Over stelling bij pony die alleen buitenrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 12:03

Voor het hoe en waarom kun je beter ff de zoekfunctie gebruiken Lachen
Komen er vast veel nuttige tips. Maar niemand zegt dat die van jou dat doet volgens mij?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 21:48

Nee vroeg het maar, vandaag ging het trouwens echt klote Boos! zal wel aan het weer liggen ze was heel fris maargoed volgende keer beter Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 19:40

Zoals jullie weten les ik niet met Bunny en heeft ze dan ook nooit gedaan. Ik ken daar een vrouw die zelf ook een shetlander veulen heeft, en die kwam ik vandaag tegen en zou me helpen met Bunny.
Eerst zei ze dat ik altijd 10 minuten moet stappen met lange teugel (voorwaart neerwaarts) en ja hoor Bunny vergroote haar stappen, ze heeft wel een slechte stap maar al veel ruimer
Na een poos met lange tuegel gestapt te hebben, mocht ik de teugel oppakken, en ze zag al een fout bij mij, ik hou mijn handen te laag en moest mijn handen dus hoger houden, Bunny was echt heel onspannen en liep gewoon heerlijk, ze heeft me ook erg veel uitgelegt over alles.
Toen ik ging draven zag ze dat ze haar rug helemaal wegdrukt Had ik zelf ook al gemerkt, toen ze keek toen het zadel eraf was blijkt dat ze totaal geen rug spieren heet en als ze drukte bij haar schoft en de hele lijn trok ze haar hele rug samen en wef.
Ze zei ook dat daar niets aan te doen is, dat ze gewoon vcerkeerd bereden was. (niet mijn schuld want ik verzorg haar nu 2 maanden)
Nu gaan we er morgen weer op pad en hopelijk leer in weer heel veel!