vorig jaar begon ze het nageeflijk lopen echt door te hebben, en nu heb ik ze na de dracht weer opgepakt.
Het probleem is, ze is echt goed voor het been,lekker licht in de mond, geeft netjes na, maar ze heeft de neiging om te diep te lopen.
Eigenlijk niet echt te diep, maar meer achter de loodlijn.
Het is niet zo erg dat ze diep loopt, dat valt op te lossen met meer been erbij en ze wat meer op te richten, maar ze loopt simpelweg achter de loodlijn.
als ik meer teugel geef neemt ze die, maar ze loopt dan nog dieper met de hals, en de neus richting knieen.
Als ik dan nog meer teugel geef steekt ze eindelijk het neusje eruit en gaat ze lekker gaan stofzuigen (ik heb dan nog contact met de mond)
Probleem is dus, ze kan het wel, maar ik moet bijna alle teugel geven voor ze haar neusje eruit wil steken, zodra ik meer contact neem gaat ze achter de loodlijn.
Als ik meer been geef dan komt ze helemaal omhoog, Dus ik weet eigenlijk niet hoe ik dit nou moet oplossen?
Ik geloof dat ik dit beter bij praktijkproblemen had geplaatst
) zij gaat te diep; handen omhoog en been.
, het voetl wel goed aan, maar het kan zijn dat het totaal niet goed is, nadeel van groene ruiter op groen paard (ik kwam van de manege af, en heb dit paard (was wel al tuigmak) zelf ingereden, het erop gaan zitten was geen probleem, maar de balans, en de juiste knopjes erop krijgen was wel een probleem