Manege Lies Beuker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:13

[quote="CCCCorine"]Over toeval gesproken. Zo kom je iemand na jaren weer tegen op een forum en zo zie je diezelfde persoon dezelfde dag paardrijden Haha!.

ankie1, Blaricumse paardendagen, rubriek bestgaand rijpaard, ja je bent gespot hoor .

hai corine grappig he?! maar dat kon ook niet missen dat je me hebt gezien want ik ging met mijn schatje(uhum)het hardst van allemaal in de hoofring,we zullen maar zeggen dat ze een beetje stout was.

helaas heb ik jou niet gezien(had daar ook niet veel tijd voor was iets te druk bezig met mijn schatje in toom te houden) maar goed de volgende x hard roepen he dan kunnen we ff lekker kletsen!de groeten aan je zus!

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 16:20

foutje zie volgend bericht Bloos Bloos!
Laatst bijgewerkt door Morrie op 18-08-03 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 16:20

ankie1, de volgende keer kan je beter opgaan voor bestgaand renpaard Haha!

willen jullie fotootjes van mijn tank????

ga naar http://www.moritz.nl.nu,
voor de digibeten onder ons:

Afbeelding

Afbeelding

de laatste foto is gisteren genomen, ik zit er niet zelf op, maar Liesbeth, het opperhoofd van de Shire-club!

Doris200
Berichten: 74
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Bussum/ H'sumse Meent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:50

Leuke foto's. Ik heb ook een tijd bij lies gereden en gestaan. Van 1988 of 1989 tot 1996. Toen ben ik naar soest verhuist.

btw Jack leeft nog steeds. Haha! is in middels al 31 jaar en met pensioen maar bokken doet ie nog steeds. Ze zeggen wel eens hoe ouder hoe gekker.... Haha!

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 17:13

die goeie ouwe Jack, hij deed altijd net alsof hij moest plassen als je les had op hem, dan stond ie lekker in het midden van de bak en volgens mij stak ie dan z'n middelvinger op naar Lies Haha!

Ik heb 1 keer op hem gereden, toen waren jullie allemaal eraf gedonderd en waren allemaal geblesseerd Tong uitsteken teon mocht ik een lesje op hem meerijden, dat weet ik nu nog!!!

Ik heb een keer gezien dat Lies zelf allemaal hogeschool kunstjes met Jack deed, dat zou ik haar nu eens graag met mijn Moritz zien doen Schijnheilig Haha! die kan ook bokken, maar gelukkig is ie wat aan de zware kant, hij komt niet zo hoog...... OK dan!

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:42

Hallooooo! Leuke foto's corine. Ja die Liberty kan er wat van. Een echte cross!!!! Zodra tommie de trailer makkelijk ingaat, dan gaat Annelies hem een keer uitproberen in de cross. OK dan!

En hoe vinden jullie Tommie???
Ik vind de foto van zijn hoofd het mooiste. Die waar ik op hem zit, staat hij niet op zn mooist. Maarrrrr toch blijft ie leuk!!!

En ik las wat over een reunie (hoe krijg je die puntjes op de e)!!!!
Dat lijkt mij wel heel leuk Haha!

Nou heel veel groetjes
Annemiek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:09

Doris, wat leuk om te horen dat Jack nog steeds leeft! Ik zie je nog zitten, met je voeten net onder het zadel uit op die gigantische schimmel (is even een paar jaartjes geleden Haha!)

Smurf, dat paard van jou is gaaf. Wat een beest zeg, leuke kleur ook.

Het paard van ankie1 heb ik inmiddels ook kunnen bewonderen, voor het gemak ga ik er maar even vanuit dat je op de Zeoliet reed Haha!. Heel mooi beest en ja... hij was wel lekker wakker zeg .

Annemiek, Tommie is inderdaad een bijzonder leuke Haflinger. Ik kan me ook wel voorstellen dat je heel trots bent op hem hoor!

*Toen Tommie kwam was hij stronteigenwijs, draafde heel vreemd en kon niet eens fatsoenlijk galopperen. Ik had echt zoiets van: 'jemig, waar komt ze nu dan weer mee aanzetten'. Annemiek is er meer dan eens afgemikt en heeft er met veel geduld en doorzettingsvermogen een echte superpony van gemaakt.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:12

gezellig hier he corine? ZIJN ER NOG MEER VAN LIES BEUKER???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:15

AnnemiekvM schreef:
En ik las wat over een reunie (hoe krijg je die puntjes op de e)!!!!


