Ik zit erover na te denken om naar een andere manege te gaan. Ten eerste omdat ik naar Amersfoort ga verhuizen dit jaar en het wel fijn vind als er dan een manege in de buurt zit en ten tweede omdat ik het niet heel erg meer naar mn zin heb op mn huidige manege.
Ik heb uiteraard wel al een beetje rondgekeken en heb manege Marcroix al een mail gestuurd voor een proefles, maar ik dacht misschien dat er hier nog tips uit komen

Misschien wel iets om mee te nemen is dat mijn vriend dan ook naar deze manege zal gaan en die is wel vrij lang (1.90) er moeten dus wel paarden zijn waar hij fijn op kan rijden. Zelf ben ik fors met 85 kilo dus ik heb wel paarden nodig die dit kunnen dragen. Zelf rijd ik nu bijna 10 jaar en vriendje rijdt 3 jaar. Momenteel zitten we in een beetje een rommeltjes les waar alle niveau's door elkaar rijden. Dit vind ik prima want vind het gezellig om samen te rijden maar dat is geen vereiste. we zou het fijn zijn als we op dezelfde dag kunnen rijden op tijden bij elkaar in de buurt