ponykamp: waar ga jij heen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MopY
Berichten: 117
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:38

Ik ben ook bij Les Chevaux geweest.. Kan k echt iedereen aanrade.. OK dan!

k was er in de week van 11 tot 18 en K reed de hele week Op Senna.. Lovers Superbeest.. Tong uitsteken Haha!

Dobby91
Berichten: 1919
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:22

Ik ben op mijn normale manege geweest.
De Oldershof in Almkerk.
Is altijd erg gezellig!

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:46

Marsjuh schreef:
Is 'De Bongerd' dan echt niet leuk? .. Verward
tjsaa ga er nou al heen...


Ik weet niet hoe het nu is, maar een aantal jaren geleden ben ik voor het laats geweest bij de Bongerd.
En ik ben er wel 5 jaar achter elkaar geweest totdat ik er te oud voor werd. Knipoog
Ik heb het er altijd naar me zin gehad en als ik problemen had met een paard kon ik een ander paard krijgen.
Het eten was niet altijd lekker dat klopt wel, maar voor de rest had ik niets te klagen.

Het enige nadeel vond ik zelf dat je niet zelf mocht opzadelen.
Ze waren bang dat de paarden wondjes kregen.
En wat een gedoe dat was om iemand te vinden van de leiding die je paard op wilde zadelen. Vooral als er een buitenrit of les was, want dan hadden ze weer geen tijd of iets anders te doen.
Na een tijdje heb ik zelf maar gedaan, want ik had geen zin om te laat te komen ofzo of dat iedereen op mij moest wachten. Schijnheilig
En ze hadden dat niet eens door en hadden ook geen commentaar hoe het zadel lag ofzo, want ze gingen altijd controleren.
En als je klaar was met rijden, moet je paard opgezadeld in stal laten staan, met alleen het hoofdstel uit en singel losser.

Ik raad je alleen aan om je borstels als je die meeneemt thuis te ontsmetten anders ben je straks kwijt op ponykamp, want dat duurt echt heel lang voordat ze dat doen.

Sissavi

Berichten: 657
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:11

Ik ben ook wel is op ponykamp geweest bij Les Chevaux.. Is inderdaad heel leuk! Leuke paardjes ook! Maar 't is voor mij wel 3 jaar geleden dat ik er was, dus misschien is het nu wel veranderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:48

sabje19 schreef:
Ik weet niet hoe het nu is, maar een aantal jaren geleden ben ik voor het laats geweest bij de Bongerd.
En ik ben er wel 5 jaar achter elkaar geweest totdat ik er te oud voor werd. Knipoog
Ik heb het er altijd naar me zin gehad en als ik problemen had met een paard kon ik een ander paard krijgen.
Het eten was niet altijd lekker dat klopt wel, maar voor de rest had ik niets te klagen.

Het enige nadeel vond ik zelf dat je niet zelf mocht opzadelen.
Ze waren bang dat de paarden wondjes kregen.
En wat een gedoe dat was om iemand te vinden van de leiding die je paard op wilde zadelen. Vooral als er een buitenrit of les was, want dan hadden ze weer geen tijd of iets anders te doen.
Na een tijdje heb ik zelf maar gedaan, want ik had geen zin om te laat te komen ofzo of dat iedereen op mij moest wachten. Schijnheilig
En ze hadden dat niet eens door en hadden ook geen commentaar hoe het zadel lag ofzo, want ze gingen altijd controleren.
En als je klaar was met rijden, moet je paard opgezadeld in stal laten staan, met alleen het hoofdstel uit en singel losser.

Ik raad je alleen aan om je borstels als je die meeneemt thuis te ontsmetten anders ben je straks kwijt op ponykamp, want dat duurt echt heel lang voordat ze dat doen.


ze staan toch de hele dag gezadeld Scheve monden de meeste maate de singel dus NIET een gaatje losser:\ze waren al gezadeld voordat wij gaan rijden

en ik vindt het nogal raar dat je onbep mag rijden, mensen waarr ik mee reed die week konden daar echt NIET! verantwoord mee omgaan...

ik kon niet opstijgen, en van de leiding kreeg ik opmerkingen, als ik jouw een beentje geef moet ik geƶpereerd worden aan me rug...Zulke opmerkingen ben ik best gewend, maar als je volwassene bent is het toch aso omdat tegen een kind te zeggen ?

Als ik claire niet bij me had, had ik eigenlijk de hele week niet op het paard kunnen komen, weet niet hoe ze dat dan geregeld hadden,

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:33

ben al op kamp geweest Scheve mond maar twas wel kei leuk! ben gewoon op kamp geweest op de manege waar ik altijd al
rijd manege de kempen in Eersel.

xXDjuukiejXx

Berichten: 673
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 22:48

Quote schreef:
nou wij gaan misschien naar t fjordenpaard (www.fjordenpaard.tk) schijnt hartstikke goed te zijn!


