Manage de Groot in Egmond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destiny22
Berichten: 1002
Geregistreerd: 13-11-04

Manage de Groot in Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 18:34

hallo

ik ben benieuwd of iemand hier op bokt manage Groot kent in Egmond, vroeger voordat ik mijn verzorgpony en daarna eigen paard had ging ik daar om het weekend op zondag heen om een lekkere buitenrit te maken met me zus samen door de duinen en over het strand.
We kennen de manage omdat mijn opa er altijd al ging rijden met vrienden van hem.

Meestal reed ik op Svenka, maar die is toen helaas afgemaakt. Verder ken ik Fred, Appie, Banjer, jelle, Napoleon, katinka. Mijn zus reed altijd op banjer die wilde we toen heel graag kopen maar Appie wilde hem niet verkopen jammer genoeg Verdrietig .

Graag zou ik willen weten hoe het daar gaat en hoe het met de paarden gaat. Ben er altijd met veel plezier heen gegaan

Lusitana

Berichten: 22441
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Manage de Groot in Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:22

Ik ken ze omdat ik er vroeger (jaren 70! ) er wel eens een paard huurde als we in ons zomerhuis in Bakkum zaten. Het is familie van manege Veldt...kwam ik later achter toen mijn paard daar kwam te staan...

Germatje

Berichten: 2206
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Heiloo

Re: Manage de Groot in Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:28

Destiny22 schreef:
hallo

ik ben benieuwd of iemand hier op bokt manage Groot kent in Egmond, vroeger voordat ik mijn verzorgpony en daarna eigen paard had ging ik daar om het weekend op zondag heen om een lekkere buitenrit te maken met me zus samen door de duinen en over het strand.
We kennen de manage omdat mijn opa er altijd al ging rijden met vrienden van hem.

Meestal reed ik op Svenka, maar die is toen helaas afgemaakt. Verder ken ik Fred, Appie, Banjer, jelle, Napoleon, katinka. Mijn zus reed altijd op banjer die wilde we toen heel graag kopen maar Appie wilde hem niet verkopen jammer genoeg Verdrietig .

Graag zou ik willen weten hoe het daar gaat en hoe het met de paarden gaat. Ben er altijd met veel plezier heen gegaan


Heey!
Nou van het rijtje dat jij noemt, staat alleen Banjer er nog!
Napolion is nog niet zo lang geleden weg, de andere al weer een wat langer terug. Die waren allemaal alweer aardig op leeftijd!

Destiny22
Berichten: 1002
Geregistreerd: 13-11-04

Re: Manage de Groot in Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 17:54

wat leuk zeg dat banjer er nog staat!!! Hoe gaat het met hem??

Germatje

Berichten: 2206
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Heiloo

Re: Manage de Groot in Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 13:18

Nou gaat wel goed met hem! Hij heeft nog steeds zo z'n rare acties die hij af en toe uithaalt, maar houd het nog leuk hè?
Het is een heel goed begeleidingspaardje!