paard blijft trekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
n_gasman
Berichten: 13
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 18:41

ALLEMAAL
SORRY HOOR MAAR IK WORD HET EEN BEETJE ZAT OVER HET GEZEUR VAN MIJN PAARD. LISELOT TREKT ZELF NIET TERUG EN WEET HOE ZE ZELF RIJD EN JULLIE HEBBEN HAAR NOG NOOIT ZIE RIJDEN.
VERDER.. ALS IK ER OP ZIT VIND IK DAT IE NIET ECHT TREKT EN OVER DAT GEZEUR VAN OVERNIEUW BEGINNEN WIL IK NIKS HOREN ZE IS M2 DRESSUUR L SPRINGEN EN HET GAAT HARTSIKKE GOED ZE ZIT NIET VAST MAAR EEFT LAST VAN HAAR ACHTERBEEN (IS GETRAPT) DAT IS WAARSCHIJNLIJK DE REDEN DAT ZE NIET ALTIJD EVEN ONTSPANNEN LOOPT (SORRY MOEST ER FF UIT)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:40

Tut tut tut tut, krijgen we weer van die miepjes die denken dat ze nooit wat verkeerd doen?

Als we Lissy goed volgen trekt die bok gewoon en dat leer je hem zelf aan!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:54

Lissy vroeg erzelf naar en er wordt alleen geprobeerd om haar te helpen hoor...
wij kunnen vanachter de computer ook niet alles zien en geven advies naar hoe het uitgelegd wordt *LOL* En een paard kan niet trekken of hangen aan een ontspannen hand, dat is gewoon een feit...wat jullie er mee doen is jullie feestje Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:39

idd lissy vroeg er zelf naar, en een paard dat M2 dres loopt vind ik dat ie niet mag trekken, ja af en toe met een rot bui, maar niet vaker, want dan is ie niet goed voor elkaar !

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:50

Mag een B paard wel trekken dan? Verward

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 14:00

Gisteren heb ik inderdaad ontdekt dat als je een paard een wat lossere teugels geeft hij zijn eigen tempo kan zoeken en dan kan je 'm daarna versnellen of langzamer laten draven. Als je blijft trekken straf je het paard al voordat ie iets fout gedaan heeft. Balkjes stappen en draven houden hem allerter, helpt bij mij (en ik ben een schijterd!) echt perfect!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:40

ik heb ook tegen haar gezegd dat zij het maar moet oplossen met jullie
als IK op hem rijdt trekt ie NIET dus naar mijn gevoel doe ik niks verkeerd met mijn handen ik zal ook tegen haar zeggen dat als ik hulp zoek met mijn paard dat ik dat zelf wel doe
ik vind dat jullie goede tips hebben gegeven maar ik werd een beetje boos omdat iemand anders iets over mijn paard schrijft en dat jullie denken dat hij altijd trekt terwijl hij dat bij mij helemaal niet doet

ps bedankt voor de tips voor liselot