wanneer doet ALLES het nou weer??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paars

wanneer doet ALLES het nou weer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 22:47

Ik snap dat het allemaal blijkbaar langer duurt dan verwacht, maar het begint nu toch wel irritant te worden. Mis nog steeds de profielen, het zoeken. En echt sneller vind ik het nog niet. Wat is er eigenlijk ten goede veranderd? Sorry als het een beetje negatief overkomt, dat is niet echt de bedoeling, ik snap best dat jullie je 3 slagen in de rondte klussen om het goed te krijgen, maar dit is gewoon zo jammer van een goed lopend forum!! Vandaar mijn vraag: wanneer doet bokt het weer zoals het moet?

RanouK

Re: wanneer doet ALLES het nou weer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:17

Maak je toch geen zorgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:50

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 00:00

Kan ook mijn berichten niet meer wijzigen. Soms lukt het weer even, maar dan maar 1 x. Vroeger kon je een uur lang wijzigen! En zolang er niemand had gereageerd kon je dat dus ongezien doen. Daarna kwam er een edit: onderin het bericht.
Geduld....heb ik wel ergens, maar kan het nu even niet vinden......weet precies hoe het gaat met die computersoftware. Ze denken: Oh, dat duurt een paar dagen......NOT dus.
Nou ja, zet 'm op, forumfixers!!!!! We wachten allemaal met smart!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 09:51

Ik begin het zelf ook een beetje vervelend te vinden dat er zoveel "oude thema" weer boven komen drijven omdat de zoekfunctie het niet doet. Profielen interesseren me niet, maar het tot in den treure uitkauwen van al volledig behandelde themas is erg irritant.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 10:38

Ik zal eerlijk zijn door te zeggen dat Bokt voor mij sinds veranderingen een stuk minder aantrekkelijk en uitnodigend is.
Omdat ik veel gebruik maakte van de zoekfunctie om allerlei onderwerpen of mede-Bokkers op te zoeken kan ik dat nu niet meer doen.
Bij mij werkt het via het profiel zoeken naar berichten van mede-Bokkers ook niet.
Dit maakt Bokt voor mij een stuk minder leuk......

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:43

flettie schreef:
Ik zal eerlijk zijn door te zeggen dat Bokt voor mij sinds veranderingen een stuk minder aantrekkelijk en uitnodigend is.
Omdat ik veel gebruik maakte van de zoekfunctie om allerlei onderwerpen of mede-Bokkers op te zoeken kan ik dat nu niet meer doen.
Bij mij werkt het via het profiel zoeken naar berichten van mede-Bokkers ook niet.
Dit maakt Bokt voor mij een stuk minder leuk......

idd Scheve mond

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 01:06

Kan mijn PB's niet meer lezen. Folder is vol....NOT dus. Boos! Niet handig, want ik ben met iemand in gesprek over een aankoop van spulltjes!
Maar we moeten hoop blijven houden hoor! Volgens mij doen ze erg hun best. Het zou ook vreemd zijn als we niet baalden van deze problemen, toch? Lucht in ieder geval erg op om er ff een berichtje over te plaatsen!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 01:22

Ik ben ook helemaal niet ongeduldig Schijnheilig
Maar ik mis de zoekfunctie wel, de Google-zoekfunctie vind ik helemaal niet goed werken
De profielen maken me niet zoveel uit, maar de zoekfunctie wel Clown

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 09:34

Altijd als ik me verveelde keek ik profielen, of als ik iets van iemand wilde kopen om te kijken of ze betrouwbaar was, hoe oud die persoon was enzovoort.

Ook altijd als ik op school een foto nodig had van me paard oid, even naar me profiel en ik had er 1, nu moet ik half itp en haw doorzoeken voor een foto...

Nee, de profielen mis ik denk het meest, vooral de leeftijden erin

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 19:44

paars schreef:
Kan ook mijn berichten niet meer wijzigen. Soms lukt het weer even, maar dan maar 1 x.

Ja, het kan weer!! Joepie *o/* .

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:54

Het is jammer dat beloofd werd dat alles binnen 2 weken gefixed zou worden en dit niet waargemaakt wordt. Ik begrijp dat het best wat vrije tijd kost, maar als dat gezegd wordt ga je er nou eenmaal van uit dat het ook gebeurd. Maak ahg, kan me er verder niet zo heel erg druk om maken. Er is meer dan bokt Knipoog

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 21:20

Blond Knipoog Clown , maar bokt is wel errug leuk!!

jedine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:54

ik vind het ook allemaal wel erg lang duren... Bloos

mis de zoekfunctie en profielen ook heel erg.
Er wordt wel van je verwacht of er een topic is over 'jouw' probleem maar zonder zoekfunctie is dat weleens lastig. en dan krijg je weer commentaar als je dan na handmatig zoeken toch een topic opent!!!

