Manègepaarden onder zadel....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Manègepaarden onder zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 14:35

Hello,

Vandaag was het A en B brevet op onze manège, en heb ik enkele foto's kunnen maken van de manègepaarden..
Ik zit er zelf niet tussen Lachen

Afbeelding
Witse

Afbeelding
Joop : euhm ja ze had een beetje verkeerd gegroet Lachen Ze dacht dat ze naar voor moest gaan en wist niet dat je het met je hand moest doen Knipoog

Afbeelding
Ultra

Afbeelding
Vodka

Zo dat zijn ze, de andere waren niet echt goed gelukt...

Groetjess

Chiba
Berichten: 306
Geregistreerd: 09-12-04

Re: Manègepaarden onder zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:45

Die foto van Joop is echt leuk Tong uitsteken Ziet er trouwens een heel goed paard uit!
Hoe ging het met Ultra? Op de foto staat die precies goed in de startblokken Haha!

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: Manègepaarden onder zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 14:57

Euhm, bij het inrijden ging het wel goed, tot ze op een moment achter elkaar reden, begon Ultra en viel dat meisje eraf, ging Ultra even lopen, steigerde en kwam op haar teugels neer.. Teugels stuk.. En daarna ging het wel goed, springen ging super (heb ik geen foto's van) maar dressuur iets minder, Ultra wou steeds galoperen als ze draf vroegen, maar ze was geslaagd dat meisje ondanks alles :d

Chiba
Berichten: 306
Geregistreerd: 09-12-04

Re: Manègepaarden onder zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:15

Wel goed dat dat meisje toch geslaagd was. Je A-brevet op Ultra doen lijkt me al moedig op zich. bij ons was er toen iemand niet geslaagd omdat haar paard de examinator ( een man op hogere leeftijd) had omvergereden Haha! Die man ging even helpen met springen, langs een hindernis gaan staan opdat het paard niet meer zou weigeren. Volgens mij doet die dat niet meer !

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: Manègepaarden onder zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 11:37

Reacties? :p

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Manègepaarden onder zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 14:45

Hoort dit niet op ITP? Lachen