Eindelijk!!! Verslag wedstrijd Regio Noord!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TequilaRos

Eindelijk!!! Verslag wedstrijd Regio Noord!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 00:41

Zondag ochtend 6.30: PIEP, PIEP!!!! Whaaaa de wekker!!! Welke gek moet er nu op zondag om half zeven al af??? Wij dus, vandaag is de wedstrijd voor Azië. GAAAAP Slapen

Nadat de katten eten hebben gehad (die wisten ook niet wat hun overkwam zo vroeg Knipoog ), de prijzen maar eens bijelkaar gezet om achter in de auto te gooien. Whaaaaa stresss, ik mis een tas van "de Stal Ruitersport". Na alles tellen en bijelkaar zoeken klopt het toch, dus wordt alles achter in de auto gezet. Rond half 8 hoor ik al een auto aankomen... Marije1984 en Radijs komen eraan, ook nog niet helemaal wakker.. Nu is het wachten nog op Jettie en Rosalie123. Na 5 minuutjes zijn we compleet en kunnen we op weg. Onderweg pikken we Tha_Niekje nog even op en dan kunnen we echt richting de HJC manege in Tolbert.

Daar aangekomen moeten we eerst de bak nog in orde maken. De hekjes moeten geplaatst worden en de spandoeken en vlaggen van onze sponsors opgehangen worden.
Rosalie is al vol overgave bezig met de hekjes:
Afbeelding
marije1984 en Chester (de hond!!) helpen mij met het spandoek van Divoza:
Afbeelding
Chester verkent de bak nog even en showt zijn uitgestrekte draf alvast:
Afbeelding
Nadat de bak in orde is, verplaatsen we ons naar boven om het secretariaat in orde te maken. Das wel handig, want de eerst deelnemers zijn al aanwezig!!
marije1984, TequilaRos en ErickVR6 checken de mooie prijzen aangeboden door Suurd medaillehuis:
Afbeelding
Om stipt negen uur beginnen we met de A/B pony's klasse B. Rosalie123 laat de eerst combinaties in de ring. Wij kregen op dat moment toch wel even de kriebels... We zijn 3 weken lang bezig geweest met organiseren, als alles nu maar goed gaat!! We hadden nog tegen elkaar gezegt: We zitten mooi boven, we kunnen alles zien.... Niet dus, we hebben meer dan de helft niet gezien!! Veel te druk met aanmeldingen, fotoshoots en prijzen verdelen.
De eerste prijsuitreiking is al snel; doodnerveus reiken we de prijzen uit aan de jongste ruitertjes, die allemaal een prijs hadden:
Afbeelding
Afbeelding
In de bak loopt alles op rolletjes en ook iedereen komt keurig bij ons langs om zich te melden.
Afbeelding
Afbeelding
Ook in de inrijbak is het gezellig:
Afbeelding
Afbeelding
Nog één klein nerveus puntje....de tweede jury is te laat!!! Joritalover had de hele ochtend zitten jureren bij de A/B pony's en de pony's zonder startkaart, dus die was blij dat ze van haar plekje af was. Maar waar was de volgende jury???? HELLUP!!! Toen we echt dachten dat ze niet meer kwam, was ze er al pfffffff Cool
Rond een uur of half één zijn marije1984 en ik toch (stiekem) wel opgelucht dat alles zo goed loopt en kunnen we onze zenuwen een beetje laten varen. Rond half 2 wordt Tequila gebracht en mag ik zelf gaan rijden!! O, ja dat was ook zo.....bijna vergeten in alle drukte.
Dus ga ik maar eens opzadelen. Het is voor Tequila ook een goede oefening, het was haar eerste wedstrijd.
Eerst maar eens opzadelen:
Afbeelding
Even losrijden! Beetje te kort, maar ach het moet maar:
Afbeelding
Na de proef nog even snel naar de fotoshoot, want dat wilde ik natuurlijk niet missen!! Een paar mooie foto's van Tequila zijn altijd welkom Haha!
Tha_Niekje druk bezig om Tequila en mij fatsoenlijk op de foto te krijgen:
Afbeelding
Kan ze haar oortjes ook even naar voren doen? Wie?? Ik of het paard??
Afbeelding
Mijn vriend, Daan®, maakte gelukkig ook nog een mooie foto:
Afbeelding
Tha_Niekje en welshfanatic zetten elkaar nog even op de foto voor het archief!!
Afbeelding
Na de fotoshoot kan Tequila weer op de trailer en richting stal:
Afbeelding
Hierna kan ik weer naar boven om me bezig te houden met de rest van mijn taken, deze waren zolang waar genomen door Panylla.
Bij de prijsuitreiking voor de B bleek ik ook nog eens eerst te zijn geworden. Oeps, slik eh..... toch netjes voor een eerste wedstrijd:
Afbeelding

