Link opent niet in nieuw scherm?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jola

Link opent niet in nieuw scherm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 09:49

Het zijn eigenlijk 2 dingen die ik tegenkwam maar dat krijg ik niet allemaal in de titel Haha!

"Vroeger", als er een link naar een ander topic gegeven werd, opende die automatisch in een nieuw scherm. Tegenwoordig wordt dat geopend in hetzelfde scherm.
Dat is op zich niet zo'n probleem, maar wat ik lastiger vind is wanneer je dan de link gelezen hebt en terug gaat naar het topic waar de link vandaan kwam, sta je ineens op de laatste post van dat topic en niet daar waar je gebleven was (dus waar de link stond).

Je moet dus of eerst het topic lezen en dan terugscrollen naar de link, of eerst de link lezen en dan terugscrollen tot waar de link stond.

Anoniem

Re: Link opent niet in nieuw scherm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 09:56

Links binnen Bokt openen in hetzelfde scherm, links naar pagina's buiten Bokt openen wel in een nieuw scherm.
Voor de links binnen Bokt kun je met de rechtermuisknop klikken en dan openen in nieuw venster kiezen.
Dan zijn beide problemen opgelost omdat je bij het sluiten van de link weer terug komt op dezelfde plek.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 10:08

Dankjewel voor de tip!

Het valt me trouwens op dat als je een oudere link opent (dus eentje waar de titel wordt meegenomen) hij nog wel in een nieuwe link opent. De huidige links worden niet meer met de titel geplaatst maar als "viewtopic ......" en die openen dus niet op een ander scherm.

Ach ja, nog wat voor op Bart zijn lijstje Haha!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:04

Jola schreef:
Dankjewel voor de tip!

Het valt me trouwens op dat als je een oudere link opent (dus eentje waar de titel wordt meegenomen) hij nog wel in een nieuwe link opent. De huidige links worden niet meer met de titel geplaatst maar als "viewtopic ......" en die openen dus niet op een ander scherm.

Ach ja, nog wat voor op Bart zijn lijstje Haha!

Hij heeft het ook nog zo zwaar.
Maar idd. Viel mij ook op, was zwaaaaar irritant bij de Plussies!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:24

Ik vond het eerlijk gezegd ook altijd wel handig dat hij dan meteen een nieuwe pagina opende. Nu gaat het inderdaad nog wel maar niet meer met 1 klik!!