Nadat de katten eten hebben gehad (die wisten ook niet wat hun overkwam zo vroeg

Daar aangekomen moeten we eerst de bak nog in orde maken. De hekjes moeten geplaatst worden en de spandoeken en vlaggen van onze sponsors opgehangen worden.
Rosalie is al vol overgave bezig met de hekjes:
marije1984 en Chester (de hond!!) helpen mij met het spandoek van Divoza:
Chester verkent de bak nog even en showt zijn uitgestrekte draf alvast:
Nadat de bak in orde is, verplaatsen we ons naar boven om het secretariaat in orde te maken. Das wel handig, want de eerst deelnemers zijn al aanwezig!!
marije1984, TequilaRos en ErickVR6 checken de mooie prijzen aangeboden door Suurd medaillehuis:
Om stipt negen uur beginnen we met de A/B pony's klasse B. Rosalie123 laat de eerst combinaties in de ring. Wij kregen op dat moment toch wel even de kriebels... We zijn 3 weken lang bezig geweest met organiseren, als alles nu maar goed gaat!! We hadden nog tegen elkaar gezegt: We zitten mooi boven, we kunnen alles zien.... Niet dus, we hebben meer dan de helft niet gezien!! Veel te druk met aanmeldingen, fotoshoots en prijzen verdelen.
De eerste prijsuitreiking is al snel; doodnerveus reiken we de prijzen uit aan de jongste ruitertjes, die allemaal een prijs hadden:
In de bak loopt alles op rolletjes en ook iedereen komt keurig bij ons langs om zich te melden.
Ook in de inrijbak is het gezellig:
Nog één klein nerveus puntje....de tweede jury is te laat!!! Joritalover had de hele ochtend zitten jureren bij de A/B pony's en de pony's zonder startkaart, dus die was blij dat ze van haar plekje af was. Maar waar was de volgende jury???? HELLUP!!! Toen we echt dachten dat ze niet meer kwam, was ze er al pfffffff

Rond een uur of half één zijn marije1984 en ik toch (stiekem) wel opgelucht dat alles zo goed loopt en kunnen we onze zenuwen een beetje laten varen. Rond half 2 wordt Tequila gebracht en mag ik zelf gaan rijden!! O, ja dat was ook zo.....bijna vergeten in alle drukte.
Dus ga ik maar eens opzadelen. Het is voor Tequila ook een goede oefening, het was haar eerste wedstrijd.
Eerst maar eens opzadelen:
Even losrijden! Beetje te kort, maar ach het moet maar:
Na de proef nog even snel naar de fotoshoot, want dat wilde ik natuurlijk niet missen!! Een paar mooie foto's van Tequila zijn altijd welkom

Tha_Niekje druk bezig om Tequila en mij fatsoenlijk op de foto te krijgen:
Kan ze haar oortjes ook even naar voren doen? Wie?? Ik of het paard??
Mijn vriend, Daan®, maakte gelukkig ook nog een mooie foto:
Tha_Niekje en welshfanatic zetten elkaar nog even op de foto voor het archief!!
Na de fotoshoot kan Tequila weer op de trailer en richting stal:
Hierna kan ik weer naar boven om me bezig te houden met de rest van mijn taken, deze waren zolang waar genomen door Panylla.
Bij de prijsuitreiking voor de B bleek ik ook nog eens eerst te zijn geworden. Oeps, slik eh..... toch netjes voor een eerste wedstrijd:
De rest van de dag verliep helemaal gladjes en al met al zijn we maar een half uur uitgelopen. Verder nog even foto's voor een impressie van de dag:
Plaats delict:
De opkomst: Faniek op haar Maflinger tussen de trailers in:
Een aantal combinaties aan het rijden:
Chester blaft naar de grote 'honden' in de bak:
Pexvulah bij de prijsuitreiking:
Ons zicht op de bak vanuit het secretariaat:
en zien we dus Spekky met Nadine:
Gelukkig ben ik niet nieuwschierig naar de foto's die gemaakt zijn:
Wat heb je nu aan zo'n waakhond??? Chester @ sleep:
Er wordt een proef gereden:
Yvonne met Oleta bij het groeten:
Ik hoop dat iedereen zo een impressie heeft gekregen van onze gezellige en zeer lange dag!! Het was zeker de moeite waard! We hebben het mooie bedrag van € 1064,40 opgehaald!!
Nadat we de vrijwilligers thuis hadden afgezet hebben we nog even heerlijk gegeten en nagekletst. Stiekem hadden we bokt aanstaan en zaten we in spanning te wachten op alle reacties die gegeven werden! Gelukkig viel het mee, volgens mij heeft iedereen een gezellige dag gehad..
Iedereen bedankt voor deze te gek, gave, geweldige, sportieve dag!!!