De rest van de dag verliep helemaal gladjes en al met al zijn we maar een half uur uitgelopen. Verder nog even foto's voor een impressie van de dag:

Plaats delict:
Afbeelding

De opkomst: Faniek op haar Maflinger tussen de trailers in:
Afbeelding

Een aantal combinaties aan het rijden:
Afbeelding
Afbeelding

Chester blaft naar de grote 'honden' in de bak:
Afbeelding

Pexvulah bij de prijsuitreiking:
Afbeelding

Ons zicht op de bak vanuit het secretariaat:
Afbeelding
en zien we dus Spekky met Nadine:
Afbeelding

Gelukkig ben ik niet nieuwschierig naar de foto's die gemaakt zijn:
Afbeelding

Wat heb je nu aan zo'n waakhond??? Chester @ sleep:
Afbeelding

Er wordt een proef gereden:
Afbeelding
Yvonne met Oleta bij het groeten:
Afbeelding

Ik hoop dat iedereen zo een impressie heeft gekregen van onze gezellige en zeer lange dag!! Het was zeker de moeite waard! We hebben het mooie bedrag van € 1064,40 opgehaald!!
Nadat we de vrijwilligers thuis hadden afgezet hebben we nog even heerlijk gegeten en nagekletst. Stiekem hadden we bokt aanstaan en zaten we in spanning te wachten op alle reacties die gegeven werden! Gelukkig viel het mee, volgens mij heeft iedereen een gezellige dag gehad..
Iedereen bedankt voor deze te gek, gave, geweldige, sportieve dag!!!

magic_lover

Re: Eindelijk!!! Verslag wedstrijd Regio Noord!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 00:52

het was idd een leuke en gezellige dag!! Ja

hier mijn verslag

Zondag de wedstrijd gehad
het was echt heel goed georganiseerd alles ging goed en snel
en het was super gezellie!!!!!
nou ik was dus een beetje laat aangekomen zat er net op toen was ik eigenlijk al aan de beurt( ze liepen voor op schema) ik zei ik ben er nog niet klaar voor zit er net op nou zei ze dan mag je zelf wel even kijken wanneer je erin gaan als het maar voor 15.15 is nou zo gezecht zo gedaan ik heb rustig verder ingereden
ze was heel braaf dus ging ik de ring in.. daar vond ze bepaalde dingen toch best wel eng paar keer erlangs gereden en toen zijn we begonnen ondaks dat ze best wel gespannen was toch best wel een nette proef neergezet!
dat resulteerde in 159 punten en een 2e plaats!!!
ik had een beker en een halster gewonnen
vond het een zeer geslaagde dag en super gezellig!!! Haha!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 09:19

