hoe houden jullie jezelf als ruiter fit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 22:03

ik hockey nog 3 keer per week moet elke dag 7km naar school fietsen en weer naar huis terug. Daarbij zit ik elke dag tot 4 uur op school en op woensdag en vrijdag tot 3 uur dus meer tijd voor sporten heb ik niet. en ik heb natuurlijk mijn eigen paard nog,die ik normaal gesproken elke dag rij

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 01:05

Eeeeuhm... sex, drugs & techno? Haha!
Dit is vast een topic voor de wat serieuzere ruiter? Ik vind mezelf met +/- 5 keer in de week rijden behoorlijk actief en sportief.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 09:41

germie schreef:
Ik doe dus naast paardrijden nog een sport, gewoon om m'n conditie beter te houden. Ik ski nu 1 keer in de week. Verder fiets ik af en toe. en soms doe ik wat coordinatieoefeningen (lastig uit te leggen zo, maar ik deed at altijd toen ik nog schaatste).

Met paardrijden hou ik mezelf zeg maar fit door af en toe rechts op te stappne, zonder beugels te rijden, en heel soms rij ik met ogen dicht om evne wat beter te voelen hoe het gaat.
Ik merk ook heel gemakkelijk als ik zelf scheefzit, of scheef inwerk.
Verder ben ik dus links iets handiger dan rechts. Ik merk toch dat het wel iets meer moeite kost om op een paard van 1.80 rechts op te stappen dan links.

Rijden jullie wel eens zonder beugels, en stappen jullie weleens rechts op? En wat doen jullie nog meer om jezelf een beetje fit te hoduen?
nou ik zit niet op een sport ofzo
maar ik ren altijd met de meiden van onze stal over het pad enz Schijnheilig
maar ik ga ook met misty lopen dus dan ben ik al fit genoeg Party!!
maar er mag niet meer vet bij mij vanaf want ze vinden me al een skalet Kusje


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:22

20 minuten naar school fietsen, vanaf school 10 minuten naar Nico, half uur terug naar huis.
Verder 2 (lesuren; 1 lesuur = 40 minuten) lesuren per week gym.
En natuurlijk 4 a 5 keer per week rijden, word je ook fit van Haha! Knipoog

En verder zit ik op dit moment niet echt om een andere sport, heb ik trouwens geen tyd voor ook Lachen