Het viel me oa bij FlairS en bij Sylvia op dat de avatars onscherp zijn geworden sinds bokt het weer doet. Het avatar vakje lijkt ook geen 60*60 pixels meer te zijn maar wat rechthoekiger, dat zal dus wel de oorzaak zijn van de onscherpe avatars denk ik...
Mijn afmetingen waren conform de eis... Wat waren de afmetingen voorheen? Ik had geloof ik een wat rechthoekig plaatje, volgens mij is ie bij mij uitgerekt omdat de foto niet vierkant is?
Kolom met de avatars is idd kleiner, dat wordt nog verholpen.
De avatars zijn nu allemaal standaard op 60x60 gezet. Het avatar van Sylvia is b.v. wat kleiner waardoor haar avatar nu wat opgerekt wordt. Dit is verholpen zodra ze haar avatar aanpast (of zodra ik tijd heb die avatars allemaal na te lopen maar ik denk dat de kans daarop niet al te groot is ).
De afmetingen waren hiervoor ook al maximaal 60x60 pixels.
ik haat die smileys gelijk me tekst weg. dit is al de derde keer. maar ik wou zeggen de mijne is ook niet meer wat die was. kan er niet wakker van liggen. *
Ik heb mijn ava er gewoon op nieuw opgezet door een foto te pakken en hem zelf het formaat te laten maken wat past. nu is hij 60x 60 en ziet er goed uit volgens mij.