Ik vond het echt een super dag!!
Gelukkig hoefde ik er niet zo vroeg uit... kon mooi tot een uur of 8 blijven liggen Haha!
Samen met Wietske87 en Nelleke (mijn groom Knipoog ) Heb ik Zeno gepoetst en gevlochten. We waren er natuurlijk veel te vroeg, maar dat mag de pret niet drukken. Gelukkig had Marije een box voor mij geregeld Omdat ik zelf niet durfde te bellen Bloos Dus Zeno had een mooi plekje.
Wietske moest als eerste van ons twee, ze reed heel netjes, en werd eerste met 168, en had een paardendeken gewonnen.
Drie uur later mocht ik het proberen. Zeno liep wel lekker, maar gezien ik een strenge jury had, verwachtte ik er niet zo bijster veel van Vork
Maar gelukkig viel het mee, ik had 191 en een zak biks (Waar vooral Zeno erg blij mee is, liefde gaat door de maag he Tong uitsteken )

Al met al een super leuke en gezellige dag!!

Wil ook nog ff Tha_niekje en welsfanatic bedanken voor de foto's, ik heb er eentje van zeno gezien, maar die is heel mooi!!

En natuurlijk: Marije en Norine, Bedankt voor de super dag!! OK dan!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:29

Super verslag Haha!

Heb zelf niet echt een boeiend verslag dus... btw ik reed mee met de pony's zonder startkaart dus ik zou er veel vroeger zijn in het fotoverslag Haha! maar dat maakt niet uit Lachen

Erg leuk gedaan.. leuk georganiseerd top!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:44

Jeeeuj de foto's Haha! Haha heel mooi verhaal, dank u Norine Tong uitsteken

Het was echt een top dag, wat heb ik een plezier gehad Haha! Alles is volgens mij verder al gezegt, SUPER! Haha!

Mijn verslagje:

Hier ging de wekker om 6 uur, kon beetje slecht uit bed komen maar had het wel voor Azie over, om half 7 stond m'n vader hier tenslotte voor de deur! Kwart voor 7, onderweg naar Tolbert, was echt heel rustig op de snelweg, konden dus lekker doorrijden, ik zou om 8 uur/kwart over 8 bij de HJC Manege zijn, maar dat werd even een half uur eerder, was er om half 8 al, niemand was er nog, stond ik dan buiten, in me eentje in het donker Tong uitsteken gelukkig kwam 1 van het kantine personeel iets vroeger omdat ze nog dingen klaar moest zetten, ik kon dus ook naar binnen! Haha! Daar even in alle rust een kopje thee gedronken voordat alles begon, en ja daar waren ze al, 2 auto's en toen begon het, alle hekjes klaarzetten, vlaggen ophangen en natuurlijk de deelnemers ontvangen, Lindi(Radijs) en ik gingen alvast naar het juryhokje (waar het overgens erg stonk Tong uitsteken ) Om daar de eerste 25 combinatie's te jureren, we hebben daar in totaal zo'n 3 uur gezeten (correct me if i'm wrong..) Dus hadden het daar wel even gehad en waren blij dat alle ruitertjes klaar waren Haha! Gelukkig waren ze ook blij met hun prijs Tong uitsteken Toen ben ik even bij Norine en Marije gaan zitten, waar het heel gezellig was Tong uitsteken Marije moest toen even iets anders doen (weet niet eens meer wat) dus moest ik de prijsuitrijking maar even doen met Norine *slik* wij erheen en alles ging gelukkig goed Haha! Heb tussendoor nog even de taken van Rosalie overgenomen, wanneer ze even pauze had(had ze echt wel verdient, de hele dag daar een beetje bij de bak staan Ach gut ) Verder zijn er geloof ik echt super proeven gereden door alle deelnemers, natuurlijk ging het ook wel eens fout maar over het algemeen hebben alle deelnemers een dikke pluim verdient!

En niet te vergeten.. Alle sponsors en bokkers die geholpen hebben, en natuurlijk:

Marije En Norine, en iedereen Hardstikke bedankt voor deze geweldige dag!!!

-xxx- Fem

Panylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:59

Nou ik vond het ook een geslaagde dag.

