Ponykamp gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jodhi

Berichten: 329
Geregistreerd: 17-01-16

Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 16:13

Hoi!

Ik heb kort geleden een ongelukje gehad met paardrijden waardoor ik een aantal weken niet mag rijden, daarna mag ik het weer rustig oppakken.
Ik had voor deze zomer al een ponykamp geboekt, helaas ga ik dit afzeggen omdat de ritten daar redelijk ruig zijn en dat lijkt me niet zo handig nu :+

Ik zou alsnog wel graag op kamp gaan deze zomer, maar dan liever een iets rustiger kamp.
Gewoon met bijvoorbeeld lessen, rustige buitenritten, springen etc., maar geen crosskamp.
Een echt beginnerskamp hoeft het ook niet te zijn.

Ik ben bijna 15 en heb 7 jaar manege ervaring(ook 3 jaar voltige).
Ik zou wel graag met leeftijdsgenoten op kamp gaan, maar ik vind het helemaal niet erg als er ook jongere kinderen zijn.
Het liefst in de buurt van Drenthe, maar dat maakt op zich niet veel uit.
Ik vind alles leuk om te doen, springen, dressuur, buitenritten etc, maakt niet uit.
Zo lang het maar niet te ruig is, crossen doe ik nu dus ook liever niet.

Wie zou mij kunnen helpen? Alvast bedankt! :)
Laatst bijgewerkt door Jodhi op 05-04-17 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:19

Misschien kan je eens op dit topic kijken. Daar heb ik zelf ook de vraag voor een ponykamp gesteld en heb heel leuke reacties gekregen, ook in de buurt van Drenthe :D . Het heet "Leuke paardenkampen". Kan via mijn gsm moeilijk een link plaatsen :o .

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6638
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:29


AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:30

Ruitercentrum het Fjordenpaard in Een

Jodhi

Berichten: 329
Geregistreerd: 17-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 16:38

MoppieFilou schreef:
Misschien kan je eens op dit topic kijken. Daar heb ik zelf ook de vraag voor een ponykamp gesteld en heb heel leuke reacties gekregen, ook in de buurt van Drenthe :D . Het heet "Leuke paardenkampen". Kan via mijn gsm moeilijk een link plaatsen :o .


Bedankt! Ik ga even kijken :)

NadjaNadja schreef:
[MA] Ponykamp de Eekwal 2017!

Kijk hier eens, misschien dat dit iets voor je is! :)


Dat zou misschien wel leuk zijn :j Bedankt!

AfricanLady schreef:
Ruitercentrum het Fjordenpaard in Een


Dat heb ik dus juist afgezegd :+
Dat crossen is denk ik niet zo handig nu.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:10

Les Chevaux? Daar hebben ze ook themaweken. Onder andere instructieweken; dressuur maar ook cross, al wou je geen cross haha.

Jodhi

Berichten: 329
Geregistreerd: 17-01-16

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 19:12

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het jeugdkamp van manege Poelenburgh?
Dat leek me namelijk wel leuk.

Marie111
Berichten: 4670
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:38


xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 10:32

Stal de Eik lijkt me een geschikte match voor jou! We organiseren hele leuke ponykampen die zowel leuk zijn voor de jongere als oudere kinderen. In een week doe je verschillende activiteiten met en zonder pony's. Zo gaan we een paar keer lekker op buitenrit over de prachtige Holterberg, die praktisch naast onze manege gelegen is. Ook heb je een keer springles, ga je een keertje voltige doen en doen we nog een heleboel spellen met of zonder pony's. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog een keer vaardigheid- of dressuurles. Tevens maken wij op een van de avonden een spannende spooktocht door het bos. Bij mooi weer gaan we altijd een middagje naar het zwembad in de buurt, lekker een beetje afkoelen :). Daarnaast gaan we nog een middag naar het dorp en hebben we een fotoshootavond met je verzorgpony van die week.

Om niet alle spanningen en verrassingen weg te halen zet ik hier niet ons hele programma in volle details hier neer, maar mocht je geinteresseerd zijn en nog vragen hebben, dan kun je me altijd een priveberichtje sturen. Daarnaast kun je nog andere info vinden op http://www.eik.nl!

Misschien tot ziens in de zomervakantie!