De volgende foto's zijn allemaal bij mij op de manege.

Helaas mag je er volgens mij maar 2 plaatsen.
En dit ben ik zelf.
Alles wat ik kan heb ik op mijn manege geleerd en nergens anders.
http://picasaweb.google.nl/Bibelotje/Paardrijden#
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hebt goede manegeruiters en slechte pensionruiters, maar iedereen beleeft plezier aan z'n hobby. Is dat niet het belangrijkste?
zevenmoor schreef:Mensen die dat zeggen moeten maar eens terug denken aan de tijd dat ze zelf nog manege ruiter waren.
Iedereen is begonnen op een manege en daar is helemaal niks mis mee.
Al wil ik wel zeggen dat er maneges in nederland zijn waar niet op houding etc gelet wordt maar alleen aan hoeveel paarden ze per uur in de bak kunnen laten lopen
Muisbal schreef:Maar zoals er verschil zitten tussen de manege(ruiters) zit er ook verschil tussen de andere mensen, de een heeft er wel een hekel aan de andere niet.
Dus je hebt een hekel aan alle manegeruiters, óf niet?
Op de manege leren de meeste mensen rijden, en rijden vaak dus minder goed dan mensen met privépaarden die al jaaaren lang rijden. Maar soms wordt er echt op manegeruiters neergekeken omdat ze bijvoorbeeld 'niet eens' een eigen paard hebben, of 'niet eens' 'dit' kunnen.
Daar gaat het fout vind ik, laat iedereen elkaar lekker in zijn waarde en als iemand minder rijdt, eigen paard of niet, ook diegene moet leren
HorseyDude schreef:....maar om gelijk te zeggen dat manegeruiters slecht zijn... grrrr! (sorry)
zevenmoor schreef:Mensen die dat zeggen moeten maar eens terug denken aan de tijd dat ze zelf nog manege ruiter waren.
Al wil ik wel zeggen dat er maneges in nederland zijn waar niet op houding etc gelet wordt maar alleen aan hoeveel paarden ze per uur in de bak kunnen laten lopen

absque_dubio schreef:zevenmoor schreef:Mensen die dat zeggen moeten maar eens terug denken aan de tijd dat ze zelf nog manege ruiter waren.
Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, op een manege gereden.

Ik heb er wel gereden, maar ben er niet begonnen.