als ik ga

lijkt me zo gaaf
om te kijken of hij het nog herkend
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marchador schreef:Oh gaaf misschien moeten we dan eigenlijk in dezelfde week gaan Wendy haha.
2 oude pony's van daar.
Voor Marin is het ook zo lang geleden, maar toch ben ik wel benieuwd of ze het nog zou herkennen!

denice schreef:Ik ging daar als kleine meid op kamp, er zijn toen in die week meerdere ongelukken gebeurd, paarden die terug naar stal galoppeerden, gewoon door de bossen heen, zels een paar meiden die naar het ziekenhuis moestten.
Slechte gebarsten hoeven, ongetrainde paarden. Ik had niet echt het idee dat het ze veel kon schelen daar.

. Misschien een dagje met m'n eigen paardje omdat de omgeving daar wel heel gaaf is! De paarden staan daar opgepropt aan een balk, waar je je tussen de konten door moet wurmen om een zadel op het paard te leggen, wat ik geen fijn idee vond, en al helemaal niet meer toen er een paard helemaal op een andere in begon te trappen
. Verder vond ik het tuig helemaal niks. Ik heb elke dag gekeken hoelang mijn singelstoten/beugelriemen het zouden houden. Volgens mij had ik nog een van de betere zadels! In rengalop is er ook een beugelriem van iemand geknapt, en de volgende dag knapte de andere kant, waarna de leiding helemaal tekeer tegen dat meisje gingen waarom ze dat niet gecontroleerd had.
. Ik lag er als een banaan in. Maar goed, dat is nog wel te overleven op zich.
. Ik ben 2x op kamp geweest op de manege waar ik rij. Daar moeten we óók onze kamer opruimen en aanvegen. Maar we hoefden niet zelf op onze knieën een wc pot staan schrobben, daar huren ze gewoon een schoonmaakploeg voor in
.