rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

rijd je wedstrijd met je verzorgpaard/pony

ja
25 (55%)
nee
17 (37%)
wel gedaan maar nu niet meer
3 (6%)

Totaal aantal stemmen: 45


loetjuh
Berichten: 1249
Geregistreerd: 27-03-05

rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 17:50

hoi...
ik was benieuwd of jullie wedstrijden rijden met jullie vezorgpaard en hoe zijn jullie daar op gekomen om dat aan de eigenaar te vragen veel mensen zeggen tegen me je moet met dr op wedstrijd ze loopt zo goed en ik wil da wel graag maar weet nie hoe ik da moet vragen

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 18:20

Ja, heb wel eens aan een paar wedstrijden mee gedaan..niet officieel..
De eigenaren kwamen dr zelf mee dus.. Lachen
Ik zou gewoon zeggen dat t de laatste tijd erg goed gaat en of jullie misschien een keertje met n wedstrijd in de buurt mee mogen gaan doen..
Als dat goed gaat zal je vast wel meerdere wedstrijden mogen rijden Lachen.

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:06

Ja ik heb sinds januari mijn (net) 5-jarige Friese bijrijd merrie in de dressuursport lopen.
Er is mij gevraagd of het mij leuk zou lijken om deze Friese merrie door te rijden en in de dressuur uittebrengen. Nou dat leek mij hartstikke leuk en ben dus de uitdaging aangegaan. En het gaat hartstikke goed Haha!

Als ik jou was zou ik het er gewoon eens met de eigenaar over hebben.
Wat zei er van zouden vinden als je het paard in de dressuur zou gaan uitbrengen.. Lachen Iig succes!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:13

Nee, althans alleen onderlinge wedstrijdjes Lachen

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 08:56

Ik wilde eerst even afwachten hoe het klikte met Levi, maar de eigenaresse kwam er zelf mee dat ik wel een startkaart kon aanvragen. ZO gezegd zo gedaan, hij is ondertussen aangevraagd. Bij mijn vorige verzorgpaarden is het eigenlijk ook altijd zo gegaan, hoewel ik de meeste alleen onderling heb gestart. Ik heb zelf geen vervoer, dus dan vond ik het een beetje zonde om een startkaart aan te vragen.

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 13:37

Ik zou het gewoon eens vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Misschien heeft die eigenaer er helemaal nooit bij stilgestaan dat je dat leuk lijkt en vindt hij/zij dat ook hartstikke leuk...

Lisett_

Berichten: 1236
Geregistreerd: 17-03-05
Woonplaats: Nijkerk

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 15:28

Ik heb zaterdag mijn eerste (dressuur)wedstrijd op Maarten. We hebben het gewoon gevraagt en ze vond het best, ze gaat zaterdag ook mee. (het is trouwens gewoon een wedstrijdje op de manege)
Vraag gewoon heel voorzichtig of de eigenaar zelf wel eens een wedstrijden heeft gedaan ofzo en vraag of ze het misschien leuk vind dat jij een keertje mee doet met een wedstrijdje in de buurt ofzo, misschien vindt de eigenaar het wel een heel leuk idee! gewoon vragen Lachen

Tinka15

Berichten: 1643
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: Elburg

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:01

nee helaas niet maar het zou oook niks voor mn verzorgpaard zijn omdast ze heel erg bang is voor alles want ze is vroeger mishandeld en dat is dan niks ze flipt al als er een plastigzak in de bak ligt

Noon
Berichten: 2018
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Overijssel, Enschede

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:53

ik wel...eigenlijk rijd ik alleen maar paarden waarvan de eigenaren graag willen dat ik ermee op concoursen ga dus en dat vind ik persoonlijk ook het leukste. ja, of ik maak paarden zadelmak en dan gaan ze voor de verkoop weg. maar begin nu niet meer aan paarden waarvan ik er niet zeker van ben dat ze een bepaald niveau kunnen lopen...

