FNRS Zitcompetitie 2017

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:53

Van de paarden op de Eenhoorn zijn net nieuwe foto's gemaakt, die staan nu ook al op de site: https://www.manege-de-eenhoorn.nl/diens ... n-en-ponys
Ik zie alleen wel dat er bij Florange een foto van Miracle staat :P

Maar DeEenhoorn, Trendy en Temper zijn toch niet zo groot? Volgens mij zijn die allebei eerder richting 1.60-1.65m dan daar voorbij. Niet dat dat heel veel uitmaakt natuurlijk :D

Laura_
Berichten: 5388
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:57

Haha toevallig! Toen ik een uurtje geleden keek stonden er die foto's nog niet op! Even kijken naar Borelja.

Laura_
Berichten: 5388
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 14:59

Die omgeving daar <3

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:05

Haha, laat je niet misleiden.. we hebben wel een parkje naast de manege, maar ze staan op de foto's gewoon tussen de struiken, op het paadje naar de buitenbak :D Ik moest zelf ook even twee keer kijken, dacht eerst dat het in het parkje was.

Laura_
Berichten: 5388
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:09

Hahahaha oeps!!
Nou het zijn wel mooie foto's geworden! En Borelja ziet er uit als een fijn paardje. Niet te groot en ook niet te dik. Meeste vinden dikke paarden fijn om op te zitten, maar ik vind smaller beter haha.

Ik heb zin in zondag! Vandaag nog uurtje inhalen, morgen nog les op bijrijdpaard en manegepaard. Dus nog genoeg te oefenen voor zondag!

JanouA
Berichten: 77
Geregistreerd: 22-05-17

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:19

Ik heb vanavond ook nog les op de manege en morgen nog op 3 bijrijdpaarden oefenen. Vandaag ook nog op mn verzorgfjordje gereden. Volgens mij heb ik afgelopen week alleen woensdag niet gereden, omdat het zo geregend had -O-

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:23

Ja formulier wat ik kreeg ging idd over de kwartfinale ook, kreeg ik ook via de manege doorgestuurd met als afzender manege Thielen, dus dat zou t wel zijn !

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:23

Equirina schreef:
Voor informatie over de paarden van Manege Thielen, stel gerust je vragen.


Ik moet op Guusje zondag, hoe is die?

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 16:37

Nissima schreef:
Van de paarden op de Eenhoorn zijn net nieuwe foto's gemaakt, die staan nu ook al op de site: https://www.manege-de-eenhoorn.nl/diens ... n-en-ponys
Ik zie alleen wel dat er bij Florange een foto van Miracle staat :P

Maar DeEenhoorn, Trendy en Temper zijn toch niet zo groot? Volgens mij zijn die allebei eerder richting 1.60-1.65m dan daar voorbij. Niet dat dat heel veel uitmaakt natuurlijk :D

haha ik ben slecht in inschatten, maar hey, toevallig dat er nu net nieuwe foto's staan :')

Marieke_963

Berichten: 364
Geregistreerd: 04-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:28

Equirina schreef:
Voor informatie over de paarden van Manege Thielen, stel gerust je vragen.

Graag! Ik zou graag willen weten wat je over Fanta te zeggen hebt :)

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 10:57

@nissima: dit is echt karma :') zei ik paar dagen terug nog dat ik kathy niet zo leuk vond, reed ik er vanochtend op. heb wel de hele rijbaan gezien ja... :')

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 11:07

DeEenhoorn schreef:
@nissima: dit is echt karma :') zei ik paar dagen terug nog dat ik kathy niet zo leuk vond, reed ik er vanochtend op. heb wel de hele rijbaan gezien ja... :')

Hoe krijg je dat voor elkaar _O-

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 11:18

de grote deur achterin de bak stond open, tenminste.. de grote deuren daarvan, en er waren kinderen bezig met de shetlanders, gillen en spelen en weet ik het allemaal, toen vond kathy het genoeg en wilde ze niet meer langs die deur en werd ze vrij sterk, vond ik niet zo grappig :') gelukkig mochten we snel galopperen, ik zat toen zo van heeeuy raceeen *\%/*

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:41

jeetje jongens :') wat is het stil opeens!

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:49

Haha :) ik zoek nog steeds iemand die mij kan vertellen of Guusje van manege Thielen n pony of n paard is ... ;)

xxIsaa

Berichten: 768
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:57

DeEenhoorn schreef:
jeetje jongens :') wat is het stil opeens!