Ik ben hier 2jaar geweest..
Ik vond het het 1ste jaar wel grappig..
Maar het 2dejaar was ik het bui..
Veel te veel mensen (40 mensen in een week!!!)
En iedere dag een buitenrit van 2uur.. Was ook niet zo heel leuk meer..
Maarja.. Smaken verschillen

xXDjuukiejXx

Berichten: 673
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 23:07

ikke schreef:
Zojuist geboekt, niet lang, maar ik ga weer naar de meest afgelegen plek van Wales, daar waar je mobiele telefoon het niet meer doet *LOL* www.fivesaints.com


Wil je me hier wat meer over informeren?
PLEAS Tong uitsteken
Groetjes, Laura

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:28

ik ben van plan om dit jaar met mijn eigen pony naar de hazelhorst te gaan.. ik ben er al een keer geweest zonder pony.. maar nu ga ik met mijn eigen

manonneke

Berichten: 2441
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Eindhoven, Achtse Barrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 15:49

ik ben 2 jaar geleden naar manege laarbrug geweest.........heel leuk.........

en 1 jaar geleden naar `t reelaer...........

en dit jaar was ik naar de belgische ardennen echt heel leuk was dat heel mooi ook.......

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:37

MopY schreef:
Ik ben ook bij Les Chevaux geweest.. Kan k echt iedereen aanrade.. OK dan!

k was er in de week van 11 tot 18 en K reed de hele week Op Senna.. Lovers Superbeest.. Tong uitsteken Haha!



Sorry, maar ik ben in de vakantie daar gaan kijken, voor een les, en daar moet je dus niet zijn, om goed te leren rijden is maar eff een opmerking..

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:39

Ik ben in Drenthe op de Besmanninckhoeve geweest, IJslander rijden, dat is echt aan te raden! geweldig goed voor de paarden, en voor ons ook natuurlijk heel gezellie (www.ijslandsepaarden.nl)

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:40

MiGzi_MiQ schreef:
ps. Maar voor een ECHT leuk ponykamp moet je echt in Markelo zijn! Vingers aflikken Erve Meenderinkboer!! Pling Hwahwa, ZOOO.. Reclame gemaakt!! Bloos


JAAAAH! *LOL* Haha! Moonlight! haha, ken je dan ook Koster, die daar rondloopt altijd?

manonneke

Berichten: 2441
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Eindhoven, Achtse Barrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:31

ik heb gehoord dat er ook veel naar la lambree geweest zijn...
ik ook Haha!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 02:31

BarbaLala schreef:
JAAAAH! *LOL* Haha! Moonlight! haha, ken je dan ook Koster, die daar rondloopt altijd?


Moonlight ken ik niet, maar Koster natuurlijk wel!! Tong uitsteken Hij is er nog steeds.. *LOL*

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 16:50

nee, moonlight schijnt er ook maar 1 jaar geweest te zijn Boos! uja die koster is een slag apart, hihi! op wie heb jij daar dan gereden?

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:10

BarbaLala schreef:
nee, moonlight schijnt er ook maar 1 jaar geweest te zijn Boos! uja die koster is een slag apart, hihi! op wie heb jij daar dan gereden?


Ik ben daar 3 jaar geleden voor het eerst geweest! Ga 2x per jaar een week! *LOL* Heb op Goldstar, Flori-Jade, Dingo, Mirakel, Daisy, Santana, Edison gereden in het begin, maar mijn favorieten daar zijn toch echt Romeo, Roxy, Fabiola en Felix!! *LOL*

*EditEditEdit!! Tong uitsteken
En Oja ook een keer op William!! Vork

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:45

Tong uitsteken Waah, das echt beter! *LOL* 2x per jaar een week! *groen*;) ja edison is wel een schatje, en Roxy sprak mij ook aan. ik heb ook nog op een ander gerden, die heete ringo ofzo?? Verward

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:46

of ehm, dingo hahaha

corland

Berichten: 364
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: meeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:45

ga zelf met hemelvaart naar Gasselte met een deel van de manege!!! OK dan! super leuk altijd!!! en natuurlijk gaat mn pony wel meej!!!

dan ga ik in de zomervakantie denk ik nog 1 of 2 weken een ponykamp begeleiden in Cornwerd, bij de Boeyenkamp!! Haha!

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:38

gaselte ken ik ook ja! heeft mn mamsie een xtje buiten gereden

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:43

Kga dit jaar op ruiterbewijskamp bij 't reelear Lachen
de vorige 3 jaar ben ik bij manege van loon geweest maar dat word op ten duur best wel saai Scheve mond

BarbaLala

Berichten: 9617
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:31

ja ik wil ook me ruiterbewijs gaan halen, maar das wel een gedoe zeg! is heel erg veranderd vergeleken met vroeger he? je moet nou eerst gaan lessen op de manege/ stal waar je het wil gaan halen (ik heb geen eigen paard) en dan in iets van 4/ 4 etappes halen..
wel goed natuurluk, dat het vermoeilijkt is, al1 zo blijven de doorgewinterde paardenfreaks over, maar dat kost ook een kapitaal aan tijd en geld, waarover ik beiden niet ruim beschik. maar zijn er dan nog kampen waar je het kan halen? dat vroeg ik me namelijk net af?!

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:30

ik ga naar ini slot, of tenminste dat wil ik, misschien mensen die er ook heen gaan??

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:51

Ik ging altijd mee met de club op ponykamp, dat waren echt de plezantste kampen ooit!
Vorig jaar zijn we naar Riel geweest in Nederland, het was daar echt superleuk!!