psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:28

Unaira schreef:
ze stonden schuin achter het huis, vanaf de weg wel goed te zien, maar niet te aaien ofzo. Ben een stukje het erf opgelopen om dichterbij te komen. heb even bij de wei staan kijken en wat pony's geaaid, maar de honden werden natuurlijk steeds onrustiger en toen ben ik maar snel gegaan.

hoop dat joke iets laat weten, zodat we eens goed kunnen kijken en bijbuurten..........

Ja dat zou leuk zijn,laat even wat weten hier Knipoog
Zou Joke dan ook mee verhuisd zijn,ik bedoel zou ze ook daar bij dr ouders inwonen?
En ken je paar ponys bij naam noemen die je zo zag staan,toen je bij de wei stond tekijken?
Zag je bv Rita?Ik wil zo graag weten hoe het met die pony is,als Joke jou belt doe haar de groetjes van Chantal Roggeband ze kent mij naam wel,en zeker als je erbij zegt dat ik op rita reed.Zou je van mij willen zeggen dat ik graag wil weten hoe het met pony Rita gaat,en of ik een keer(langs mag komen) alvast bedankt als je dat zou willen doorgeven mocht ze contact opnemen,zou veel voor me betekenen. x

Unaira

Berichten: 92
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:43

chantal: rita stond er nog, dat weet ik zeker, ze zagen er allemaal stuk voor stuk goed uit! Ik heb tot nu toch nog steeds niets van joke gehoord, maar als ik iets van d'r hoor, zal ik het zeker doorgeven.

Joke woont daar ook, ze wonen allemaal daar. Piet en Ine. Joke en d'r vriend en kindje. Peer en mariska met de 2 kinderen. Overdag zijn ze op het gasvulstation in oerle, daar zouden we misschien ook een keer heen kunnen gaan?

als ik over twee weken nog niets gehoord heb, ga ik savonds een keer terug, dan heb ik vakantie, dus wat meer tijd, weet niet of je dan zin hebt om mee te gaan? Ook al kennen we elkaar niet, is toch altijd leuk om herinneringen van joke en de pony's op te halen!!

Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:01

Chantal777 schreef:
Tyron schreef:
Chantal: Jou naam komt me wel heel bekend voor moet ik zeggen, maar zou zo niet weten wie je precies bent.
Heb toch ook alle westrijden gerden. De laaste op Flip. Maar weet niet of dat in het laaste jaar was of het jaar daarvoor.


Ja jou naam komt me ook bekend voor,haha ik zit net mn oude foto boek te bekijken awww memories echt leuk.
Ik ga pony Rita snel eens opzoeken,wil dr vlug eens zien hoor,jammer dat Carlo niet meer onder ons is..



Volgens mij heb ik een idee wie je bent. Heb jij in de Genderbeemd gewoond, vlakbij de Oudaen. Volgens mij woonde jij op een hoek tegenover een speeltuintje/grasveldje. Ik woonde zelf toen op de Oudaen.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 01:05

Citaat:
Volgens mij heb ik een idee wie je bent. Heb jij in de Genderbeemd gewoond, vlakbij de Oudaen. Volgens mij woonde jij op een hoek tegenover een speeltuintje/grasveldje. Ik woonde zelf toen op de Oudaen.


Ja klopt helemaal ik woonde op die hoek,op oudean 90 om precies tezijn,grappig dit,maar ik kan jou nog niet echt voor de geest halen.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 01:07

Unaira schreef:
chantal: rita stond er nog, dat weet ik zeker, ze zagen er allemaal stuk voor stuk goed uit! Ik heb tot nu toch nog steeds niets van joke gehoord, maar als ik iets van d'r hoor, zal ik het zeker doorgeven.

Joke woont daar ook, ze wonen allemaal daar. Piet en Ine. Joke en d'r vriend en kindje. Peer en mariska met de 2 kinderen. Overdag zijn ze op het gasvulstation in oerle, daar zouden we misschien ook een keer heen kunnen gaan?

als ik over twee weken nog niets gehoord heb, ga ik savonds een keer terug, dan heb ik vakantie, dus wat meer tijd, weet niet of je dan zin hebt om mee te gaan? Ook al kennen we elkaar niet, is toch altijd leuk om herinneringen van joke en de pony's op te halen!!


