Iemand bij 'De Huifkar' in Bakkeveen geweest?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Iemand bij 'De Huifkar' in Bakkeveen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 15:31

Ik ben verleden jaar op ponykamp in Bakkeveen geweest bij 'De Huifkar' ik vond het echt NIX AAN en wou graag weten wat jullie ervan vonden. Ik reed op de pony Zina en mijn nicht op een bruine fries (¾ fries ¼ KWPN)
Ik ging zondag middag heen en ben dinsdag avond weer naar huis gegaan. Ik haatte de eigenaar Johannes van dat kamp. Bleh wat was dat een eikel!..En die hele oude pony...elke stap dat hij zette kreunde hij van de pijn en dan zetten ze hem in het land en denken dat dat goed voor hem is!!! Het klinkt een beetje hard maar als mijn pony zoveel pijn had en nix meer aan kon doen had ie de spuit gekregen. Zijn jullie ook eens bij 'De Huifkar' geweest? Wat vonden jullie ervan?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:42

ik ben er ook op ponykamp geweest, 6 jaar geleden. ik vond het heel gezellig, kon ook goed met johannes en zijn vrouw, ik had toen nog niet de kennis over paarden die ik nu heb, maar ik heb niks gezien wat niet door de beugel kon.....alleen dat johannes rodeo ging rijden op een shetje,
ik reed toen op gita, ik weet niet of die er nog steeds is

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:54

M'n vriendin is er eens geweest, en vond het wel leuk. Het is al wel een hele tijd geleden, ongeveer 10 jaar. Ze reed toen op Kees, een Fjord.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 17:45

Gita is er nog steeds!!!
Das echt een supahpony!

xxMerle

Berichten: 99
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 00:23

ikke nie

loveAdilia
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:31

Ik en een vriendin van mij gaan al vanaf 2009 elk jaar aar de huifkar ik Bakkeveen.
Wij hebben het er altijd er leuk, wij kunnen wel met Johannes opschieten het is altijd wel erg grappig :j .
Dit jaar gaan we er weer heen en er gaat nog een vriendin mee :) we hebben er super veel zin in.
Ik lees veel slechte berichten, maarja die zijn ookal van lang geleden.

Ps. Gita is er nog, maar word niet meer gebruikt bij ponykamp:-) wel als karpaard:-)

joycelba
Berichten: 125
Geregistreerd: 10-02-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 01:02

Ik was er in 2011/2012 geweest toen was gita er ook nog ik vond het niet leuk we werden beschuldigt van dingen die niet waar waren en hij was altijd vet boos aan het einde van de ponykamp waren er nog maar weinig mensen over heel veel waren al na een paar dagen weg gegaan

sophia18
Berichten: 28
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 11:36

loveAdilia schreef:
Ik en een vriendin van mij gaan al vanaf 2009 elk jaar aar de huifkar ik Bakkeveen.
Wij hebben het er altijd er leuk, wij kunnen wel met Johannes opschieten het is altijd wel erg grappig :j .
Dit jaar gaan we er weer heen en er gaat nog een vriendin mee :) we hebben er super veel zin in.
Ik lees veel slechte berichten, maarja die zijn ookal van lang geleden.

Ps. Gita is er nog, maar word niet meer gebruikt bij ponykamp:-) wel als karpaard:-)


hey,
ga jij dit jaar ook op ponykamp?
en zo ja waarneer?
ik ga 28juli tot 2augustus voor het eerst naar ponykamp de huifkar.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Re: Iemand bij 'De Huifkar' in Bakkeveen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:10

PP >> MA

veronatje
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:54

Ik ben naarde huifkar in bakkeveen geweest het was heel anders dan verwachtte als je iets niet goed deed noemde johannes je een hufter dit zeg je niet tegen kinderen.
Buitenrit wordt niet gedaan al staat het wel in de folder .
Het is verstandig om zelf drinken mee tenemen , je moet voor het drinken en versnaperingen betalen de 3 maaltijden op een dag zijn alleen inbegrepen.
Mob.telefoons zijn niet toegestaan , maar als iemand het stiekem doet en hij komt er achter wordt het kind met de grond gelijk gemaakt.
We deden ook chucky race met een klein wit shetje we moesten er met zijn tweetjes op gaan zitten op er even later naast te liggen , dit is dieren mishandeling.
Met andere woorden de huifkar is geen aanrader!
Wat in de folder staat klopt niet !

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Iemand bij 'De Huifkar' in Bakkeveen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 00:40

Omdat dit een topic uit 2003 is sluit ik dit topic. Er mag uiteraard een nieuw huidig topic geopend worden over dit onderwerp.