Ik kon gelukkig uitslapen tot 11 uur want ik moest pas om half 5.

Tequilaros haar paard was al opgevlochten dus dat hoefde niet meer. Ik heb eerst maar eens mijn eigen paardje schoongemaakt en opgevlochten. Daarna moesten wij toch maar eens wat gaan eten dus mijn moeder had soep gemaakt en wij zaten nog maar net aan tafel en toen dacht ik het is bijna 1 uur ik moet naar tolbert anders word tequilaros boos op mij dat ik niet op tijd ben. Ik heb toen dus toch maar niet gegeten. IK heb snel Tequila gepoetst en op de trailer gezet. Ik werd zenuwachtig van mezelf het moest allemaal weer zo snel.

Eenmaal op de manege heeft tequilaros mij alles uitgelegd want ik zal haar taken zolang overnemen. Ach je moet wat over hebben voor je zusje hea! Tong uitsteken

Nou het ging hardstikke goed. Marije1984 en Panylla (ik) waren wel een goed team. Haha! Ik was ook wel blij dat ik Marije1984 kon helpen want toen had ik ook geen last van de zenuwachtige Tequilaros!!!! Tong uitsteken Maar ik hou wel van je hoor, zusje!!!

Toen Tequilaros de bak in moest ben ik snel naar beneden gegaan want ik moest haar voorlezen. Het proefje van Tequilaros ging heel erg goed. En het was nog maar haar eerste keer. Ik ben snel weer naar boven gegaan want ik moest Marije toch helpen!!!! Ach gut

Nou daarna moesten wij weer snel naar huis want mijn paardje stond al klaar om te gaan. Ik was precies op tijd en heb genoeg tijd gehad om in te rijden en heb ondanks dat mijn Nilly alle stoelen en planten langs de zijkant niet leuk vond toch wel netjes gereden. Ik had 161 en was eerste.

Ik wil wel even het organiserende team bedanken voor de super gezellige dag.
Het was netjes geregeld dames Petje Af!!!!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:53

JA JA JA Haha!

Ik sta op de foto, ik ben die eerste bij de AB'tjes Haha!
Die met die rooie jas Tong uitsteken

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:03

Op die foto van die auto's staat onze auto helemaal rechts Haha!

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 14:06

Panylla schreef:
Ik was ook wel blij dat ik Marije1984 kon helpen want toen had ik ook geen last van de zenuwachtige Tequilaros!!!! Tong uitsteken Maar ik hou wel van je hoor, zusje!!!

Ik was precies op tijd en heb genoeg tijd gehad om in te rijden en heb ondanks dat mijn Nilly alle stoelen en planten langs de zijkant niet leuk vond toch wel netjes gereden. Ik had 161 en was eerste.

Ik zenuwachtig???? Volgens mij viel dat best heel erg mee!!! Was meer nerveus dat de organisatie soepel en straks verliep, dan dat ik moest rijden!!! Ik hou ook van jou haar zussie!!!

En sinds wanneer pronk je met mijn punten??? IK had 161, volgens mij had jij 164!!

Zussie bedankt voor het klaarmaken van Tequila, heen en terugbrengen, poetsen en natuurlijk voor het helpen op het secretariaat!! Lovers Lovers

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:17

Okee, zal ik ook even mijn verslagje plaatsen? Clown

Mijn wekker ging om kwart voor 7, daarna zus wakker maken, aankleden, eten enz. en toen (lopend) op weg naar TequilaRos! Eventjes kort kennis gemaakt en op naar Tolbert! Daar was het nog rustig, we gingen de hekjes neerzetten, spandoeken ophangen, en de rest nog even klaarmaken. De eerste deelnemers waren er al en we gingen om 9 uur van start. Ik heb eerst ongeveer de hele ochtend boven gezeten, de proefjes bekeken en een beetje omgelummeld. Tong uitsteken
Om kwart voor 12 zou ik beginnen met schrijven. Ik was wel een beetje zenuwachtig, omdat ik voor de eerste keer zou schrijven. (Schrijf ik wel netjes genoeg? Gaat het niet te snel?) Maar dat viel heel erg mee. Ik heb ong. 2 uurtjes lang naast Wendy Molenaar gezeten en het was heel gezellig! 's Middags nog wat rondgelopen en rond 7 uur werden we weer naar huis gebracht. Het was een supergezellige dag, en ook nog van mij: Super gedaan Norine en Marije! OK dan!