Helemaal niet, die puntjes moeten namelijk op de 'u' Haha!. Ik gebruik hiervoor de knip en plakfunctie Haha! als ik fanatiek ben en anders laat ik ze gewoon weg.

Maar die reünie zie ik ook wel zitten , wie gaat dat organiseren? Smurf

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:16

JA SMURF IS DAAR DE PERFEKTE PERSOON VOOR!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:36

ankie1 schreef:
JA SMURF IS DAAR DE PERFEKTE PERSOON VOOR!!!!!!!!!


Nou Smurf, die zit! Bij deze, Smurf regelt alles . Tenminste, als ze dat wil, natuurlijk. Als je hulp nodig hebt, PB me dan maar even Haha!

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 07:48

Smurf is net uit haar stalling gemikt, dus kan ff niets organiseren, ben bovendien weer aan het werk en heb mijn takenpakket gezien, daar kreeg ik ter plekke een burn out van!!!!

Bij Anki1 op stal lijkt me wel geschikt *grin* Haha! ik herrinner met nog een BBQ.......een aantal jaren geleden..... OK dan!

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:25

Bloos! Oeps en ik moet juf worden! Okee op de u dan.
Ja en grappig om ook wat van Dorris te horen. Die Jack was ik nooit vergeten en............... ook zijn bokkesprongen niet!
Het is me er eentje.
Lovers En inderdaad: Tommie is super!!! Ik hou van hem!! OK dan!

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 17:39

he Annemiek, ben jij de Annemiek van Charly????

Mijn bijrijdster (Jolijne, die kennen jullie vast ook wel) had het gisteren nog over je! Grappig hè, zo klein is het wereldje nu!

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:32

Ja ik ben Annemiek van Charly. Maaarrrrrr wie ben jij dan en Jolijne??? Sorry ik ben het even kwijt.

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:44

Heeeee, heb jij niet Jedah????? Dan weet ik wel weer wie jij net. Alleen je bijrijdster???? Het is ook weer zoooooo lang geleden

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:49

O nee, ik vergis me weer. Nou stel je even weer uitgebreid voor want ik kom er echt even niet meer uit. En nu haal ik je alweer door de war met Jeddah! Sorry hoor.
Je noemt jezelf smurf.... nou daar kan ik me niet iemand bij inbeelden. Okee, behalve Crista dan maar die kennen jullie niet. Zij was bijrijdster van een pony van mn zus.
Ik moet bekennen dat ik steeds nieuwgieriger wordt naat iedereen!!!
En... leuk om Marjan ook weer tegen te komen. Nee ik was jou heus niet vergeten hoor!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:51

Eh, nee, ik heb Jeddah! En ik weet wel wie AnnemiekvM, Ankie1 en CCCorine zijn(hoi!), maar Smurf, daar ben ik nog niet uit Verward !

Jeddah, nu 7 jaar!
Afbeelding

Afbeelding

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:51

haha, tegelijk!

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:52

wat ziet ze er mooi uit!!

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:57

kent er iemand nog oldgray of comeet van lies beuker toen ze nog in naarden zat?

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:59

Jaaaa, Old Grey leeft nog alleen Comet al lang niet meer.
Old Grey zal ik niet snel vergeten hoor!! OK dan! Top paardje
Cheese! Op de website van lies beuker staan foto's van de paarden die er nog zijn.

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:02

wie weet wat het internet adres van lies beuker is?ben erug benieuwt welke paarden er nog leven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:54


Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 22:38

Comet en Old Grey herrinner ik me nog goed, vooral als Sinterklaas op Old Grey moest Haha!

Comet liep altijd los in de gangen te scharrelen, ze was precies even oud als ik, op de dag af en kon alleen maar 1 kant op galopperen (renpaard geweest) en ineens was ze er niet meer, dat weet ik nog heel goed Huilen

Ik heb eerst op Sage, de Fjord van Frieda gereden als bijrijdster samen met Jolijne, haar 2 zussen en haar moeder, die ook allemaal namen met Jo..... hebben. Toen ben ik Figaro (schimmel, jachtpaard) en Eperon gaan bijrijden, toen ze weggingen heb ik ze nog jaren gereden op hun nieuwe adres. Nu zijn ze met pensioen.

Gaat er al een bij jullie branden??????

Tja Smurf is de pony van een vriendin van me, mijn eigen naam werkte niet meer en toen moest ik ff iets verzinnen......... Verward