Al met al vind ik het dus ook wel lang duren maar overstappen naar fok.nl of zoiets zo ik dus nooit doen Pling
daar is BOKT toch veel te leuk voor!!!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:30

paars schreef:
:o? Knipoog Clown , maar bokt is wel errug leuk!!

dat ben ik niet meer met je eens,
loopt al een topic over, maar vind de sfeer de laatste tijd ook echt heel erg gedaalt,
erg jammer, vond bokt toen ik hier net zat leuker, toen kon je nog een goede discussie voeren voor je van alle kanten de grond in werd geboord.... tja...

Witvenhester

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:33

ja ik baal er ook van dat de zoekmachine het niet m eer doet want dat was heel gemakkelijk

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 20:38

Ilkkah schreef:
dat ben ik niet meer met je eens,
loopt al een topic over, maar vind de sfeer de laatste tijd ook echt heel erg gedaalt,
erg jammer, vond bokt toen ik hier net zat leuker, toen kon je nog een goede discussie voeren voor je van alle kanten de grond in werd geboord.... tja...

Reden te meer om dan juist mee te blijven doen hoor! Wat ik ook wel jammer vind, is dat er soms berichten worden geplaatst over problemen, medisch of anderszins en dat veel mensen daar dan betrokken op reageren en dat de topic starter daarna NIETS meer van zich laat horen. Dát vind ik nou echt a-sociaal. Maar leuk is het zeker niet zoals sommigen menen zich in een discussie te moeten mengen. Daarom is het zaak dat bokt zo snel mogelijk weer echt functioneel wordt, want ik vrees dat er anders toch leuke mensen zullen afhaken.

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:24

We hebben nog steeds geen antwoord omstreeks wanneer~het klaar is~!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:43

Ik vind het dus ook tegenwoordig helemaal niks.

Net voordat bokt veranderde had ik veel leuke topics waarop ik gereageerd had om ze te volgen..........nou die zijn allemaal pleitte en ik kan niet op mijn naam zoeken.

De volgende dingen mis ik echt ENORM:
- Zoekfunctie
- Profielen
- Bekijk al mijn eigen berichten
- Automatisch inloggen

Ik bok ook veel minder en heb er geen lol meer in. Ik vind die gele dingetjes voor de topics die je niet gelezen hebt ook irritant.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 16:20

orionneke schreef:
Ik vind het dus ook tegenwoordig helemaal niks.

Net voordat bokt veranderde had ik veel leuke topics waarop ik gereageerd had om ze te volgen..........nou die zijn allemaal pleitte en ik kan niet op mijn naam zoeken.

De volgende dingen mis ik echt ENORM:
- Zoekfunctie
- Profielen
- Bekijk al mijn eigen berichten
- Automatisch inloggen

Ik bok ook veel minder en heb er geen lol meer in. Ik vind die gele dingetjes voor de topics die je niet gelezen hebt ook irritant.

ik dus ook Boos!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 16:31

Ik mis de profielen en de zoekfunctie nog!

Automatisch inloggen doet het bij mij gewoon Verward

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:35

Ik was totaal niet op de hoogte van de werkzaamheden aan bokt, totdat ik op zoek wilde gaan naar iemand....
Dat was balen, dat ging niet meer!
Wil ook weer lekker profielen lezen en zoeken naar vriendinnen en hun paarden!

Hoop dat t gauw gefixed is!

Greets, Ing

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:09

paars schreef:
Ik snap dat het allemaal blijkbaar langer duurt dan verwacht, maar het begint nu toch wel irritant te worden. Mis nog steeds de profielen, het zoeken. En echt sneller vind ik het nog niet. Wat is er eigenlijk ten goede veranderd? Sorry als het een beetje negatief overkomt, dat is niet echt de bedoeling, ik snap best dat jullie je 3 slagen in de rondte klussen om het goed te krijgen, maar dit is gewoon zo jammer van een goed lopend forum!! Vandaar mijn vraag: wanneer doet bokt het weer zoals het moet?

Niet om je aan te vallen, en ja, het is vervelend als je beter gewend bent maar vergeet dit niet : bokt moet het helemaal niet doen en draait voornamelijk op de goodwill van enkele mensen, waarvoor veel dank!!!

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 23:50

Ik mis ook de zoekfunctie.
Ik kan niet eens meer mn eigen (oude) berichten vinden die niet bij de geposte berichten staan. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 10:34

Ik mis ook de voorpagina met het nieuws enzo en dae zoveel laaste berichten die geplaatst warem, hoop dat dit nog wel terugkomt. Ook zie ik veel ftopics die verkeerd staan. Of mensen die antwoorden maar dan per ongeluk op new-topic hebben gedrukt..

Profielen mis ik ook, het automatisch inloggen ook Bloos eigenlijk ALLES!!