Groetjes Mariëtte!

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:25

Heay... vet mooi verslag he!! Ik sta er ook tussen met mn Forester Clown

Wij hebben zaterdagavond de ponys ingevlochten... (we waren pas om 23.30 klaar Clown )... die nacht bij Pexluvah geslapen.. Zondagochtend ging de wekker al om 6.30 en een uur later waren we bij de ponys om nog even wat vlechtjes goed te doen en de spullen in te laden zodat we om 8.00 onderweg waren... We waren rond 9 uur in Tolbert terwijl Simone pas om 10.30 met Harol hoefde te starten Tong uitsteken maja... beter op tijd dan te laat....

Toen we Harol op hadden gezadeld en Simone aan het inrijden was, kwam ik Annet (xmoonlightx) en Amanda (Amanniej) nog tegen en dat was vet gezellig.... Maar ik moest Simone al snel de proef voorlezen dus ik naar de bak waar Simone een netjese proef reed wat reslulteerde in 162 punten... Ondertussen had mijn groom Pien al opgehaald en kon ik meteen beginnen met inrijden..

Pien was echt te druk... de hele tijd eikelen en hinniken, ik dacht dat ik die hele proef ging verknallen maja, dan toch de bak maar in, waar Pien wat kalmeerde.... Annet las me de proef voor en Amanda stond aan de kant te supporteren... En het ging echt té goed... Pien deed alles súper!! 161 punten.... en het was pas de eerste keer dat ik met haar weg was Lovers

Daarna heb ik Anika (Pexluvah) nog voorgelezen, die had met 149 punten een 2e plaats in de B... Pony´s op de trailer gedaan en toen naar huis gereden... Haha!

Het was echt een geweldige dag..!!! Kunnen we wel eens over doen Knipoog Iedereen die geholpen heeft enzo echt super bedankt!!!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 18:58

Hallo allemaal,

Ik vond het een te gekke dag, Wel wat stressen aan het begin, maar het is allemaal spoepel en geweldig gelopen.
Mijn verslag lijkt op die van Tequila Ros alleen ging de wekker wat eerder omdat ik Radijs uit Eelde moest halen.
Ik heb ook niet meegereden, maar was wel blij dat ik even met Panylla het secretariaat mocht doen, Was ik iig van die streskip af Haha! hihi.
Dus ik heb het erg gezellig gehad, maar was wel erg moe 's avonds. Idd nog lekker bij tequilaRos gegeten en nageklept. We kwamen tot de conclusie dat het een erg gezellige en geslaagde dag was damkzij iedereen!!!!
Dus allemaal bedankt. (moet zeggen dat ik stiekum wel blij ben dat alles achter de rug is ) Kan weer lekker relaxen Pling Pling Pling

Groetjes en tot de Reunie (die mag Gjilkke voor haar rekening nemen aangezien ze ons nu al mist Haha! )
Marije

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:33

Marije1984 schreef:
Groetjes en tot de Reunie (die mag Gjilkke voor haar rekening nemen aangezien ze ons nu al mist Haha! )

Is goed hoor, jullie passen vast wel met zn allen in onze woonkamer Vork

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:40

SH*T... Had gehoopt als fotograag zelf niet op de foto te komen Knipoog
Gelukkig alleen m'n achterkant...
En die foto van Jody en mij hadden we idd even lol met elkaar Knipoog Haha!

