staat manege schalkhaar te koop?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
senga
Berichten: 170
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: belgie

staat manege schalkhaar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 19:45

ik hoorde vandaag dat de manege te koop stond.is dit waar?
wie kan me helpen?
alvast heel erg bedankt Haha!

vanillebaby
Berichten: 97
Geregistreerd: 20-04-05

Re: staat manege schalkhaar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 13:22

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend om iets meer te weten te komen over manege Tjoonk te Diepenveen maar ook manege Schalkhaar. Helaas heb ik er geen reacties op gekregen.

Senga, je vraagt of de manege Schalkhaar te koop is. Ik kan het niet bevestigen omdat ik op zoek ben naar een manege in de buurt van Deventer om te rijden. Ik wilde ook bij manege Schalkhaar langs gaan voor info over manegelessen. Het zal wel jammer zijn als de manege weggaat. Is wel dicht in de buurt.

Senga, heb jij gereden of rijd je bij manege Schalkhaar? Ik zoek dus wat info over lessen voor volwassenen daar, wat de sfeer daar is, hoe de lessen zijn , hoeveel manegepaarden e.d., kun je er mooi buitenrijden?

Het zou leuk zijn als je daar meer over kunt vertellen. Ik kan ook zelf naar de manege toestappen maar al wat ervaringen horen van een medebokker is natuurlijk niet verkeerd.

Dus als je info hebt, van harte welkom! Mag ook via pb.

Groetjes!

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: staat manege schalkhaar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 14:05

De manege staat naar geruchten al heel lang te koop, Jan is nu al best wel op leeftijd en het zou eerst naar zijn dochter gaan. Deze is er na een tijdje mee gestopt omdat het te zwaar was, dus Jan is weer verder gegaan. Voorlopig zit het er niet in dat het verkocht wordt hoor Lachen