Manege gezocht omgeving Haarlem

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

nouky12
Berichten: 389
Geregistreerd: 28-08-14

Manege gezocht omgeving Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-16 20:12

Ik heb van mijn 7e tot mijn 19e paard gereden op een manege.
Maar telkens na een paar jaar was ik op het maximale niveau waarin de manege les gaf en werd het saai. De paarden zijn leuk. Maar als je zelf elke maand 60 euro voor 1x per week les moet betalen, waar je niks meer leert, dan is de lol er na een tijd je wel af.
Toen ben ik op mijn 19e gestopt op de manege en ben ik gaan helpen bij en stal met harddravers waar ik af en toe ook mag rijden onder het zadel. Ook heb ik een bijrijpaard gehad, maar qua tijdsgebrek en meningsverschillen met de eigenaar ben ik hier mee gestopt.

Toch mis ik het paardrijden heel erg. Een eigen paard was een tijdje een optie, maar waarschijnlijk ga ik over 5 maanden het huis uit, dus dan kan ik het niet meer betalen, en dat is niet eerlijk voor het paard.

Maar nu heb ik sinds een maand een fulltime baan, met mijn vrije dag op donderdag en zondag.

Nu ben ik opzoek naar een manege in de omgeving van Haarlem +/- 10km waar ik een keer in de 2 weken privé les zou kunnen krijgen, voor meer ervaring, ook goed voor als ik toch over een tijdje een paard wil kopen. En waar ik de privé les op een manegepaard zou kunnen rijden.

Hopelijk zijn hier mensen die bij bepaalde maneges leuke ervaringen hebben en die willen delen.


xxxmh

Berichten: 3459
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 09:51

Ruitersportcentrum de Schimmelkroft in Heemskerk

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 10:09

RC Schoteroog
Manege Vosse
Manege Sandra
Hippisch Centrum Velsen
Manege Spaarnwoude

Wellicht dat een van bovenstaande manege's wat voor je is? Geen idee in hoeverre zij privé lessen geven.

SUUS Fotografie
Facebook * Website

Antoinette09
Berichten: 25
Geregistreerd: 14-09-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 17:38

Manege Kennemergaarde in Santpoort...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers