FNRS Zitcompetitie 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hikarii

Berichten: 2959
Geregistreerd: 17-06-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:23

Ik ben 6e geworden met 111,nogwattes punten :D
Heel erg blij mee, was totaal niet verwacht!


Wel heel slordig van de manege daar...
Eerst de meid die op Falco was gezet was echt veelste groot. Uiteindelijk wel een switch gemaakt met een andere van ons
Die andere hadden ze haar paspoort kwijt geraakt?
En die gene die eerst op Falco hadden gezet hadden ze met de prijs uitrijking overgeslagen, dus bij de laatste 4 was ze nog niet opgenoemd, yes ze is door.
En bij die laatste dus ook niet opgenoemd... Heel heel erg slordig. Arme meid dacht dat ze door was :( (en wij ook)

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:35

Ooh dat is wel heel sneu idd!! Fouten maken is menselijk. Maar dit is wel een fout die eigenlijk nirt gemaakt kan worden.

Spookskie

Berichten: 9
Geregistreerd: 26-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:53

Wees blij dat jullie lekker mee kunnen doen! Mijn manege wil dat helaas niet. |(

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:56

Dus dan mag je niet balen als je niet wordt opgenoemd en je denkt dat je door bent om vervolgens toch niet door te zijn?! Beetje vreemde reactie maar mss bedoel je t niet zo hoor

0101
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:09

Ik heb vandaag heerlijk gereden op Alex op manege Zwolle, wat een lief paard <3. Heb ontzettend genoten vandaag! Bij de prijsuitreiking was ik echt super nerveus := maar toch nog 2e geworden in Categorie 4 dus mag door naar de kwartfinale *\o/* (Was btw de eerste keer dat ik meedeed)

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:19

Wauw! Zoveel bokkers door naar de kwart!
Ik ben bij de prijsuitreiking ook altijd mega nerveus. Trok de laatste keer helemaal wit weg van de zenuwen. (en dat was vast niet de enige keer haha). Ik vind dat op een of andere manier nooit zo leuk haha en hoe dichterbij ze bij de "prijzen" komen hoe erger het wordt. Bij normale wedstrijden is het gelukkig niet zo dramatisch haha

ClaudiaAngel
Berichten: 234
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:45

Ik ben 6e/7e (ben de tel kwijt geraakt haha) geworden vandaag! Ik baal wel heel erg, maar goed niets meer aan te doen. -O-
Hesta was wel echt aan de kleine kant voor mij en hierdoor werd het totaal plaatje niet zo mooi. Het paste echt maar nèt (of net niet, is natuurlijk erg subjectief hahaha). Ik heb nog geprobeerd te wisselen, maar dat mocht helaas niet. Verder hele lieve pony en zat nog best fijn! Ik weet zeker dat het op een paard gewoon beter eruit had gezien vanwege mijn lengte...

Verder staat er commentaar op mijn protocol wat ik helemaal niet terug kan vinden in mijn proef. Ik heb mijn proef meerdere keren terug gekeken met verschillende mensen en er staat commentaar op wat niet te plaatsen valt. Ook staan er tegenstrijdige dingen op, dus iets wat de ene jury als goed heeft opgeschreven is volgens de ander juist niet goed :')
Ik denk dat dat komt doordat er heel veel is geschoven in de opstelling. Ik moest eerst voorop rijden, maar voordat we de ring in moesten is het helemaal overhoop gehaald. Uiteindelijk reed ik als derde (no problemo voor mij, want ik wilde niet als eerste *\o/* ). Misschien dat hierdoor een aantal dingen door elkaar zijn gehaald?

Nouja het is niet anders. Ik heb vorig jaar mijn ultieme doel al behaald! Ik blijf jullie zeker volgen en ik hoop een aantal van jullie op Horse Event te zien, want dat is toch wel echt een van de allergaafste dingen die ik ooit heb gedaan! Ik hoop echt dat jullie dat ook mogen meemaken!! :D

Hikarii: was dat bij jullie? :oo
Ik had het zo te doen met dat meisje!! Dat kun je gewoon echt niet maken, zo zo sneu! Denk je door te zijn naar de kwartfinale, ben je toch opeens niet door. Krijgt ze nog iets ter compensatie ofzo? Iets van een goedmakertje?

(Oké, nu stop ik met typen, want ja lang verhaal dit hahaha)
Edit: typo

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:17

Aah balen Claudia!! Maar 6e/7e is ook heel netjes! En ik vind het alleen maar leuk dat je nog eens meedoet terwijl je al op HE heb gereden. En superlief hoe je hoopt dat je dat andere bokkers ook gunt! Zo zie je maar, het is en blijft een momentopname en een jurysport. Dat is het mooie dat de kaarten tot aan het einde eigenlijk open liggen.

