Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bizzybijtje schreef:Is leuk hoor, gaan kijken. Deed ik vroegaah ook altijd haha![]()
Waarom mag je niet gaan paardrijden?
aerdenhout1 schreef:Ach meis, wat een lieve vraag!
Waar woon je... ik zou je heel graag een keer willen uitnodigen om eens te komen rijden op een van mijn pony's!
aerdenhout1 schreef:Als ze jou een zaterdag morgen brengen mag je best een dagje meelopen en wil ik je s'middags best een uurtje les geven. Als je dat leuk zou vinden natuurlijk.
Rotterdam Haarlem is niet zo ver hoor!
Doanique schreef:aerdenhout1 schreef:Ach meis, wat een lieve vraag!
Waar woon je... ik zou je heel graag een keer willen uitnodigen om eens te komen rijden op een van mijn pony's!
Dat is aardig zeg! Als je bij mij in de buurt woont mag je ook best een keertje mee om de pony's te verzorgen! Je kan er jammergenoeg niet op rijden (weet niet hoe groot je bent) maar je mag zo van me mee als je dat leuk lijkt!
Je mag inderdaad gewoon kijken/foto's maken etc. ! Deed (doe) ik ook altijd, misschien heb je zelfs geluk en mag je een paardje/pony van iemand uitstappen!
aerdenhout1 schreef:Als ze jou een zaterdag morgen brengen mag je best een dagje meelopen en wil ik je s'middags best een uurtje les geven. Als je dat leuk zou vinden natuurlijk.
vanLotje schreef:aerdenhout1 schreef:Als ze jou een zaterdag morgen brengen mag je best een dagje meelopen en wil ik je s'middags best een uurtje les geven. Als je dat leuk zou vinden natuurlijk.
even totaal off-topic, maar wat ben je een ontzettende lieverd!![]()
TS: wat vinden je ouders van paardrijden? Eng? Of 'alleen' duur?
Misschien als je ze kennis laat maken (zo'n wedstrijd is daar natuurlijk super voor) met het paardengebeuren, zouden ze dan minder bezwaren hebben denk je?
Doanique schreef:Mooie instelling TSHeel veel plezier bij je wedstrijdjes iig, misschien kan je vragen als iemand nog gaat opzadelen of je mag helpen borstelen? Kan je er meteen bij zeggen dat je graag een hoop wilt leren, ik weet zeker dat iemand je al het poetsen etc. zó uit wilt leggen!
aerdenhout1 schreef:Hou die gedachte vast hoor TS!! Als je echt wil, komt dat eigen paard er!
Lekker gaan kijken naar wedstrijden en naar lessen op een manege, ook daar leer je al heel veel van.
aerdenhout1 schreef:Als je in de kantine een drankje of wat ook neemt, kan je er gewoon gaan zitten hoor.
Of als dat kan bij de buiten bak gaan staan als er les is.
Vaak ontmoet je wel iemand waar je dan mee in gesprek komt en komt van het een het ander.
Dring je alleen niet op, dat werkt bij een paarden eigenaar juist averechts.
Dus ga geen paarden vastpakken, aaien, waar de eigenaar mee bezig is, dat vinden de meeste niet zo leuk.
Snoepjes geven mag je nooit doen, ik word daar echt pislink om n.l.
Maar b.v vragen stellen als... is het je eigen paard, wat voor ras is het, wat rij je met hem/haar enz. vinden de meeste mensen wel leuk.
Vragen als... mag ik hem poetsen, zal ik hem zadelen of weet ik veel, vallen in verkeerde aarde.