Schuim op de achterhand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 22:30

Hia allemaal Cool
Ben eigenlijk heel benieuwd hoe jullie het ervaren..over het schuim wat ontstaat met een actiefe achterhand.. waarom ik kan khassey een uur naar mijn zin actief rijden zonder hulpteugels, zelf zwetend en ploegend Haha! maar geen spoortje schuim of ook maar enig teken dat er iets gebeurd is met het rijden bhalve dat ik op apengapen lig.
Maar zet ik de slof eraan omdat khas nogal neigt om boven de loodlijn te lopen en ik door me ziekte niet de kracht heb om het gevecht te winnen wat die dan aangaat gooi ik zo 1 a 2 keer per week een half uurtje de slof om en juist je raadt het al wat mij niet lukt in een uur actief zwoegen lukt me dan wel in een half uurtje:) terwijl ik eignelijk minimaal gebruik maak van de slof..
Jullie misschien ervaringen over het activeren van de achterhand?
Ben benieuwd
Groetjes


kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 11:40

He dat is intressant. Betekend dus toch dat hij iets anders doet als er een slof bij is. En jij waarschijlijk ook. Nu alleen nog zoeken wat dat is!
Kim

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 11:55

Ik ben erg benieuwd naar de reacties. Ik rijd soms ook met een slof en dan is mijn paard ineens veel meer voorwaarts, in de zin dat je haar onder je voelt "stuwen". Kan dat misschien ook zijn dat ze haar achterhand dan meer activeert.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 51 bezoekers