Ik zou graag voornamelijk dressuurles rijden en af en toe als het mooi weer is wel een buitenrit willen maken. Ook wil ik af en toe een dressuurproefje doen.
Wie kan er wat meer over een van deze maneges vertellen en welke vinden jullie het leukst of weten jullie nog een andere?
lindatje
Geplaatst: 20-07-10 11:37
Ik rij zelf bij de Larense
We rijden voornamelijk dressuur, heel af en toe springen we 1 a 2 keer per jaar, omdat onze groep dat niet echt leuk vind en met mooi weer gaan we naar buiten
Als je een keertje wil komen kijken ben je van harte welkom
Muztang
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-10 14:09
Ik rijd nu nog bij een andere manege maar ben in Hilversum gaan wonen. Ik rijd in totaal nu ongeveer 15 jaar en ben er af en toe eens een jaar er tussenuit geweest. Heb ook al vaker buiten gereden.
Ik kom al zo'n vijftien jaar bij de Kamphorst en heb er ook gewerkt. Een fijne 4 sterren FNRS manege met leuke paarden en instructeurs. Bij mooi weer wordt er veel buitengereden. Er is de mogelijkheid tot het deelnemen van de FNRS dressuurproeven, vaardigheidproeven en het behalen van je ruiterbewijs.
Als je echt goed dressuurles wil hebben is Stal Prinsenburg misschien wel wat voor je. Daar kun je priveles krijgen op een paard of pony van de stal en deze zijn allemaal heel fijn afgericht en de kwaliteit van de lessen is heel hoog.
Ik heb goede verhalen gehoord over de Larense manege.. Hebben ook vrij veel (leuke) pony's en paarden geloof ik.
Maaike_jar
Geplaatst: 27-07-10 17:49
Ik rij zelf bij Manege Hallinckveld. De paarden zijn erg leuk en verschillend. Verder zijn de lessen van hoog niveau. Bijna elke maand zijn er 2 FNRS wedstrijden (dressuur voor de jeugd en voor volwassenen). in de zomer kun je eventueel mee doen aan een buitenrit. Deze worden vanwege het Ruiterbewijs gehouden.
Ik rijd ook op de Larense manege, hele leuke en gezellige manege!! Leuke pony's, 1 keer in de maand een dressuurwedstrijd en 2 of drie keer in het jaar springwedstrijden. In de lessen rijden we vooral dressuur, maar af en toe een sprongetje. Als het mooi weer is gaan we meestal een buitenrit maken in de bossen en op de heide, die tegen de manege aan liggen!! Ook hele leuk instructie, zeker een manege om aan te raden!!!!! Ps, Donderdag 5 uur is leuke lesss!