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:41

Ja, ik ga eind van de maand eerste officiele startten. Heb ook aantal onderlingen gestart hier in de buurt.

amber2588

Berichten: 571
Geregistreerd: 30-04-05

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:02

Nee, maar ik houd ook niet zo van wedstrijden. Veel werk en weinig rijden... Bloos Laat mij maar gewoon leuk vrij rijden, beetje dressuur voor mezelf, en verder buiten rijden... Vingers aflikken
De eigenaars van m'n verzorgpaard hebben wel gezegd dat 't mag als ze goed genoeg, maar heb er denk ik geen zin in...
Als ik 't wel zou willen zou ik oo nog ff moeten wachten, heb haar nu 3 maanden onder 't zadel en ze is nu met zwangerschapsverlof. Verdrietig

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:37

Het is wel de bedoeling Knipoog

lilykashmir

Berichten: 7545
Geregistreerd: 12-09-04
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:45

Ik mis eigenlijk nog :

Nu nog niet, maar gaat wel gebeuren...Knipoog

daarom heb ik nog niets ingevuld

Tjaraa

Berichten: 616
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Elst.

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:31

hallo ik ree op mij verzorgpony wel wedstrijden gewoon bij mij op de manage maar dat komt ook omdat se daar is gekocht!!
gr tjara

_Manon

Berichten: 1403
Geregistreerd: 02-04-05

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:30

ik gaa het waarcsheinlijk nog doen Party!! *o/* heel veel zin in

Whisperke

Berichten: 3362
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Thorn

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:21

Ik heb 2 verzorgpaarden een D-pony daar heb ik binnenkort een wedstrijd mee wel niet officieel en een KWPN-er maar die is daar nog wat te jong voor maar daar ga ik als de tijd er voor is wel mee starten!!!

Manou

Berichten: 3377
Geregistreerd: 30-05-04

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 12:11

Op zich zou het wel mogen, daar hebben we het weleens over gehad.
Maar dat was voordat we wisten mijn verzorgpony veel te lastig is in de bak.
(Ze moet hoog nodig opgevoed worden, maar dat is een lang verhaal)
Als ze zich beter gedroeg zou ik wel eens een onderlinge wedstrijd zijn gaan rijden, denk ik.
Ik rijd nu trouwens op de manege met de manegepaarden wel wedstrijdjes (F-proeven), dus de lol van wedstrijden heb ik toch.

Anora

Berichten: 6919
Geregistreerd: 29-04-05

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:26

Ik rij officiele wedstrijden op mijn verzorgpony Anora.
De eigenaren hebben het zelf voorgesteld.
De reden waarom ik Anora verzorg, is dat de eigenaresse een D pony heeft, wie zij ook uitbrengt. Ze had geen tijd meer om beide pony's te doen.
Dus nu ga ik met haar, haar pony en Anora mee op wedstrijd. Gelukkig hoef ik niet tegen haar te rijden, Anora is een C Tong uitsteken
Ik hoef er verder niks voor te betalen, ik betaal alleen de KNHS, de ponyclub, en de wedstrijden natuurlijk Knipoog

suusjuh_1503

Berichten: 58
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Vleuten

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:55

hoi...

ik heb een verzorgpaard, waar ik wel wedstrijden mee mag rijden(op de manege gewoon), maar dat doe ik nog even niet want eerst maak ik de clubkampioenschappen eve af bij de pony's en de volgende keer ga ik met mijn verzorgpaard starten bij de paarden.
als ik jou was zou ik gewoon vragen ofdat de baas het leuk zou vinden als jij met hem een keertje mee ging doen aan wedstrijden en dan hoor je wel ofdat t wel of niet mag, heb ik ook gedaan.

veel succes en groetjes!! Pling

Suntje
Berichten: 62
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Puurs, Belgiƫ

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:02

Mijn paard Maya kan goed dressuur maar ze rijd nu al een jaar western, en de andere eigenaar (hebben haar met 2) is tegen al dat wedstrijd gedoe dus met haar zal ik dat zeker niet kunnen doen, ik denk ook dat ze wat te krachtig zou zijn voor mij om zo kalm te rijden en ze is dat ook niet gewoon en ze is al redelijk oud.
Met haar veulen later zou ik wel willen dressuurwedstrijden doen, maar dat valt nog te zien natuurlijk.
En met mijn verzorgpaarden rijd ik 'nog' geen wedstrijden, maar ik zou het wel willen doen.
Misschien als ik een beetje mag rijden en het klikt goed, misschien eens vragen, een nee heb ik maar een ja kan ik krijgen.

pressent

Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Re: rijden jullie wedstrijd met je verzorgpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:29

Ik rijd geen wetstrijden met mijn verzorgpaardenmaar dat hoef ik ook niet lekker rustig rijden vind ik ook leuk.