Erg leuk zo'n vernieuwde forum, zal ongetwijfeld wel veel werk hebben gekost en veel uren enz. Maar 1 ding.... hij past niet in mijn scherm

NEE geen grotere beelscherm, die van mij is iets groter als standaard afmeting.. dus nog groter hoeft niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:kan niet eens meer de berichten terug vinden die ik geplaats heb, want als ik druk op : bekijk je eigen berichten, krijg ik te zien: sorry u kunt niet gebruik maken van de zoekmachine?nou ja zeg....snap er niet veel van in ieder geval.. help?
Nienke schreef:[***] schreef:kan niet eens meer de berichten terug vinden die ik geplaats heb, want als ik druk op : bekijk je eigen berichten, krijg ik te zien: sorry u kunt niet gebruik maken van de zoekmachine?nou ja zeg....snap er niet veel van in ieder geval.. help?
Lees even de mededeling bovenaan het forum, daar kan je vinden dat de zoekfunctie nog uitgeschakelt staat. Vandaar dus.
Ik begrijp best dat je het irritant vind, maar het helpt niet om je kwaad te maken.
Heb je bijvoorbeeld al eens geprobeert om je browser opnieuw te openen? Om even een andere browser te gebruiken?
Annetje schreef:Misschien hebben jullie de tekengrootte te groot staan?
Eerst was Bokt dar niet gevoelig voor namelijk, veranderde niet als je dat veranderde maar nu wel.
Dus even bij beeld -> tekengrootte op normaal zetten en kijken of het dan weer goed is. Misschien dat dat helpt.