ClaudiaAngel
Berichten: 234
Geregistreerd: 19-06-12

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:21

Ja precies! Je kunt er echt geen peil op trekken. Zo zie je maar dat rijden op Horse Event geen garantie geeft voor de toekomst :j
Wij hebben één ruitertje door in categorie 1 trouwens! Ik gok dat zij naar manege Thielen gaat. Mochten er meer Bokkers daar rijden, dan kom ik wss wel kijken :)

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:42

Onze ruiters hebben goede zaken in Zwolle gedaan. 3 door naar de kwartfinale en veel 5e 6e plekken wat ons de beker bestzittend opleverde!

Annee_S

Berichten: 207
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 00:38

Spookskie schreef:
Wees blij dat jullie lekker mee kunnen doen! Mijn manege wil dat helaas niet. |(

Nee helaas, hier nog zo een! Wel organiseren, maar we kunnen helaas niet meedoen (alhoewel ik niet zeker weet of ik de ballen heb om mee te doen, maar dat is een ander verhaal). O:)

Ooooh enne... ClaudiaAngel wel balen joh dat het je niet gelukt is... -O-

ClaudiaAngel
Berichten: 234
Geregistreerd: 19-06-12

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:11

Ja echt enorm balen! :(
Hesta was wel een heel leuk ding! Een knappe pony die lekker voorwaarts was :D

Hikarii

Berichten: 2959
Geregistreerd: 17-06-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:18

Heel erg slordig was het gewoon van het secretariaat.. De betreffende ruiter stond eerst ook helemaal niet op de startlijst, één van onze andere ruiters 2x. Die hebben ze een keer vervangen door de missende ruiter en toen klopte het kwa paarden niet meer (meid van 173 op pony van 140) terwijl ze klein paard opgegeven had, andere ruiter die dus 2x op stond had kleine pony opgegeven volgens mij en kwam op een tinker terecht.. Uit eindelijk hebben die wel een switch gemaakt maar dan nog. Ook bij 1 v/d 2 miste het paspoort, en de ander moesten ze 2x oproepen omdat ze de ceritifcaten kwijt waren..

Daarna dus die meid die dacht dat ze eerste was, wij allemaal blij en schreeuwen.. En was het dus een andere naam. Scheelt het dat ondanks dat ze 14 oid is redelijk volwassen is maar dan nog.. Dat moet heel poedersuiker voelen (en vooral omdat ze best netjes zit en dus best veel kans maakte)

Maargoed, al met al hebben wij er 2 door in categorie 1.
Hesta vond ik ook heel fijn alleen moest toch wel even knopjes zoeken met inrijden en ze maakt echt kleine rare galoppasjes :') En met inrijden iedere keer als ik ging doorzitten wilde ze aangalloperen.. Oeps. Kwa maat was ze precies goed voor mij alleen ik ben een grote C / kleine D gewent dus dit was even wennen.

Hoeveel punten had je Claudia? Ik werd samen met nog iemand als laatste 2 voor de 4 die door waren opgenoemd, was dat met jou?
Ik was namelijk iets te geschockt dat mijn naam nog niet opgenoemd was, wilde niet echt graag naar de kwart :')

ClaudiaAngel
Berichten: 234
Geregistreerd: 19-06-12

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:43

Jaa ik denk dat wij samen zijn opgenoemd idd!
Jeetje wat enorm slordig allemaal!!
En wat gek jullie wel mochten wisselen en ik niet :( . Volgens een van die mensen was het paardje met 1 cm nèt een paard, dus ze hadden een klein paard wel heel letterlijk genomen hahaha. Ik schrijf expres geen groot paard op, want dan krijg je van die paarden die je de lucht in schieten als je gaat doorzitten :')

Ik vond het trouwens wel heel schattig dat de jury bij iedereen 'Je hebt goed je best gedaan' op het protocol had geschreven. Ik weet niet waarom, maar dit vind ik gewoon heel erg lief ofzo hahaha

Hikarii

Berichten: 2959
Geregistreerd: 17-06-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:50

Dan zou je 5e zijn aangezien ik net voor de laatste ben opgenoemd :') Had 111,75 punten volgens mij.

En idd da's ook wel apart dat dat niet mocht. Hesta liep uiteindelijk ook nog 5 keer ofzoiets. Vond ik ook apart := Tis best wel zwaar al die proeven. Bij het 3e meisje was ze al een beetje traag, die reed voorop, en iedereen er achter kon niet galopperen haha.

