Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
: máár een half uur op de wei???!!!
.
.Ach, die ruintjes toch, zo'n speelvogels héCitaat:ja van de wei is idd kort,voorheen stond hij met 2 andere ruinen heel de dag op de wei maar hij heeft zich vrij ernsig geblesseerd met spelen en sindsdien neem ik het risico niet meer.alleen spelen in de bak met een ander paard gaat nog net....gaat ie wel uit z'n dak maar als het te gek word kan ik hem er makkelijker uithalen.heel de dag alleen op de wei is nu geen optie,de boer heeft te weinig weides.
. Hij hoeft ook geen hele dag op de wei, maar een paar uren zou toch al beter zijn. En als je te bang bent dat hij zich gaat verwonden, kan je dan niet gewoon hem in een wei alleen zetten en een ander paard in de wei die eraan grenst? Geen perfecte oplossing natuurlijk, maar bij gebrek aan beter. Maar ik lees dat je hem in de bak zet met z'n vriendje, dat is natuurlijk ook al heel wat hé
. timilon schreef:zijn tanden worden 2x in het jaar nagekeken,de tandarts komt een dezer dagen.(hooi gaat er overigens zo in,hij is gewoon geen gretige eter qua brok).als jong paard(was toen niet van mij) heeft hij een ernstige bloedworm infectie gehad,dus ik ontworm zeer secuur met afwisselende wormenkuren.
als het van de week niet beter is dan haal ik er een veearts bij.hij heeft afgelopen week minder hoeven werken en meer in de wie gestaan+voer een beetje opgevoerd dus ben benieuwd.
off topic:hoe is het afgelopen met die merrie en hoelang heeft het geduurt voordat je er een veearts bij halen?