Capelse Manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zimmie
Berichten: 250
Geregistreerd: 17-06-03

Capelse Manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 16:06

Hoi,

Zijn er nog bokkers zijn die vroeger op de Capelse Manege hebben gereden of die er momenteel rijden.

Ben namelijk heel benieuwd welke paarden/pony's en instructeurs er nog zijn en uiteraard naar jullie ervaringen.

groetjes

zimmie
Berichten: 250
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 12:48

Is er dan helemaal niemand bekend met de Capelse ???

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:29

Ik ken de Capelse Manege wel, maar vind het maar een rare boel daar!
Vooral die eigenaar van toen Capone ofzo, die vent met die snoor, wat een rare vent was dat zeg!

Arabendu

Berichten: 641
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:36

hahaha Capone, was soms wel een soap maar niet a la Godfather meer Peyton Place.
Was een long time ago.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:48

Jaaaren gereden. Vriendin staat er nog met haar paard. Veel faciliteiten. Maar zou er zelf niet willen staan. Vroeger ook wedstrijden gereden daar op de manege pony's enzo Lachen

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:21

dat is al heel lang geleden,heb er eens les gehad maar jeerde er niets dan alleen maar voltes lopen. Toen betaalde je geloof ik 22 gulden voor een les.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:03

Hee, op de Capelse Manege heb ik mijn allereerste paardrijles gehad. (Nou ja...ponyrijles). Ik reed toen op Dilles. Volgens mij staat Dilles er nog. Pietje (een heel braaf zwart shetje) leeft al een aantal jaar niet meer. Verder geen idee welke pony's er nog wel zijn. Ik herinner me vooral Dilles, Pietje, Chinz, Foxtrot, Roxanne, Sylvia, Maggie, Spooky...(Maar goed, het is 16 jaar geleden he...)

zimmie
Berichten: 250
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 08:49

Wat leuk om die oude ponynamen weer te horen. Dan ken jij ook seffie en reddie nog wel. Spooky leefde vorig jaar nog met Hemelvaart. Stekeblind en die staat nou op het stukje land waar vroeger paiko stond.
manolito was mijn verzorgpony daar (althans poetspony) die zal je ook nog wel kennen. en die magere fleur.. Ik heb toen ook nog een tijdje op Alex gereden toen die van Ricardo en Mario Ras was. Ken je die ook nog ?? Ik was denk ik een jaar of elf. Op welke dagen heb jij gereden dan, misschien hebben we wel bij elkaar in de les gereden. Bij mij is het nl. ook al zo'n 18 jaar terug.. (Tsjee, wat wordt ik al oud).. Weet je nog van wie je les heb gehad. Ik ken bert nog en Monique, linda en later zijn dat annemarie en Mireilla geworden..

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:43

En wat dacht je van Marley??
Spooky staat trouwens ook nog op dat stukje land.
Oe...Reddy...was altijd lachen. En Chint idd, alleen vooruit te krijgen met springen. Roxanne was toch mijn favoriet hoor.

bij de paarde later trouwens Nafta Lachen

zimmie
Berichten: 250
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 12:21

Hee die is ook van familie Ras geweest. Hadden ze geloof ik ingeruild voor Lady of zo. ken je willemien ook nog en dat hele kleine shetlandertje (is er maar heel kort geweest) malle. Na ponykamp geloof ik nog tweee maanden en toen ging ze dood. Mijn favoriet bij de ponys waren reddie en chint. en wie kent Sandy nog...
Bij de paarden heb ik eigenlijk maar een paar keer gereden (vond ik niet leuk) maar daar vond ik Pablo heel lief en twister...
later nog met mijn eigen pony daar gestaan en toen die kreupel was mocht ik van Polanen (Capone hihihi) op Surprise rijden.. Toch wel aardig van hem.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:26

Jaaaa Reddy ken ik ook nog!! Die andere namen zeggen me niets eigenlijk...heb er maar een jaar gereden want toen ben ik verhuisd. Vond het er heel leuk! Op welke dag ik leshad weet ik niet meer, maar ik had les van Neeltje.

Edit: Sebastiaan ken ik ook nog!!!

Blitzloverr
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:14

Haha
ja ik rijd er en mijn vriendin en ik willen er misschien op ponykamp. We zoeken een leuke, iemand ervaringen met dit ponykamp? De eigenaar heet Polane. En is idd een beetje raar ;) hij si wel grappig.

X

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:23

PP --> MA

[edit] Dit topic is zo oud dat ik er een slotje op zet. Had ik eerder niet gezien.