meerdere verzorgpaarden?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
magicc
Berichten: 108
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Groningen

meerdere verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 16:18

Hoi ik ben sinds kort bezig met een 3 jarige ruin KPWN'er om te verzorgen. Deze staat vlakbij mijn huis, alleen kan ik er nu nog niet veel mee omdat hij nog klaargemaakt moet worden, ik kom er wel meerdere malen per week om hem een poetsbeurt te geven.

Nu kan ik waarschijnelijk ook een pony verzorgen die ik ook kan berijden, en deze staat een uur van mij af..

Aangezien ik qua hobbys niet veel heb dan alleen paarden en voor de rest de computer vind ik het wel fijn om meer op *pad* te zijn dan aldoor thuis te zitten..

Het lijkt me ook leuk om dat pony'tje erbij te doen.. wat vinden jullie? zou ik dat kunnen combineren?

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Re: meerdere verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:04

Als je er genoeg tijd voor hebt zou het wel kunnen want het is wel ver rijden, en je zou ook nog die KWPN'er moeten doen eigenlijk Knipoog anders laat je die in de steek. Ik heb een eigen paard met mijn zus en een verzorgpony die net een veulen heeft gekregen en deze week de wei op gaat en dan nog een verzorgshetlander waar ik mee wandel enz. en ik red het ook nog wel en ik zit ook nog met school. Maar kijk het eerst even aan en als het toch niet gaat moet je toch kiezen Knipoog

Succes