Maar het was echt een super dag!!!! Wel druk gehad met alles!!! maar echt leuk en gezellig!! Haha!
Maar 145 punten, maar ben echt super tevreden
had nooit gedacht of gehoopt dat het zo goed zou gaan...
Met het inrijden was ze echt klote, omdat ze gek werd van al die andere paarden... maar in de rind was ze super (af en toe wel eventjes dat ze wat zag en dan meteen even het bit vast, maar daarna was ze meteen weer ontspannen... (gelukkig Schijnheilig Haha!))

Wel laat terug idd, maar het was het waard (zelfs het vroege opstaan Knipoog Tong uitsteken Haha!)

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:24

Leuk verslag !! en klinkt super geslaagd!

annetjuh1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:57

ik vond het zeker een gezellige dag!!
De dag was goed georganiseerd *complimenten!!*

En ik was ook nog 2e met 157 punten in de L1-C

super dag toch! Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 13:14

Whahaha die foto van mij en Aniek is echt maf... sta ik er weer briek op...
Zoals altijd Tong uitsteken

Maar was echt een leuke dag!
Zelf niet meegereden, maar genoeg gedaan whahaha! Haha!

Pexluvah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 16:29

Howhow, sköllup..
Wat heb ik toch 'n schone jas.. Bloos
Whehe, nou ik dus *toch nog Schijnheilig* 2e Haha!
Ik had geen startkaart, maar miss binnenkort wel...
Dus 'k denk, doe gewoon mee bij de startkaart Vork
Mijn ponyke werd 'n beetje drukjes toen de jury maar niet kwam Whoosh! Tong uitsteken
Maar goed, 't ging wel okeay ['n beetje.. Tong uitsteken]
't Was wel een superr leuke dag!!!

Groet'n 't meisje met de creatieve naam *winkwink* Knipoog

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:50

nou ik als groom van gjilke en wietske87 heb naturlij ook alles meegemnaakt.

de wekker ging bij ons eerst om 7.15 gjilke had de wekker gezet dus even fout gezet. maar we gingen uiteindelijk om half negen uit bed.

en toen begon de dag eerst even eten en dan naar de paarden. Gjilke ging zelf zeno invlechten. en wat mochten wietske en ik doen raad maar uitmesten.

maar we waren te vroeg klaar dus we moesten nog even een half uur wachten en er waren een paar mensen heel erg ongeduldig aan het worden.

na een half uur gingen we dan die kant op.
toen we er eenmaal waren hebben we vanalles en nogwat gedaan. en ik ben groom geweest en ook nog eens fotograaf.

verder was het een super geslaagde dag

en ik wil iedereen bedanken die geholpen heeft de wedstrijd te organiseren het was een top dag!! Ja

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:53

neillo schreef:
maar we waren te vroeg klaar dus we moesten nog even een half uur wachten en er waren een paar mensen heel erg ongeduldig aan het worden.

Ohja Schijnheilig Wie ik? Vork

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 23:44

Gjilke schreef:
neillo schreef:

Zou me niks verbazen in ieder geval Haha!

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:57

Citaat:

ja ik geloof dat jijdat was ja maar er was er nog eentje maar jij was de ergste die al drie kawrtier eerder heen wou. Tong uitsteken Tong uitsteken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:09

Wat een leuk verslag en wat een leuke foto's Lachen.

Het bedrag is vandaag ook binnen gekomen op de rekening van Pauline OK dan!.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 23:14

Mooi!!! Dus het bedrag is binnen. Had het voor het gemak maar even afgerond op 1065 euro. Die 60 cent verdien ik wel weer eens Haha!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 09:55

TequilaRos schreef:
Mooi!!! Dus het bedrag is binnen. Had het voor het gemak maar even afgerond op 1065 euro. Die 60 cent verdien ik wel weer eens Haha!

tsss Tong uitsteken