Ik denk dat iedereen hard aan het oefenen is en dat de zenuwen bij de meeste mensen nu wel begint :D

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:01

DeEenhoorn schreef:
de grote deur achterin de bak stond open, tenminste.. de grote deuren daarvan, en er waren kinderen bezig met de shetlanders, gillen en spelen en weet ik het allemaal, toen vond kathy het genoeg en wilde ze niet meer langs die deur en werd ze vrij sterk, vond ik niet zo grappig :') gelukkig mochten we snel galopperen, ik zat toen zo van heeeuy raceeen *\%/*

Oh... Herkenbaar _O- Ben benieuwd hoe ze het straks bij mij gaat doen, met alleen een buitenbak :D

Het is morgen al zeker he? Alvast heel veel succes iedereen!

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:01

vast wel :D en hey, ik kom gezellig kijken! dus zoek me
(ben ik herkenbaar op m'n profielfotootje? anders zeg ik morgen wel even wat ik aan heb :D )

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:02

Nissima schreef:
DeEenhoorn schreef:
de grote deur achterin de bak stond open, tenminste.. de grote deuren daarvan, en er waren kinderen bezig met de shetlanders, gillen en spelen en weet ik het allemaal, toen vond kathy het genoeg en wilde ze niet meer langs die deur en werd ze vrij sterk, vond ik niet zo grappig :') gelukkig mochten we snel galopperen, ik zat toen zo van heeeuy raceeen *\%/*

Oh... Herkenbaar _O- Ben benieuwd hoe ze het straks bij mij gaat doen, met alleen een buitenbak :D

Het is morgen al zeker he? Alvast heel veel succes iedereen!

buitenbak heb ik ook al gehad met dr, is ze 1x weggesprongen, want ja.. bewegende bosjes door de wind zijn doodeng ja :')

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:13

Vorige keer was ik helemaal niet zenuwachtig, maar nu toch wel n beetje. Ben ook in mn eentje van onze manege dus geen steun van andere meiden :D

Marieke_963

Berichten: 364
Geregistreerd: 04-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:33

lenavoske schreef:
Vorige keer was ik helemaal niet zenuwachtig, maar nu toch wel n beetje. Ben ook in mn eentje van onze manege dus geen steun van andere meiden :D


Lotgenootje! Ik ben ook als enige van mn stal! Gelukkig gaat mijn nichtje mee als steun (ze heeft zelf ook de regiofinale gereden maar was helaas niet door), maar wij gaan nadat ik gereden heb wss gewoon even Tilburg in om wat rond te lopen :)

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:48

Marieke_963 schreef:
lenavoske schreef:
Vorige keer was ik helemaal niet zenuwachtig, maar nu toch wel n beetje. Ben ook in mn eentje van onze manege dus geen steun van andere meiden :D


Lotgenootje! Ik ben ook als enige van mn stal! Gelukkig gaat mijn nichtje mee als steun (ze heeft zelf ook de regiofinale gereden maar was helaas niet door), maar wij gaan nadat ik gereden heb wss gewoon even Tilburg in om wat rond te lopen :)


Oh leuk ! Bij mij komen sochtends mn ouders en smiddags komt mn lesgeefster, tussendoor ben ik alleen vrees ik haha

Laura_
Berichten: 5388
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:54

Ik ben nog samen met stalgenootje. Instructie komt kijken en verder gaan paar vriendinnetjes mee de hele dag. Als ik en stalgenootje (cat 2) gereden hebben, zullen we vast richting de mac gaan! Is toch wel lange dag als er niet zoveel rijden!

Ik ben wonder boven wonder nog helemaal niet zo heel nerveus!

ClaudiaAngel
Berichten: 234
Geregistreerd: 19-06-12

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 21:51

Guusje is een klein vos paard, als ik het mij goed herinner! Ik weet verder niet hoe ze zit :)

Iedereen heel veel succes morgen!! Houd ons op de hoogte :D

Laura_
Berichten: 5388
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 22:07

Laarzem zijn weer zwart... ipv bestippeld met bruine moddervlekjess. En ik heb mijn jasje er al netjes bij gelegd haha. Gebeurt mij niet nog een keer dat ik daar zonder jasje sta haha