLover schreef:Heey,
Ik heb voordat ik verhuisde ook altijd bij manege Veldt gereden.
Ik reed altijd op de wildste paarden![]()
Sanne was toen nog errug wild, ben ik eens in 1 les 3 keer afgevallen!![]()
Luke heb ik ook een tijd op gereden. Dat was zo`n kleintje.
Bas en Charlotte weet ik nog wel.
En Chiron, 1 van de grootste!![]()
Chelsea was ook altijd SUPER!![]()
En Magic, maar die werdt later verkocht....
Nou ja, genoeg herinneringen dus....![]()
Groetjes, Martine
erg zielig maar het zag er wel grappig uit
LIQUITA schreef:Wanneer is de herfstvakantie? Ik werk onregelmatig, dus ben door de weeks wel vrij.
Super_Girlie schreef:24 t/m 28-okt is mijn herfst vakantie
hea bah die dagen vallen niet in mijn herfst vakantie zie ik net![]()
Maar ik doe haar, 20 (don) 21 (vrij) 22 (zat) en 23 (zon) en dan weer op 25 (dins) en 27 (don)
maar de dinsdag en donderdag zijn me vaste dagen, snap je het nog![]()
??