baukje_b schreef:Wij zijn met zijn 17e.. dus 1 reserve.. Maar misschien verandert het nog!
wie rijd dr niet mee dan!!!?
Zin ze al begonnen met die kids Carrousel??
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
baukje_b schreef:Wij zijn met zijn 17e.. dus 1 reserve.. Maar misschien verandert het nog!
Ilsuuuh schreef:baukje_b schreef:Wij zijn met zijn 17e.. dus 1 reserve.. Maar misschien verandert het nog!
wie rijd dr niet mee dan!!!?
Zin ze al begonnen met die kids Carrousel??
baukje_b schreef:Nou Laura rijd niet meer mee dus zijn we met zijn 17en en Lizzy en Jitske waren de reserves, maar we moeten dus nu even kijken wie erin gaat!
FenDT schreef:baukje_b schreef:Nou Laura rijd niet meer mee dus zijn we met zijn 17en en Lizzy en Jitske waren de reserves, maar we moeten dus nu even kijken wie erin gaat!
Aapie! Kris gaat er toch ook nog uit!
Jimb0o schreef:Ja dat kan kloppen want wij reden in mei dit jaar in de B-poule het NK in Assendelft, maar daar zijn we kampioen geworden dus nu rijden we in de a-poule.
Hoeveelste zijn jullie trouwens geworden op het NK?
Jimb0o schreef:Ja die heb ik via Fenna al gevonden, maar ik moet eerst 25 nuttige berichten plaatsendus ben al bezig!
Jimb0o schreef:Ja echt heel loos!
Maar hoe gaan de carrousellessen met Norf?
Ilsuuuh schreef:Jimb0o schreef:Ja echt heel loos!
Maar hoe gaan de carrousellessen met Norf?
Mwaahh hij doet t heel braaf!!
Alleen dat galopperen!!
Hij denkt dat ze doen wie t hards kan maar hij loopt niet voorop wat ie wel wil...
en dan geeft ie zoo ineens een bok.. hele groep weer door elkaar![]()
![]()
mjaa, verder doet ie alles zonder raar te doen dus ben best trots op m hoor!!
JimBeer schreef:Ik denk dat ik hier ook thuishoor![]()
Birgit - Napoleon Jeugd - Pony's - A-poule
Leandra schreef:Jaaa, na 2 weken niet gereden te hebben, ga ik vrijdag weer beginnen. Dan beginnen de lessen ook echt en wordt er gekeken wie van de nieuwe mensen erin blijven en wie niet. Heb er erg veel zin in om weer te gaan beginnen.