Dankje voor de info,en dankje dat je het door wil geven.
En is goed kunnen we zeker keer doen.
Goh wist niet dat ze in oerle ook nog hun gasvulstation deden voortzetten met zn alle.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 01:13

Ik ben super blij om te horen,dat pony Rita het goed maakt,ik heb haar naar al die jaren nog steeds niet vergeten,ik had altyd een speciale band met pony Rita,ik ben benieuwd of ze mijn nog zou herkennen ofzo,zou dat kunnen?Ben zeer blij om te horen dat jij ze gezien hebt Unaira,ik hoop haar ook nog eens terug tezien Lachen

Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:57

Chantal777 schreef:
Citaat:
Volgens mij heb ik een idee wie je bent. Heb jij in de Genderbeemd gewoond, vlakbij de Oudaen. Volgens mij woonde jij op een hoek tegenover een speeltuintje/grasveldje. Ik woonde zelf toen op de Oudaen.


Ja klopt helemaal ik woonde op die hoek,op oudean 90 om precies tezijn,grappig dit,maar ik kan jou nog niet echt voor de geest halen.



Ik heb tot mijn 17de op Oudaen 104 gewoond. Heb een broer die 2 jaar ouder is, Marco.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:25

Citaat:
Volgens mij heb ik een idee wie je bent. Heb jij in de Genderbeemd gewoond, vlakbij de Oudaen. Volgens mij woonde jij op een hoek tegenover een speeltuintje/grasveldje. Ik woonde zelf toen op de Oudaen.


Ja klopt helemaal ik woonde op die hoek,op oudean 90 om precies tezijn,grappig dit,maar ik kan jou nog niet echt voor de geest halen.[/quote]


Ik heb tot mijn 17de op Oudaen 104 gewoond. Heb een broer die 2 jaar ouder is, Marco.[/quote]
Oke woonde jij op het pleintje?Ook op een hoek?Heet jij iets van Susan ofzo?Of igg iets beginnend met een S?

Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:49

Ik heb tot mijn 17de op Oudaen 104 gewoond. Heb een broer die 2 jaar ouder is, Marco.[/quote]
Oke woonde jij op het pleintje?Ook op een hoek?Heet jij iets van Susan ofzo?Of igg iets beginnend met een S?[/quote]

Ik woonde inderdaad op een hoek. Naast ons huis kon je door naar achter rijden, dan reed je dus het plein op.
Heet inderdaad Suzen!!

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:51

Tyron schreef:
Ik heb tot mijn 17de op Oudaen 104 gewoond. Heb een broer die 2 jaar ouder is, Marco.

Oke woonde jij op het pleintje?Ook op een hoek?Heet jij iets van Susan ofzo?Of igg iets beginnend met een S?[/quote]

Ik woonde inderdaad op een hoek. Naast ons huis kon je door naar achter rijden, dan reed je dus het plein op.
Heet inderdaad Suzen!![/quote]
Ja dan weet ik wel wie je bent,haha grappig dit,dat je elkaar dan zo tegen komt.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:52

Ja dan weet ik wel wie je bent,haha grappig dit,dat je elkaar dan zo tegen komt.
effe nieuwe post,beetje onduidelijk met al die quote's Knipoog

Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:11

Inderdaad erg leuk dat je op deze manier elkaar weer tegen komt. Woon je nog steeds in de Genderbeemd en rijd je geen paard meer?

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:16

Tyron schreef:
Inderdaad erg leuk dat je op deze manier elkaar weer tegen komt. Woon je nog steeds in de Genderbeemd en rijd je geen paard meer?

