Mijn paard heeft een tijd stil gestaan, maar we hebben het weer aardig op gepakt.Hij was ook weer erg braaf,en ik heb mijn dochter weer laten rijden.Hij zat wel aan een lijn,zondag begint hij druk te doen dus ik zeg benen er bij.Even later doet hij het weer, en ik wil hem een waarschuwing geven.Hij steigerde toen en kwam boven mijn hoofd uit,ik kon hem niet op zijn........geven, omdat mijn dochter er op zat en dat is al een angst haas.Gisteren heeft ze weer gereden, het ging even goed en ik had zoiets van dat gaat echt lekker.Hij begon even later weer wat drukker te worden en schudde met zijn hoofd,ik zei hem daar mee te stoppen.En op dat moment steigerde hij weer gericht naar mij toe, mijn dochter sprong er af.Ik ben toen gaan rijden en zei liep naast mij,gewoon voor begeleiding zeg maar.Hij steigerde gelijk weer, en liep steeds op haar af.Ik ben toen maar gestopt met rijden,ik heb namelijk fybromialgie en er af vallen betekend voor mij 5 dagen erg kreupel.Ik ben gaan voeren en had een ladder tegen de hooi zolder gezet,die zolder is in de stal.Ik had de deur op een kier want hij stond toch te eten.Gaat zo altijd goed, en oppeens krijgt die ladder een op tater.Wat bleek nou er liep een paard langs, en mijn paard haalde gigantisch uit.Dit gedrag is erg nieuw, wel krijgt hij sinds zaterdag slobber.Maar dat is toch niet de oorzaak of wel? Heeft iemand wel eens vaker zo,n erge gedrags verandering mee gemaakt?