Ik heb 2 jaar geleden mijn paardje friso gekregen.
Ze zeiden hij is zadelmak jekunt er zo mee weg rijden.
nou dat heb ik geweten ik heb alle hoeken van de bak gezien !!
Je hoeft maar iets te gaan verzitten of met je hand omhoog te gaan en hij is al weg voordat je het weet.
Wij hebben dus de vorige eigenaar opgebeld en gevraagd wat er met hem gebeurd was. Hun willen helaas helemaal niks zeggen.....
Toch heb ik doorgezet en naar een paar keer erafgevallen te zijn werd het wel beter. Maar het weg crossen blijft er nog steeds. Ook na 2jaar.
Het is wel minder geworden maar als er iets gebeurd is hij weg. En krijg hem vast niet weer terug voordat hij denkt dat het niet meer eng is.
We hebben hem te koop gehad omdat ik een groter paard moet hebben, maar er was er geen 1 die hij vertrouwde. sommige konden er geen eens opkomen.
En met andere heeft hij zich dus zo benauwd gemaakt dat die er allemaal aflagen. Dus hij staat op het moment ook niet meer te koop. Ik wil niet dat er wat ernstigs gebeurd !!
Het is echt een mensenvriend !! hoe meer aandacht hoe fijner. maar zo gauw ja erop wil dan is dat vertrouwen helemaal weg..
Wie kan mij helpen ??!!
Ik heb echt geen idee wat ik nu nog meer kan doen om hem niet zo bang meer te laten wezen.