marsi schreef:Ik heb tot enkele weken geleden nog altijd les gehad van Jeanette. Ze gaf les op onze club, maar is daar vanwege onenigheid vertrokken. Is ook inderdaad niet de gemakkelijkste, maar ja, wie wel? Maria Graste heeft nog bij mijn zus gewerkt, dus zij heeft ze nog wel eens gezien. En Maik heb ik nog ooit gezien als uitsmijter bij de Hi-Lite (toen denk ik nog t feest van tante Sjaan).
Ja, en Marc heb ik dan nog wel ooit gezien, maar niks aparts...
Vriendschap is er nooit echt geweest, daarvoor was ik te weinig daar, dus dan kunnen er ook geen vriendschappen verwateren!
jeannette gatverdamme, dat is het eerste wat er bij mij in op komt. Ik heb bij haar thuis een tijdje gestaan (jaar) met mijn toemalige tinker. Wat is dat een gemeen en achterbaks mens. Ik kan er niks aan doen, dit is mijn mening. ( en van vele andere) Het verbaasd me ook niks dat ze in berghem weg is bij de pony club. Want het is echt geen gemakkelijk mens. Ze kon redelijk goed les geven maar paardrijden kon ze niet. ( sorry maar is echt) ze trok galway zo aan zijn mond dat hij het bit probeerde te ontwijken en dus aan de teugel ging. Zo heb ik nog meerdere verhalen. Ik wil niet zeggen dat ze niet goed voor mijn tinker was, maar voor haar paarden had ze wel wat meer tijd in mogen steken. Nou ik zeg maar verder niks over haar want ik kan nog een uur door gaan! Er zijn in een jaar tijd (nog geen eens een jaar tijd) 8 mensen bij haar gekomen en weer gegaan, terwijl ze maar 3 stallen te huur hadden.
Over marc die ken ik ook nog. Die heb ik zelf nog als hoefsmid gehad. Het enige wat ik van hem vond was dat hij vaak wel op tijd was. (zijn niet alle hoefsmeden) maar hij was ontzettend lomp naar paarden toe. Daarom heb ik hem nu ook niet meer als hoefsmid.