Ik word zo moe van mezelf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Ik word zo moe van mezelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 13:21

Vandaag weer les gehad (twee weken geen les, vanwege het weer) En ik merkte dat er heel wat foutjes zijn ingeslopen. Het ergste was nog wel handen omoog en bij elkaar, en dat niet een keer, maar een stuk of 100... En iedere keer gingen die handen wer uit elkaar, of zakte een hand weer naar beneden enz. (en dan echt beneden als in op het zadel). Ook moeten mijn teugels korten, zodat mijn handen meer naar voren blijven... En dat allemaal door een instructrice die zei dat mijn handen steeds omlaaaaaag moesten...
Nu heb ik deze, ben ik heel blij mee. Ik merkte ook heel duidelijk, op het moment dat die handen eindelijk goed waren, dat de aanleuning veel stabieler was, en dat ie zo goed als uit zichzelf ging nageven...
EN ik maar mopperen dat het aan hem lag...
Iemand nog ideeën (aangezien ik maar een keer per week les heb) om die handen ook zonder dat iemand me eraan herinnert op de plek te houden? Ze bleven vandaag namelijk maar verkeerd gaan Frusty

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 13:51

Ga gewoon een minuut of 5 alleen maar concentreren op je handen. Doe bijvoorbeeld of je een proefje rijdt en let dan nergens op en probeer jouw paard niet beter te laten lopen, maar let alleen op jouw handen. Zo heeft het bij mij goed geholpen.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 19:48

misschien een tip op een zweep met 2 handen vast te peken met je teugels
ik hoop dat je er wat aan heb

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 23:58

Hmmm is op zich een leuke tip, maar mijn zweep wordt nogal actief gebruikt, hij weet perfect dat ie naar het been moet luisteren, maar af en toe reageert ie toch beter op de zweep dan op mijn been Knipoog

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, YandexBot en 65 bezoekers