En inderdaad was heel leuk! 1 van onze ruiters had alleen bij 1 punt ''Zit goed diep in het zadel'' en bij nog een punt ''Mag wat dieper in het zadel zitten''
Tja dat was wel een beetje vreemd. :p

ClaudiaAngel
Berichten: 234
Geregistreerd: 19-06-12

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:56

Oja je vroeg naar mijn punten oeps, ik had iets van 111/110? Dus dan ben jij 6e en ik 7e! :)
Jaaa ik zag ook al dat ze heel vaak moest lopen!
En dat tegenstrijdige had ik ook. Bij mijn handhouding stond: 'Handen wat plat en keurig' :'). Heel bruikbaar dat commentaar haha

SterreMarie
Berichten: 36
Geregistreerd: 31-01-13

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:56

Ik heb gister ook deelgenomen aan de regiofinale in Zwolle, categorie 4. Ik had een lief paard maar sterk wat die was! Maar op de 1e plek geëindigd met 121,25 punten

ClaudiaAngel
Berichten: 234
Geregistreerd: 19-06-12

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:01

Iedereen die door is: gefeliciteerd!!
Er zijn echt veel mensen door op Bokt!

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:20

Zijn er heel veel door idd..zeker gisteren goede zaken gedaan! Zullen we eer een bokt halve finale van maken haha

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:24

Nu wachten tot de uitslagen online staan

JanouA
Berichten: 77
Geregistreerd: 22-05-17

Re: FNRS Zitcompetitie 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:04

Halve finale is voor mij denk wel heel enthousiast :') Was al heel verrast dat ik hier doorging :P

Annee_S

Berichten: 207
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 16:16

Hikarii schreef:
Dan zou je 5e zijn aangezien ik net voor de laatste ben opgenoemd :') Had 111,75 punten volgens mij.

En idd da's ook wel apart dat dat niet mocht. Hesta liep uiteindelijk ook nog 5 keer ofzoiets. Vond ik ook apart := Tis best wel zwaar al die proeven. Bij het 3e meisje was ze al een beetje traag, die reed voorop, en iedereen er achter kon niet galopperen haha.

En inderdaad was heel leuk! 1 van onze ruiters had alleen bij 1 punt ''Zit goed diep in het zadel'' en bij nog een punt ''Mag wat dieper in het zadel zitten''
Tja dat was wel een beetje vreemd. :p

Ja das wel apart ja, want normaal met wedstrijden mogen de paarden en pony's niet zoveel lopen (en al helemaal niet als het niet nodig is).

Wel leuk om te horen dat (jij en/of Claudia dat ben ik ff vergeten) Hesta een leuk paardje vonden.
Altijd leuk om te horen natuurlijk over je manege-paarden! +:)+

Verder voor iedereen die door is naar de volgende ronde: gefeliciteerd!! Y)(^)

BellaFionaJarig
Berichten: 42
Geregistreerd: 17-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 22:54

De mensen die in zwolle hebben gereden, op wie zaten jullie? Er reden ook 2 paarden van ons mee namelijk haha

Spookskie

Berichten: 9
Geregistreerd: 26-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:25

ClaudiaAngel schreef:
Verder staat er commentaar op mijn protocol wat ik helemaal niet terug kan vinden in mijn proef. Ik heb mijn proef meerdere keren terug gekeken met verschillende mensen en er staat commentaar op wat niet te plaatsen valt. Ook staan er tegenstrijdige dingen op, dus iets wat de ene jury als goed heeft opgeschreven is volgens de ander juist niet goed :')
Ik denk dat dat komt doordat er heel veel is geschoven in de opstelling. Ik moest eerst voorop rijden, maar voordat we de ring in moesten is het helemaal overhoop gehaald. Uiteindelijk reed ik als derde (no problemo voor mij, want ik wilde niet als eerste *\o/* ). Misschien dat hierdoor een aantal dingen door elkaar zijn gehaald?
Edit: typo


Dit kan haast niet, daarom heeft iedereen een nummer om de ene arm en een bandje om de andere arm, daar wordt naar gekeken (met name de nummers) als er op volgorde gereden zou worden zoals het er stond zou het in veel gevallen niet fijn geweest zijn met paarden/pony's qua volgorde. De volgorde is aangepast voor het zo fijn mogelijk rijden voor de ruiter!

Spookskie

Berichten: 9
Geregistreerd: 26-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:27

Annee_S schreef:
Hikarii schreef:

Ja das wel apart ja, want normaal met wedstrijden mogen de paarden en pony's niet zoveel lopen (en al helemaal niet als het niet nodig is).


In een normale wedstrijd rijden ook geen 99 mensen mee. Het is wel degelijk nodig geweest anders hadden ze haar niet zo regelmatig laten lopen. Alle paarden en pony's hebben veel moeten lopen tenzij ze dat fysiek niet aankunnen