Ex-verzorgpony..... ben razend!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Ex-verzorgpony..... ben razend!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 20:21

Haihai,

Voor t verhaal over mn vorige verzorgpony Jena lees: viewtopic.php?f=75&t=384835&hilit=

Laatst zag ik haar dus ineens te koop staan op marktplaats dus ik heel blij die eigenaar gebeld... in de hoop dat ik haar nog een keertje kon zien... bleek het dus nog dezelfde eigenaar te zijn. Volgens die man werd ze bij die mensen in Belgie niet goed verzorgd en heeft ie haar teruggehaald... ok dat kan best waar zijn. (klinkt niet echt alsof ik het meen, dat weet ik, maar wat ik bij dat verhaal niet had verteld was dat die man soms de neiging had om dingen te overdrijven en nog wel meer van dat soort dingen maar dat is te veel om op te noemen en ik vond het banketstaaf om dat op t forum te zetten maar zoals hij me nu behandeld kan het me niet schelen)

Ik had hem dus op zn nieuwe emailadres toegevoegd op msn (hij ahd er al 2 maar daarop heeft ie me geblokt), wilde gewoon erg graag weten hoe t met r was en haar dolgraag weer zien... hij zei dat k nog langs mocht komen en dat hij er niks aan zou doen om me ervan te weerhouden om Jena te zien. Ik zou dan ook mogen komen VOORdat ze verkocht werd... maarja zoals ik had verwacht is ze volgens hem verkocht en ik mocht nog niet langs komen... ik wist wel dat ie zoiets zou doen! Kzat er nog over te denken om gewoon daarheen te rijden, ik weet waar ze staat, of iig stond, want volgens hem zijn ze alweer verhuisd... Ik had aan hem gevraagd of hij aan die personen wilde vragen of ik misschien contact mocht maken zodat ik Jena nog een keer zou kunnen zien. Maar volgens hem wilden ze dat niet, ze waren dol op Jena maar wilden t niet. Ik vroeg wat de reden was en dat wilde hij niet zeggen, maar goed
ik vroeg dus of k dan tenminste een emailadres of een telefoon nummer zodat ik het ze zelf kon vragen, en als ze t dan inderdaad niet willen zou ik er ook niet over doorgaan, maar dan wist ik t tenminste zeker. (weet t, k klinkt opdringerig, maar die man kenende wil hij nog weleens liegen en ik ken hem nu onderhand 2 jaar en ik weet hoe hij is, je kan gewoon niet van hem op aan en ik wil gewoon zekerheid das alles)

Ook werd ik gewoon boos en heb ik gezegd hoe ik erover denk en hoe ik me erover voel, hier n deel van t msn gesprek, vanaf t moment dat ik begon met typen over hoe ik erover denk..: (nogmaals ik weet dat ik wat heftig overkom en opdringerig klink in t msn bericht, maar k werd gewoon boos... vind gewoon dat k ondankbaar behandeld word Boos! )

(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) je zult vast wel denken dat k uit mn nek banketstaaf, aangezien ik "nooit echt meer contact heb gemaakt" maar dat heb ik wel... heb meerdere mailtjes gestuurd en wou gewoon weten hoe t met r was en haar gewoon weer zien... maarja srry hr maar dat gaat nogal moeilijk...
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) als de eigenaar me geblokt heeft...
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) kheb altijd voor Jena klaar gestaan... zelfs toen ze naar zeewolde en almen verhuisde...echt niemand, maar dan ook niemand zou als verzorger haar of zijn verzorgpony achterna reizen.. maar ja ik was zo gek om t wel te doen...
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) en ik heb gewoon t gevoel dat k ondankbaar behandeld wordt...
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) toen ze in zeewolde stond op die manege, was je zelfs 2 weken neit geweest mdat ik een zaterdag niet kon... je zei toen zelf dat je alleen ging als ik ging omdat je mij dan moest ophalen van t station... heb zoveel voor dr gedaan en dan wordt ik zo behandeld... srry hr maar t enige wat ik vraag is om haar nog een keertje te zien....
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) en zelfs dat gun je me niet....
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) en nou niet zeggen dat t niet zo is, want je weet dat t waar is.... Jena was voor mij alles... was kapot toen ik de eerste keer te horen kreeg dat je dr wilde verkopen en ben er nog steeds kapot van dat ik haar al zo lang niet heb gezien...
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) heb r misschien maar 1,5 jaar verzorgd, maar k kan haar gewoon niet vergeten (heb 2 pony's 3 jaar verzorgd en ok die mis ik ook, maar wel veel minder dan Jena)
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) en ik heb Dev nu wel, maar dat betekend niet dat ik Jena niet mis....
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) kvind t gewoon heel vervelend...
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) wil btw wel graag weten hoe jij hierover denkt (over wat k net getypt heb)
(R) (¯`·._.·°Jenni°·._.·´¯) (R) als je me nou bijvoorbeeld n telefoon nr of n emailadres geeft van die mensen kan ik zelf van ze horen of ze t willen of niet... en als ze t inderdaad niet willen zal ik er ook niet over doorgaan, maar wil het gewoon van hen weten...
WIJ ZIJN AAN HET WERK OP HET LAND GROETJES jenniffer groetjes en doei

Grrr... kword er gewoon gek van...!@#$%^&*!... Verdrietig wil Jena gewoon nog een keertje zien.... maar ben bang dat zolang hij in haar buurt is dat niet zal gebeuren Verdrietig

Dit moest even van mn hart af......

Kuzz Jenni

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ex-verzorgpony..... ben razend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:26

ahhh.. dat is zeker een banketstaaf, denk eigenlijk niet dat hij haar echt verkocht heeft Scheve mond

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Ex-verzorgpony..... ben razend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:32

Aah echt banketstaaf Boos! snap dat je razend bent!