hals laten strekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

hals laten strekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 15:56

Gamble is altijd lastig met halsstrekken, gaat van hoog naar laag met zijn hoofd, hoe kan ik dit verbeteren?
Groetjes.


Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 19:49

Ik heb het ook altijd met Luna. Ik houd m'n rechterhand helemaal vast zodat ik luna in de weg zit. Ik heb nu m'n rechterhand ontspannender en met m'n linkerhand bied ik meer weerstand. Misschien moet je ook eens kijken of je een hand vast zet. Ik had het ook niet door totdat iemand het tegen me zei. Succes!

Life go's on

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:23

Ik weet niet of hij verder mooi naar de hand toe is, maar let er tijdens het rijden eens goed op dat hij constant naar de hand toe loopt. (dus met je been naar je hand toe rijden) Als dat goed voor elkaar is wil hij je hand ook wel voorwaarts-neerwaarts volgen en als je dan nog steeds contact houdt en naar je hand toe blijft rijden zal hij steeds stiller worden in de aanleuning tijdens het halsstrekken. (een beetje moeilijk uit te leggen via de computer, maar ik hoop dat je het begrijpt Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers