filip dros, manege barendrecht, loes etc....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sentiment

filip dros, manege barendrecht, loes etc....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 22:40

Hallo allemaal,

ik lees nu een tijdje mee op dit forum.. Ik rij al jaren niet meer maar heb lang geleden gereden op manege filip dros in barendrecht. In de de tijd van de pony's Sproet, Tarzan, en mijn favoriet: Candy. Quicky en Wanda. Verder ken ik nog Ursula, Arthur en velen van wie ik me de naam even niet meer kan herinneren. Zijn er nog mensen op het forum uit de tijd dat de manege nog aan de 1e barendrechtse weg stond? Ik heb nog net meegemaakt dat Filip en Loes de boel overnamen. Voor die tijd had je van die kisten in de stallen achter waar vele uren werden doorgebracht.. Las dat Filip naar Amsterdam is gegaan.. Is Loes in Barendrecht gebleven, en/of zijn ze gescheiden inmiddels dan ofzo?(las nl iets over Filip en 2dochtertjes)
Ben ook wel nieuwsgierig naar hoe het op de nieuwe manege is en wie is de eigenaar op dit moment? zijn er nog paarden uit die tijd?
ben erg nieuwsgierig..

elsyie

Re: filip dros, manege barendrecht, loes etc....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 09:56

hai, ik heb er ook gereden! Habibbi, nozem,pinokkio, cupido, carmen en malle en een toen nog net ingereden kajash. Ik had altijd les van maaike op de dinsdag. Deze laatste 3 lopen nu geloof ik nog steeds rond. De nieuwe manege heeft ook een website waar alle foto's van de paarden en pony's op staan (www.hippischcentrumbarendrecht.nl) Zelf kom ik er al jaren niet meer. Behoor inmiddels tot de gelukkigen die een eigen paardje hebben :)

sentiment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 18:56

O ja..cupido! ik had les op zaterdag geloof ik en ook op woensdag, van Filip en later van Evelien heette ze geloof ik. Ik kan me ook nog een Anja herinneren die les gaf.

petra31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:34

Hallo,

Habibbi staat in het rusthuis, maar Pinoccio, Carmen, Malle en Kajash zijn er nog, net als diverse paarden die jullie misschien nog wel kennen: Glenn (staat op de wachtlijst voor het rusthuis), Jes, Dirk, Tibert, Lexington en Vino.

elsyie schreef:
hai, ik heb er ook gereden! Habibbi, nozem,pinokkio, cupido, carmen en malle en een toen nog net ingereden kajash. Ik had altijd les van maaike op de dinsdag. Deze laatste 3 lopen nu geloof ik nog steeds rond. De nieuwe manege heeft ook een website waar alle foto's van de paarden en pony's op staan (http://www.hippischcentrumbarendrecht.nl) Zelf kom ik er al jaren niet meer. Behoor inmiddels tot de gelukkigen die een eigen paardje hebben :)

sariba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 09:08

ik heb er ook gereden, reed heel veel op daisy, bimbo en
aphrodite, je had ook nog dreezle met veulen happy mistake
het grote paard baily. ik kan me ook een eric herinneren die daar les gaf. ik zelf kreeg les van filip

sentiment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 17:49

jaaaaaaaa baily!!!! bimbo heb ik ook veel op gereden, die was al vrij oud toen ik wegging. dreezle en aphrodite ken ik ook nog. Ik was toen al vrij lang en reed veel op junior. Voordat filip er was gaf ene Rob er les. tjee wat zakt er veel weg met de jaren!!

Kellynoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:48

Ik heb vroeger ook bij Filip Dros gereden maar dan in Zandvoort.
Hij heeft toen geloof ik wel een aantal paarden meegenomen naar Barendrecht.
Tulipan lippizaner hengst,toen Filip zijn trots, Laska,anglo Arabische merrie van Loes en nogg een paar.
Geloof dat ze idd. gescheiden zijn Loes en Filip hij heeft de Amsterdamsche manege ook niet meer,laatst hoorde ik dat hij nog wel een manege heeft,weet even niet meer waar.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:55

Ik heb ook op Barendrecht gereden, maar net nadat Filip naar Amsterdam was gegaan. Heb heel lang Jesje geleased en Erika :) Weet toen nog wel dat Filip ook een aantal paarden mee naar Amsterdam had genomen vanuit Barendrecht (waaronder manegepaarden)

ilovesaladin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:03

elsyie schreef:
hai, ik heb er ook gereden! Habibbi, nozem,pinokkio, cupido, carmen en malle en een toen nog net ingereden kajash. Ik had altijd les van maaike op de dinsdag. Deze laatste 3 lopen nu geloof ik nog steeds rond. De nieuwe manege heeft ook een website waar alle foto's van de paarden en pony's op staan (http://www.hippischcentrumbarendrecht.nl) Zelf kom ik er al jaren niet meer. Behoor inmiddels tot de gelukkigen die een eigen paardje hebben :)

Het was eerst 'verhuurd' maar dat is nu niet meer zo, nu is Filip Dros gewoon de eigenaar.
Carmen is er zowiezo niet meer, Malle volgensmij ook niet en Kajash weet ik niet, maar ze zijn alle drie nog niet lang weg.

Ik heb nu zelf les van Esther, van Horses & Co, maar dan op de manege.

Er zijn sinds Filip Dros weer echt de eigenaar is heel veel nieuwe paarden en pony's bij gekomen en weg gegaan, een van de nieuwe pony's is Saladin, mijn lievelingspony.
Verder zijn er een aantal pony's met pensioen in een weitje, Pinky, Jumanji, Nanja en nog een paar maar die staan in een andere wei. ;)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:36

Hey bokkers,

er staat een verkeerde link hier naar de website toe. Tegenwoordig leeft de manege verder onder de naam Manege Filip Dros. Voor meer informatie, kijk dan op www.manegefilipdros.nl

groetjes.