RSC Zeewolde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

RSC Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 13:41

Oké, inmiddels snap ik ook dat MSN taal niet toegestaan is. Daarom mijn verhaaltje nog een keer in ABN.
Hoi iedereen,
ik stond toen (inmiddels niet meer) op de camping in Zeewolde en ik heb daar nu 1 keer paardgereden. Ik ben van plan volgend jaar terug te gaan om in Zeewolde te gaan werken en dan wil ik in mijn vrije tijd daar weer paardrijden. De vorige keer reed ik op Hero , de andere paarden ken ik dus nog niet. Daarom leek het me wel leuk om iets van mensen die daar rijden te horen of beschrijvingen van andere paarden. Ook zijn foto's van harte welkom!

Groetjes Ardine
Laatst bijgewerkt door Belker op 17-02-07 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: MSN-taal door ABn vervangen.

Eilatan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 15:32

En nu in het nederlands?

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 12:24

ligt het aan mij of heb ji nix boeiends te melde Toydoll? Zow ja waarom zet je dat dn hier neer!

Eilatan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 21:11

Nouja miss wel, ik kan je verhaal alleen nietlezen.
MSN taal is niet toegestaan op bokt.

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 13:05

Nou ja, waar het dus op neer komt is dat ik mensen wil ontmoeten van RSC Zeewolde omdat ik daar in de buurt op de camping sta en ik zou graag een foto van hero willen hebben

Dinniej

Re: RSC Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 09:48

Oké, inmiddels snap ik ook dat MSN taal niet toegestaan is. Daarom mijn verhaaltje nog een keer in ABN.
Hoi iedereen,
ik stond toen (inmiddels niet meer) op de camping in Zeewolde en ik heb daar nu 1 keer paardgereden. Ik ben van plan volgend jaar terug te gaan om in Zeewolde te gaan werken en dan wil ik in mijn vrije tijd daar weer paardrijden. De vorige keer reed ik op Hero , de andere paarden ken ik dus nog niet. Daarom leek het me wel leuk om iets van mensen die daar rijden te horen of beschrijvingen van andere paarden. Ook zijn foto's van harte welkom!

Groetjes Ardine