Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Girl In The Mirror schreef:Ik heb er 2x gereden toen ik op vakantie was, heb zelfs nog twee foto's
Ik reed op een bruine pony, dat is alles wat ik nog weet.
Moska schreef:15 jaar gelden ben ik daar begonnen met rijden (ongeveer 3 jaar gedaan). Toen was er nog 1 binnenbak, 1 buitenbak en de oude boerderij stond nog vol paarden (sommige later met het hoofd haast tegen het plafond). Tegenwoordig krijg ik de klanten van Swaan zelf in de les! Hoe gek kan het lopen...
Vorig jaar kwam er een meisjesdroom uit (jaja, ik was een echt pennymeisje destijds!), ik reed mee op het concours in Cornwerd (mijn derde concours pas en ook die van het paard) op mijn toen nog "verzorg"paard (tegenwoordig is ie van mezelf) en won ook nog een 2e prijs! Feest compleet natuurlijk!
Ik hoorde laatst dat er nog een paard stond wat er ook al stond toen ik daar nog rondspookte. Piet (vos merrie). Maar ik vraag me af of er nog meer zijn. Sommige paarden waren toen al vrij oud, maar misschien dat er nu oudjes staan die er al een flinke diensttijd op hebben zitten?
Iloveshets07 schreef:ik rijd hier ook , ik zal wel even een paar pony's opnoemen die er nu zijn ;
Sunny, Miep, guppy, Jan Klaassen, Jacky , boody, kappie, Ella, et, Niels, babbel, duo , betsie. volgens mij zijn deze pony,s er nu ongeveer en paarden ; Zoé, Axel, Nick, Lex, luckyboy, nemo, ala melody , balou. zal vast wel een paar vergeten zijn xD
ellalover schreef:Iloveshets07 schreef:ik rijd hier ook , ik zal wel even een paar pony's opnoemen die er nu zijn ;
Sunny, Miep, guppy, Jan Klaassen, Jacky , boody, kappie, Ella, et, Niels, babbel, duo , betsie. volgens mij zijn deze pony,s er nu ongeveer en paarden ; Zoé, Axel, Nick, Lex, luckyboy, nemo, ala melody , balou. zal vast wel een paar vergeten zijn xD
Idd, en dan heb je ook nog met paarden: Jan en Velvet Melody (maar das deels eigenpaard).