De Cavalerie Heist Op den berg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

De Cavalerie Heist Op den berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 17:06

Iemand ervaring met Manege De Cavalerie in Heist Op Den Berg?

Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 19:42


Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Re: De Cavalerie Heist Op den berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 12:06

????

Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Re: De Cavalerie Heist Op den berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 20:38

Niemand?

rOcky_lofz

Berichten: 2654
Geregistreerd: 17-02-07

Re: De Cavalerie Heist Op den berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:38

misschien iets meer geduld hebben,
mochten mensen het kennen, dan reageren ze wel ...

onbestaand
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:21

Ja, is een mooie, propere manege !

Ardener
Berichten: 1
Geregistreerd: 11-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:35

Ja.Vorige week ging ik voor het eerst naar de Cavalerie om me te informeren over rijlessen.Ik ging naar de cafetaria en de dame daar hoorde hert toen in Keulen donderen en verwees me door naar een jongere dame die er rondliep,waarvan ik nu weet dat ze Julie noemt.
Met haar een afspraak gemaakt voor een proefles van een half uur voor de week nadien ik heb er deze week mijn eerste les gevolgd en ik ben tevreden over de lesgeefster (Julie).Ik was meteen op mijn gemak en zat ontspannen op het paard wat belangrijk is.Ik ben met veel voldoening de manege buiten gegaan en heb voor volgende week een les van een uur gereserveerd.
De manege is een nieuwe en eer propere manege

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:36

ED --> MA

AliyaVDS
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:59

Ik heb ooit een tijdje in de cavalerie gewerkt en ik heb absoluut geen vertrouwen in hoe het daar geregeld wordt. Waarschijnlijk zijn de lessen, de stallen, de weiden etc. prima maar de baas vind ik absoluut niet te vertrouwen. Hij komt over als de man die van zichzelf denkt dat hij alles weet en het gemaakt heeft, en doet alsof jij een domme sukkel bent. In mijn ogen denkt hij alleen aan geld verdienen. De stallen zien er goed uit maar zijn ook best duur en voor vele extra's moet je nog bijbetalen (bv. solarium). Ik weet wel dat de (manege)paarden goed verzorgd worden maar dat vind ik ook wel een minimum. Hij wilde me voor 8 euro per uur laten werken (ook op feestdagen) als vrijwilliger (minder belastingen voor hem te betalen...) met de belofte van snel een contract te krijgen waarbij ik dan een hoger loon ging krijgen. Dit kwam er echter nooit en hij bleef excuses tevoorschijn halen voor waarom het contract nog niet klaar was. Naar klanten toe is dit misschien/waarschijnlijk anders, daar kan ik in feite niets over zeggen maar in mijn ogen is deze man een oplichter naar zijn werknemers toe dus ik wil niets meer met hem te maken hebben. Hoe hij omging met zijn personeel was gewoon ver erover als je het mij vraagt...