leuk ponykamp?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OdiEtAmo
Berichten: 5560
Geregistreerd: 28-09-04

leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 11:31

ik wil graag in de zomer met mijn paardje lekker even weg, dus kwam ik bij de oplossing ik neem hem lekker mee op ponykamp.
nu is het wel zo dat ik niet zoek naar een ponykamp waar ik lekker rondhobbel maar waar ik op het gebied van dressuur en springen ook echt iets bij leer, en het liefst waar les wordt gegeven waar ze verder gaan dan B niveau en misschien wel L niveau, zodat je er als "dressuurmiep" ook wat van opsteekt Tong uitsteken
maar nu zoek ik al een tijdje maar ik kan eigenlijk niet iets vinden waarvan ik denk hé dat zoek ik.

dus hebben jullie een idee?

M_aaike_

Berichten: 367
Geregistreerd: 01-03-05

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:42

Op duinmanege Poelenburgh heb je in de zomer instructie weken. Zelf ben ik nog nooit op zo`n instructie week geweest maar het schijnt dat je wel veel leert. Misschien heb je er wat aan.

http://www.poelenburgh.nl/

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:36

wij hebben ook een instructie/ponykamp, www.stalsintels.nl

In de week van 15 t/m 19 augustus komen geloof ik bijna allemaal rond de 14/17 jaar, en wordt een week waarin we van alles gaan doen. Springlessen, dressuur, mennen, bosritten, enzz

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:40

Manege de Roosberg is ook wel een leuke/goede manege.
www.roosberg.nl
Ze geven niet les gericht op niveaus maar je steekt er wel veel op. De groepen worden heel duidelijk gedeeld naar niveau. En aan de einde van de week doe je een wedstrijd. En eigen paard meenemen is mogelijk Lachen

OdiEtAmo
Berichten: 5560
Geregistreerd: 28-09-04

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 13:01

bedankt!
nog meer mensen? met eigen ervaring ect?
instructie weken lijken mij idd wat ik zoek, je bent even lekker weg met je paardje en je toch krijg je goede begeleiding waar je wat aan hebt.

nog even voor tiffanylover, weet jij ook rond welke niveau's dat ongeveer zit? en of het dan springen en dressuur is?

Steffiegek
Berichten: 303
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Me Huis

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:16

Ja manege de boschhoeve in soerendonk, Je leert er veel en het is altijd heel gezellig... www.de-boschhoeve.nl

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:51

ik ga dit jaar naar ini slot, om oko wat bij te leren..
Wil ook echt veel leren net als jou.
www.inislot.nl
Wel een verouderde site, ik geloof dat jehier veel leert. Het is volgens mij meer een dressuur- sprinstal die paarden optraint etc.

M_aaike_

Berichten: 367
Geregistreerd: 01-03-05

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 11:56

liesjuh91 schreef:
bedankt!
nog meer mensen? met eigen ervaring ect?
instructie weken lijken mij idd wat ik zoek, je bent even lekker weg met je paardje en je toch krijg je goede begeleiding waar je wat aan hebt.

nog even voor tiffanylover, weet jij ook rond welke niveau's dat ongeveer zit? en of het dan springen en dressuur is?


nee ik ben er zelf nog nooit geweest (op instructie kamp) maar ik hoor wel leuke verhalen. ik zou het wel even kunnen na vragen bij mensen bij mij op stal. als ik het weet laat ik het je wel horen.

hugroom
Berichten: 134
Geregistreerd: 31-12-02
Woonplaats: breda

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:21


biancavw1989
Berichten: 378
Geregistreerd: 25-04-05
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 13:01

ik ben op manege van loon geweest die vond ik wel heel erg leuk maar heb er niet veel van geleerd.

boshoeve ben ik ook geweest maar daar vond ik zelf niks aan (werd niet buiten gegalopeerd)

poelenburgh vond ik zelf een hele goede leerzame ponykamp als je meer er van wilt weten kan je me een persoonlijk bericht sturen.

gr bianca

noekje

Berichten: 2488
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Schoorl

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 14:40

hee..
zelf rij ik op poelenburgh.. en de kampen zijn heel erg leuk. Je moet dan wel voor instructieweek kiezen, want daar krijg je de hele week serieus in de bak les.. als je ponykamp kiest ga je de hele week bijna naar het bos en zulke dingen. Ik ga dit jaar ook voor de 3e keer.. Maar het is echt heel leuk!
www.poelenburgh.nl

Alja

Berichten: 25658
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: leuk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 18:25