Intern bij NHB Deurne?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Intern bij NHB Deurne?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 19:58

Ik start komend jaar waarschijnlijk mbo/hbo paardenhouderij op de NHB, en ik kan kiezen of ik intern wil ja of nee. Nou is het voor mij te ver reizen elke dag van huis uit, dus heb ik geen keus. Omdat ik paardenhouderij ga doen, komt er geen paard daar op stal te staan voor mij om te verzorgen.

Nou zie ik het niet echt zitten om met zn tweeen in een ienieminie kamertje te gaan zitten, waar je nooit rust of tijd voor jezelf hebt.

Omdat ik neit weet of het er daar daadwerkelijk zo aan toe gaat, ben ik op zoek naar mensen die daar in die studentenflat zitten. Zou iemand me willen vertellen hoe t daar is...

(Dus niet 'heel verschrikkelijk gezellig', maar of je ooit tijd voor jezelf hebt en hoe t met badkamers zit enzo.)

(Ik weet dat het hier niet thuishoort, maar toch even...)


_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 23:04

Mijn vriendin zit daar op de flat. Tis inderdaad een iniminie kamertje, maar goed, eerste jaar het meisje waar ze mee samen kwam is haar beste vriendin geworden en ze zitten nog steeds met mekaar op de kamer.

Het ligt gewoon aan de ander, haar vriendinnetje is vaak genoeg 's avonds beneden in de bar of in de recreatieruimte of in het dorp en zij ook omgekeerd, dus ze hebben allebei weleens tijd voor jezelf. Maar goed, je blijft met een hele hort leerlingen opgescheept dat is gewoon zo.

Douchen/badkamers is gezamenlijk, vrouwen en mannen apart hoor, dat wel. Je hebt 1 wasbak op je kamer.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

.

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 23:17

Daar kan ik wat mee Haha!

Nou, dan DENK k dus dat k maar meteen een kamer ga zoeken in Deurne...

Dank!!!

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 23:59

Als er overigens mensen zijn die woonruimte weten in Deurne, dan hoort niemand het liever dan ik Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lielle en 38 bezoekers