Ik gebruikte die bookmarks als een soort alternatief voor "bekijk je eigen berichten" en de zoekfunctie, dat die het nu weer doen betekent niet dat het dan maar weg kan ofzo... Jammer, ik hoop dat het weer terug komt.
Eerst stond daar ook een 'bookmark this topic' bij. In je User Control Panel had je direct onder 'geabonneerd' ook nog een map 'bookmarks'. Daarin stonden links naar topics die je had gemaakt. Je kreeg dan geen mailtjes (die wil ik ook niet), maar kon wel de topics makkelijk bereiken.
Aan Bart: ik denk dat de belasting op de servers eerder groter wordt, omdat je nu maar beperkte mogelijkheden hebt om een topic te volgen, die allemaal nog meer belasting geven: - ingewikkelde zoekacties - zelf een bericht plaatsen (zodat je kunt volgen via eigen berichten) - abonnementje
Al deze methodes maken bovendien een koppeling met de net-geposte berichten. (Hoewel, bookmarks had dat ook, zelfs al liet het geen stipjes of 'ga naar laatste ongelezen bericht' zien. Maar dat zou er eventueel nog uitkunnen ook)
Met name de abonnementjes op HK-topics lijken me niet altijd even handig, vanuit belastingsoogpunt gezien.
Aan allen: heel jammer dat het niet even gemeld is dat het verwijderd zou worden. Dan had ik de topics die ik erin gezet had tenminste nog kunnen bewaren.