profielen bekijken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlo

profielen bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 21:07

ik weet niet of ik nog iets moet doen om de profielen te kunnen bekijken ofzo,

maar als ik er een aanklik dan zie ik niks anders dan de vier vakjes
forum aanwezigheid, forum statistieken, contact en profiel en dan nog eventueel onderschrift.
maar hoe kan ik iemands profiel nou lezen/ bekijken? moet ik daar nog iets voor doen of hebben al deze personen geen profiel aan gemaakt?
gr lotte

DeSa

Re: profielen bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:09

De profielen zijn er nog niet eens Haha!

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 21:25

o hihi dat is dus het probleem!
ik maar denken dat ik iets gemist heb
ik lees wel eens als onderschrift dat iemand zijn profiel heeft aanpepast dus ik dacht dat ze al wel weer te bekijken waren,
helaas!
nou ja bedankt!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 15:37

Ja, dat viel mij ook op! En sommige reacties van "zie profiel" of "ik zag in je profiel.." dan denk ik ook al huh?? Maar ze zijn er dus inderdaad nóg niet?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:36

nope, nóg steeds niet. Helaas...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:36

Ellende schreef:
nope, nóg steeds niet. Helaas...

hopelijk schiet het op he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:55

Volgens mij komt het nooit meer Lachen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:06

vast wel
gewoon gedult Clown
wat zal bart gestresst raken val al die vragen enzo Vork Tong uitsteken

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:48

Profielen? Huh wat zijn dat dan? Verward

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 23:29

Bijna 4 maanden nieuwe Bokt. Het is nog steeds niet af! Wordt het niet eens tijd dat alles het een keer gaat doen? Moeten wachten voor de nieuwe nieuwe bokt over een paar maanden, omdat deze weer te klein is?
Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken. Je ziet dat de profielen gemist worden, de zoekmachine doet het ook niet goed en ik vind dat er maar heel weinig aan de problemen gedaan wordt.

Heb je er geen tijd voor of geen zin Bart, dan moet je er mee kappen of iemand anders zoeken die het wel snel voor elkaar krijgt!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:37

Ik begin ook wel beetje ongeduldig te worden.... Wil ook graag profielen weer zien.

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 17:57

Zow zow, jullie zijn lekker vriendelijk Lachen

Voor zover ik weet werken die moderators hier ook gewoon hoor, en doen zij dit vrijwillig in hun vrije tijd..

En meen ook ergens gelezen te hebben dat dit forum 'per ongeluk' zo groot is geworden..

Is toch gaaf dat er zoiets gratis is?? Wat maakt t uit dat zo'n profiel het dan niet doet?
Ik kan er niet wakker van liggen!

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 17:58

En dr is ook overal te lezen dat dit nog maar een PROEF versie is dat wil zeggen dat sommige dingen nog niet kunnen werken dus daar kan bart dan verder ook erg weinig aan doen!

nogmaals ben blij dat er zoiets is wat gratis is..

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 18:34

Ik ben het met Joets eens, als je er niet tevreden mee kan zijn dat het iets langer duurt dan zoek je toch een ander paardenforum?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:00

iets langer en veel langer, imo een groot verschil Haha!

Ik mis het profiel zeker wel. vooral bij reageren. In sommige gevallen is het fijn dat je ff kan kijken met wat voor een persoon je te maken hebt. Op een jong persoon of iemand met een jong paard reageer je gewoon anders dan op iemand met veel meer ervaring. Ik zie helaas ook nog niet erg veel veranderingen met het oude bokt. Bokt is nog steeds af en toe traag.

Ohwjah, ik vertik het mn onderschrift aan te passen Clown 1 dag na mijn net volledig vernieuwde profiel was ie weg Verdrietig

TomL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 23:03

PhiaBink schreef:
Bijna 4 maanden nieuwe Bokt. Het is nog steeds niet af! Wordt het niet eens tijd dat alles het een keer gaat doen? Moeten wachten voor de nieuwe nieuwe bokt over een paar maanden, omdat deze weer te klein is?
Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken. Je ziet dat de profielen gemist worden, de zoekmachine doet het ook niet goed en ik vind dat er maar heel weinig aan de problemen gedaan wordt.

Heb je er geen tijd voor of geen zin Bart, dan moet je er mee kappen of iemand anders zoeken die het wel snel voor elkaar krijgt!

Echt geen ID wat het onderhouden van een site inhoudt als ik je post zo lees. Waarschijnlijk zullen er allerlei andere zaken _niet_ meer werken als de profielen nu geactiveerd worden. Wellicht dat het toch nog even wat langer duurt, zeker wanneer iedereen ernaast ook een "normale" baan heeft.
Geduld is een schone zaak.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 23:07

ben het helemaal met joets eens, wees blij dat er een bokt is en dat je er niet voor hoeft te betalen, meer dankbaarheid van sommige mensen zal zeker geen verkeerd iets zijn.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:37

Sorry, waarom ging het de vorige keer wel allemaal sneller en bijna in 1 keer goed?? Waarom kan het nu dan niet?? Waarom geen schaduwbokt net zoals de vorige keer??? Vanaf januari is er een nieuwe bokt. Het werkt half en zit nog vol fouten. 4 maanden is een lange tijd! Geduld raakt ook een beetje op bij sommige! Haha!

Er zijn zat mensen die naast hun werk of studie er van alles naast doen. Dat is een kwestie van je tijd beter indelen. Als je aan iets begint moet je het ook afmaken en geen half werk leveren.

Er zijn zat hier die het prettig vinden om te weten met wie ze te maken hebben. Als dat niet zo was, dan waren de vele vragen wanneer de profiles terug komen ook niet geweest.

En ja, ik ben digibeet Haha! Blond

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 01:17

Ach die mogelijkheid is er ook niet op een ander forum, om in een profiel te kijken. Dus dat vind ik de grootste ramp niet.
Ik denk en hoop het vooral dat er meer achter de schermen werk nog gedaan moet worden of dat daarmee bezig zijn.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:56

Ik zeg ook niet dat ik echt boos ben, maar ik mis het inderdaad en het is best lang hoor 4 maanden.

Ik reageer al stukken minder, omdat ik soms niet weet hoe serieus ik kan zijn. Is het een penny of volwassenen, ervaring? ect

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:04

Ik vind het ook jammer dat de profielen er nog niet zijn, maar ik realiseer me wel dat Bart en de rest van de mods dit in hun vrije tijd doen, dus een beetje vriendelijk reageren mag best Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:12

Jeetje zeg, wees blij dat Bart er zoveel voor over heeft! Hij heeft ook nog een prive-leven, hij leeft niet van bokt! Sterkter nog, hij moet ook nog eens flink betalen voor bokt! En maar zeuren en maar zeuren...

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:15

Natasja91 schreef:
Jeetje zeg, wees blij dat Bart er zoveel voor over heeft! Hij heeft ook nog een prive-leven, hij leeft niet van bokt! Sterkter nog, hij moet ook nog eens flink betalen voor bokt! En maar zeuren en maar zeuren...

Idd Scheve mond

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:15

Ik mis de profielen giga. Vind het zo helaas heel wat minder leuk.
Dus bij deze Bart nog veel plezier met de site, zal vast wel lukken,
dit jaar toch nog Knipoog

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 15:01

Moet Bart ook betalen voor Bokt? Jemig, dat wist ik niet.

Ik hou mn mond en heb niks te klagen ., Haha!