Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jor1988
Berichten: 135
Geregistreerd: 10-05-17

Re: Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 15:39

Mocht er iemand van jullie zelf zo'n workshop kunnen geven (frontriem/halster) mag je je zeker melden. Locatie Bergen op Zoom. :)

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 15:44

Jor1988 schreef:
Bedankt weer voor jullie reacties. Er zitten echt al hele leuke ideeen tussen.

Wat mij ook leuk lijkt is om een halster te maken of een frontriem. Maar heb gezien dat de prijzen hiervan erg hoog liggen. Kan iemand mij hier bij helpen?


Dat is inderdaad erg leuk, heb ik afgelopen weekend ook georganiseerd :) zoek eens op HorseDeco, echt ontzettend leuk. Een frontriem kost €30 uit m’n hoofd, wellicht iets boven budget, maar wel ontzettend leuk! Je kunt er ook leren halsters €40-€50, sieraden (prijs voor 2 sieraden) €30, oornetje €17,50 maken


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jor1988
Berichten: 135
Geregistreerd: 10-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-20 09:02

_sharonnn schreef:
Jor1988 schreef:
Bedankt weer voor jullie reacties. Er zitten echt al hele leuke ideeen tussen.

Wat mij ook leuk lijkt is om een halster te maken of een frontriem. Maar heb gezien dat de prijzen hiervan erg hoog liggen. Kan iemand mij hier bij helpen?


Dat is inderdaad erg leuk, heb ik afgelopen weekend ook georganiseerd :) zoek eens op HorseDeco, echt ontzettend leuk. Een frontriem kost €30 uit m’n hoofd, wellicht iets boven budget, maar wel ontzettend leuk! Je kunt er ook leren halsters €40-€50, sieraden (prijs voor 2 sieraden) €30, oornetje €17,50 maken


[ [url=m/I5G7gA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8TDg8n.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Tsb7Bh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bVTIfa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Echt super mooi en goede kwaliteit als ik het zo kan zien. Alleen ligt dit wel behoorlijk boven het budget. Nu weet ik dat het budget wel erg laag is wat wij hebben, maar ze weten niet beter bij mij op stal. Best lastig om nog iets low budget te organiseren merk ik.

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Re: Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 09:16

Wat leuk!
Wij hebben niet lang geleden ook een dag ‘werken aan de hand’ gedaan. Ook super leuk!
Hebben we een onwijs fijne instructrice laten komen en vrijwel iedereen heeft een les van haar gehad.

Bij de buren heb ik vorig jaar mee gedaan aan een clinic cavaletti van Lammert Laseur. Echt heel erg leuk, daar deed ook bijna heel hun stal en onze stal mee, heel gezellig.

Jor1988
Berichten: 135
Geregistreerd: 10-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 09:20

AnneJ1995 schreef:
Wat leuk!
Wij hebben niet lang geleden ook een dag ‘werken aan de hand’ gedaan. Ook super leuk!
Hebben we een onwijs fijne instructrice laten komen en vrijwel iedereen heeft een les van haar gehad.

Bij de buren heb ik vorig jaar mee gedaan aan een clinic cavaletti van Lammert Laseur. Echt heel erg leuk, daar deed ook bijna heel hun stal en onze stal mee, heel gezellig.


Ook jij bedankt Anne voor je ideeën!

Nettie007

Berichten: 116
Geregistreerd: 07-06-16

Re: Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 09:57

Misschien kun je het onderdeel PTV van de TREC oefenen. Dat zijn oefeningen zoals een laag sprongetje springen, onder lage takken door, rechts opstappen, paard laten stil staan in een cirkel, door een hek heen. Aan de hand een sprongetje laten doen. Op YouTube staan wel filmpjes voor inspiratie.

lovelucydan

Berichten: 2067
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Re: Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 10:22

Een spelletjes avond voor mensen? Gewoon in de kantine, en dan een proefje rijden en elkaar beoordelen? Kost niets als je wat spelletjes kan regelen. En het is grappig hoe een ander het proefje ziet?

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 10:52

Zitles, carrousel les, dameszadel rijden, oefendressuur met les van officieel jurylid, voltige les, dauwtraprit of nachtrit, (foto)puzzeltocht, toiletteerles, pas de deux wedstrijd, les over exterieur en fokkerij, beginselen paardenfotografie, estafette race.

Super leuk om dit soort evenementjes te organiseren!

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Re: Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 11:48

Pas hebben we bij de vereniging een bingo georganiseerd. Ook leuk en budget technisch goed te doen! Veel prijsjes gesponserd gekregen. Een zak wortels, bloemen, boterkoek, sjabrak, halsters, dressuurles, springles... om maar wat te noemen.. we hadden 10,- gevraagd en voor niet leden 12,50. Hiervoor heb je dan een drankje en bingo kaarten. Een bingo rad geleend van een andere vereniging. Veel gelachen!

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 14:40

Ponykamp voor de volwassenen.Compleet met horrorfilm voor het slapen gaan.

Jor1988
Berichten: 135
Geregistreerd: 10-05-17

Re: Ideeën voor een leuke activiteit op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 12:15

Heel erg bedankt voor wederom veel leuke ideeën! Denk dat we hier allemaal wel iets aan hebben :)

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 12:37

Een clinic paarden massage?
Afhankelijk van de locatie mag je me pb-en voor informatie :)