Nee woon in Veldhoven,en jij woon jij nog in de Genderbeemd?
En nee is voor mij alweer een tijd geleden dat ik heb gereden,maar mn intresse in paarden is nooit weg geweest,dussluit het niet uit dat ik nooit meer zal paard rijen,ik hoop alleen dat ik het niet verleerd ben...

gillian

Berichten: 4429
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:46

Haha ik woon nu in de Genderbeemd Haha! Drakenstein om precies te zijn, een zijstraat van de Oudaen Knipoog

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:44

gillian schreef:
Haha ik woon nu in de Genderbeemd Haha! Drakenstein om precies te zijn, een zijstraat van de Oudaen Knipoog

Ah drakenstein ken ik wel ja,hoe is het nu in de genderbeemd,ben er wel eens door heen gereden maar tis helemaal niet meer zoals het was.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:18

Vind het er maar raar uitzien als ik over de snelweg rij en dan gewoon heel de stallen weggevaagd en alles is gewoon weg..1 kale vlakte
erg raar!
ben er al flink aantal keren langsgereden maar weet niet, blijft raar...

jen

Berichten: 3215
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:48

Renske_ schreef:
Vind het er maar raar uitzien als ik over de snelweg rij en dan gewoon heel de stallen weggevaagd en alles is gewoon weg..1 kale vlakte
erg raar!
ben er al flink aantal keren langsgereden maar weet niet, blijft raar...


Ik rijd er iedere dag langs naar mn werk en dan lijkt het maar zon klein stukje land waar we zo veel plezier gehad hebben. "vroeger" leek het allemaal veel groter in plaats van die lege kale plek.

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:30

jen schreef:
Renske_ schreef:
Vind het er maar raar uitzien als ik over de snelweg rij en dan gewoon heel de stallen weggevaagd en alles is gewoon weg..1 kale vlakte
erg raar!
ben er al flink aantal keren langsgereden maar weet niet, blijft raar...


Ik rijd er iedere dag langs naar mn werk en dan lijkt het maar zon klein stukje land waar we zo veel plezier gehad hebben. "vroeger" leek het allemaal veel groter in plaats van die lege kale plek.


Maar dat komt toen waren wij ook wat kleiner Knipoog
Maar klopt wel tis wel raar zo'n kale vlakte...

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:59

*bump* Haha!

Unaira

Berichten: 92
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 23:00

ik ben bij joke geweest!! Joke was erzelf niet, maar Peer was er wel en heeft ons (Ik en Judith van Dorst) een rondleiding gegeven. Echt super om te zien die ouwe rakkers!! Veel waren er toch al weg hoor, maar de pony's die er nog waren zagen er goed uit. Alleen Beauty was heel mager, mar peer vertelde ook dat Beauty al 34 is en dus eigelijk op z'n einde loopt, maar hij was nog wel alert enzo, dus mocht ie gewoon nog blijven. De stalletje waren een beetje oud, maar wel gewoon goed. Ze gingen eerst aan het huis nog het een en ander verbouwen en dan de stallen. Na de zomer, ik denk nu ongeveer, beginnen ze weer met lessen op zaterdag. Peer zei dat als we op zaterdag een keer langs komen, joke er zal zijn om les te geven. Dus misschien een idee om te doen??

Unaira

Berichten: 92
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:38


gillian

Berichten: 4429
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 00:57

Hee lachen Haha! heb me al aangemeld Pling

Chantal777
Berichten: 29
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Veldhoven

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:03

Unaira schreef:
hey hallo allemaal,

op Hyves.nl is er een hyve geopend voor oude leden van de ponyclub, leuk om bij te buurten.

http://ponysportclubtbroek.onbekend.hyves.nl/

misschien tot daar ergens een keer??


OOOOH leuk ik ga meteen even kijken! Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:21

leukleuk Haha! ben al lid geworden *LOL*

DanielleR
Berichten: 25
Geregistreerd: 14-03-08

Re: psc 't broek ofwel Joke en Piet de Grauw Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 10:37

Hallo Allemaal,

Ook ik heb bij joke gereden, en wel 15 jaar. Ik heb tot het einde naast de snelweg iedere week gereden.
Ik zag dat er nu een hyves site is van ponysportclub het Broek maar dat die nu weer wordt stopgezet.
Jullie zullen nu wel hebben gehoord welke pony's er nog zijn.
Ik heb op bijna alle pony's bij joke wel vastgereden, maar de laatste 3 jaar op Dodo.
Ze zijn nu opnieuw begonnen in Borkel en Schaft en ik kan er niet meer gaan rijden, omdat ik op zaterdag altijd werk. Maar in mei ga ik er een losse les doen, om de oude tijden te herleven.
Ik heb ook altijd een supertijd gehad, heel mijn jeugd lang.

Groetjes Danielle Schlosser